Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tboldi #44984 üzenetére

    Nem hülyék, ezt nem mondtam, csak annyit h a viszkozitás kevés, mint trabantban a lóerő, API és SAE jelölések, abban van a titok. Valószínűleg a Type R gyártásakor csak ilyen olaj volt megfelelő minőségű, de azóta lehet megszerezte más gyártó 5w30 vagy 0w40 olaja ugyanazt a minősítést. A hideg/meleg oldali számok ide kevesek, főleg a nagynyomású befecskendezős töltött motoroknál, aminek még a szelepvezérlése is változó.
    Nem a túlhevülés a titok, hanem ha túl könnyen folyik egy olaj, akkor nem tapad ott meg ahol kellene, hanem lefolyik. Az olaj nem hűt, max a turbót, az a hűtővíz dolga, nem mindegy mennyire folyik egy olaj magas külső hőmérsékletnél...

    @Kicsirics77: Írtam h tisztelet a kivételnek, kinek nem inge... ;)

    @Tom1939: Erre céloztam, egy telefon és megtudod, de alhangon 4-6 hónapot számolj...

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák