Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tboldi #50901 üzenetére

    Of course hogy van difi...
    Nem véletlenül drágább mindenből a gyári (nem biztos h jobb is), de amikor az ember drágán vesz xart akkor felmegy a pumpa, pl a corolla gyári Toyota logós legszuroje 4800 huf, az utangyari 2600 körül van, az első 3k km után konkrétan foszlott a gyári, az egész legszuro házból és szívó rendszerből csomókban jött ki. Másodjára nem vettem meg, vettem valami noname utangyarit, az meg nem passzolt, akkor karomkodva visszamentem és mondtam h akkor kérek olyat ami jó bele... Adtak, igaz az volt 2600,de az 15k km után is egyben volt. Amikor még markaszervizbe hordtam akkor mindenből gyárit szamlaztak, aztán ciki volt amikor egy olajcseret otthon csináltam és az olajszűrőről a Toyota logó helyett a szék szék házikó vigyorgott... Ott mindig hordós valvoline-t használták, mert "az a gyári", aztán kiderült h nincsen meg a minősítése annak az olajnak. Úgyhogy ez a #csakagyari is csupán sznobizmus... Sokszor egy Castrol Edge jobb minőségűnek bizonyul mint a 10 éve gyárinak kikialtott olaj, mert közben eltelt 10 év és a Castrol nem állt le a fejlesztéssel... :R

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák