Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #49323 üzenetére
Szerelő haver úgy van vele, h régen ketten dolgoztak, de most már vagy 10 éve egyedül van. Gondolom az is segítség, ha tud valakivel dumálni. Pláne az, ha nem egyedül kell csinálnia.
Mondjuk a suzukin/yarison nincs sok teendő, csak a kopó-fogyók, meg a folyadékok cseréje.
De az insignia más, az ad mindig feladatot. Most a generátorral opok, időnként valamiért 14.7V helyett csak 13.7V van, asszem megint leszedjük a generátort, és visszaviszem a szakihoz, pedig elvileg fesz szabályzót is cserélt benne. Aztán rendeltem ebayről olajfelszívó cső tömítést (ez a konstrukciós hibája a 2 lityós dízelnek), de ez fém tömítés, nem gumi, ergo örök darab, de ehhez karter le kell majd. Utána meg észrevettem, h ül a segge, hátsó rugók csere, meg ha ott vagyunk, akkor tuti lesz 1-2 szilent is. Lámpákat is ki akarom venni polír+lakk rájuk fér. EGR szelep+környékét lebontani, takarítani, MAP szenzor, légtömegmérő, folytószelep, vagy mi dettó. Na, szóval, van mit tenni vele, nem egy japán autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Mikrotik routerek
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- DIGI internet
- Xbox Series X|S
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...