Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Tom1939 #49497 üzenetére

    Ne bántsd a szervizeket, nekik nem érdekük hogy tartós legyen az autód, főleg az nem hogy sokáig használd... 5 évente gyere aztán vigyed az újat, abban úgyis csak olajat kell cserélni, de mindennek tetejében ki van nekik adva h amit nem muszáj cserélni azt ne cseréljék...

    Lehet hogy olvassa, lehet hogy csupán felcsapta a kezelésit... ;)
    Amúgy meglepődnél hány szervizes van itt is, ha csak olvassa is, de jelen vannak...
    Nekem legutóbb fejből mondta a munkafelvevő azokat a hibákat és orvoslási "megoldásait" amik itt felszoktak merülni, mind S-Cross mind Vitara esetében... kezdve például a zörgő rendszámtáblával amire rögtön rávágta blakey megoldását... Úgyhogy élek a gyanúperrel hogy olvassák, és ha belegondolsz akkor érdekükben áll, mert így tudják mivel szeretné a kedves ügyfél hasbaakasztani őket... Tudod sokan Mercedes minőséget várnak egy Suzukitól és nem értenek meg egy egyszerű poént: "jah kérem, amelyik nem ilyen az 10M-ról indul..."

    Magánfröcsögés következik, akit nem érdekel ugorja át:
    Örüljünk neki hogy ennyi baja van és ennyi pénzért 4hengeres 16 szelepes közepesen felszerelt elfogadható külsejű és belterű autót kaptunk, mert az 5-6M közötti árkategóriában a konkurenciánál csak "nyűgött" tudsz venni, azoknál alap a 3henger, a kettőstömegű, a változógeometriás turbó, az olajevés, az elektronikai nyafik, mi ugyanezen árért autót kaptunk és ez az amiben a Suzuki mindig is erős volt, hogy mikroszkóppal keresed a faberakást, a puha anyaméhként ölelő belteret, a hátsódat fényesre nyaló márkaszervizt, a memóriás ülést, a gesztusvezérlést és egyéb parasztvakításokat, itt azt kapod amit látsz, kicsit puritánabb, kicsit darabosabb, kicsit zörgősebb de a miénk és nem kerül csilliárdokba és ha minden jól megy, akkor 10 év múlva is menni fog, ezt a 3 hengeres puretech vagy TCe motorokról is ki meri jelenteni bárki? Mármint fővesztés terhe mellett, gondolom senki sem, azok eldobható autók, 5 év után dobd el, mert annyiba kerülne 200.000km és 6-7 éves korában a szervizelése és rendberakása h annyiért veszel még egyet...A britteknél évek óta ez megy, hogy annyira el vannak értéktelenedve a 10 évnél öregebb autók és olyan drágán dolgoznak az autószerelők (és olyan kóklerül is), hogy egy 13-14 éves autót nem éri meg életben tartani, mert ér az autó 7-800 fontot és a következő szervizszámlája lenne 3-400 font, tehát betolják a bontóba és jó esetben kapnak érte 150-300 font közötti összeget.

    Ahova én járok szervizbe, azok rendesek és segítőkészek, cserébe az olajcserén kívül mást nem bíznék rájuk. Ha nem bízol a márkaszervizben (Suzuki Barta Székesfehérváron amit ajánlok), vidd máshova, szabad, csak ugrik a Pro gari...
    Amit amúgyis egy biztosító társaság áll helyettük, szóval... de ne felejtsd el hogy a biztosítók sem hülyék, ott is vannak okos emberek és nem vállalnak garit arra ami a végén deficites lesz nekik, gondolom valaki tejel nekik ezért, tehát foggal-körömmel fognak kapaszkodni minden petákba amennyiben neked garanciális problémád van, még az is lehet h pár év múlva kijelentik h az Ecstar olajjal szervizeltekre nem áll, mert "minőségi hiányosságok merültek fel a hordós 5w30 esetében" és fújhatod hogy 9 évig jártál márkaszervizbe hűségesen... sosem tudhatod. ;)

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák