Új hozzászólás Aktív témák

  • Reaper

    őstag

    válasz PRO-peller #13668 üzenetére

    No akkor kezdjük ott, hogy nem volt semmi "köcsögözés", sem olyasmi, hogy bárkit is bárki elé helyezek, de bizony sokszor adódik olyan helyzet a forgalomban, hogy pont 1 méteren múlik a koccanás, és azt pont megoldotta volna a téli gumi.
    Egy szóval sem mondtam, hogy a téli gumi csodaeszköz, amivel aztán lehet csapatni, mert az mindentől megvéd.
    A kérdéseidre válaszolva, a buszok, kamionok, jellemzően nem 1-1,5 tonnásak, és egy "kicsit" azért jobb a tapadási surlódásuk, viszont én nem vagyok se fizikus, se kamion sofőr, ezért nem tudom mik a szabályozások, és hogy mennyit számítana, ha lenne rajtuk téli gumi.
    Az autós aki megy mint az állat a télivel természetesen nagyobb eséllyel lezúzhat, mint egy kellően óvatosan közlekedő nyárigumis.
    Ha viszont össze akarod hasonlítani a kettőt, akkor érdemes lenne kilátogatnod egy vezetéstechnikai tréningre két egyforma, vagy hasonló autóval, egyik téli a másik nyári gumival, és kipróbálnod mind a kettőt, ha még nem tetted meg.
    A legutolsó felvetésedre, ha most az átlag hőmérséklet 7 fok felett lenne egész héten, akkor én se használnék téli gumit, hiába van december.
    Sajnálom, hogy nem érted az érvelést, pedig úgy érzem ott van a TC cikk, és mi is felsorakoztatunk egy csomó érvet miért kéne váltanod, egyszerűen csak elutasítod, ezt nem tudom megérteni.
    A téli-nyári összetételt - tudom nem a legjobb példa - de úgy is lehet szemlélteni, hogy amikor leesik az ónos eső, és/vagy hó, esetleg ráfagy valami az útra, menjél ki sétálni egy nyári sportcipőben, és utána egy normális téli bakancsban, és meséld el melyikben nem csúszkáltál.

Új hozzászólás Aktív témák