Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz ncc1701 #45896 üzenetére

    Ezt már korábban megvitattuk, mindenkinek mások a preferenciái. ;]
    Opel Astra (legújabb, talán K? kombi) 1.0L 3henger 12szelep kettőstömegűvel, full fapad, háááát... azért az 1,4T Vitara letolná az útról... nem egy erőmű na, annál tényleg igaz hogy a teljesítmény hiányát vagy bátorsággal pótolod, vagy "közelekedőedény" stílusban mész a sorral... Vezettem egyszer a 82-esen, egy-két kamiont megelőzni kész kihívás volt...

    Márkaszervíz: Nem kötelező oda hordani, csak ugye ugrik akkor a gari... amúgy is horror áron dolgoznak, plusz egy csomó dolgot nem javítanak, hanem cserélnek, pl. turbót ők nem elküldik generálozni 100k-ért, hanem rendelnek egy új gyárit 300k-ért, arról nem is beszélve hogy aranyból van minden mozdulatuk... :W
    Törött autónál nem vacakolnak, komplett ajtót rendelnek üveggel, belsőborítással, színre fényezve és a komplett ajtót cserélik. Máshol rendelnek egy ajtót, elküldik fényezni és minden mást (ami ép) átszerelnek rá a sérültről... azért a végén nem mindegy, hogy GTK vagy nem...

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák