Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz [CS]Blade2 #48580 üzenetére

    Swift-ben nem vagyok annyira otthon, abban ncc1701 és dethroner szokták előről-hátulról vágni mi merre hány méter, de a TPMS kvázi egy rendszer. A tengelyenkénti csere működőképes (most teszteltem hétvégén), egy kukot sem adott ki... kell a szelep bele, mert különben semmi mást nem fog a központi kijelző mutatni csak a "TPMS error"-t, tehát se megtehető út, se fogyasztási adatok se semmi, ami eléggé elkeserítő, plusz műszakin is instant bukó, mint a világító check engine. Nekem még sosem volt bajom vele (kop-kop-kop), de többektől olvastam hogy hibákat dobált nekik. Egyedül a pótkerékbe nem tettem, abban sima gumiszelep van, mert felesleges, ha leenged valamelyik, akkor úgyis vinnyogni fog... ha van fent pótkerék helyette, ha nincs... Amennyire én tapasztaltam és kikódoltuk a kusza leírásokból és kommentekből, a tengelyenkénti csere nem probléma, csak ami jobb oldalon volt, az maradjon is jobb oldalon és vica versa... szerintem attól bolondul meg, hogyha egyszercsak a jobb hátsó jelét bal előről kapja.

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák