Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz ncc1701 #45622 üzenetére

    Mondjuk ha nyugisan mész, akkor neked jó az 1.2 szívó benzin, én megbolondulnék tőle...
    Általában nekem a legtöbb autóból hiányoznak extrák, pl. forgatónyomaték, nem hajóként ringatózó futómű stb.
    De ez hangsúlyozom én vagyok, mindenkinek mások a preferenciái... A 2001-es corollával többször megmutattam embereknek (akik fosozták a japán motorokat), hogy milyen amikor forgatom és 140-nél váltom el a 3-ast... ;] és 1,4 VVT-i, nem egy erőmű... Úgyhogy én szeretem ha egy autó tud menni, ami fontosabb hogy szeret is...
    Az 1,4BoosterJet ezért fogott meg kb. 10 perc alatt, mert harap és ha előzgetni kell országúton, akkor lehet vele. Sajnos velem gyakran előfordul hogy 6-7-8-adik pozícióból kell elkezdenem egy busz vagy kamion előzését, én a dinamikusabb vezetésistílust képviselem, városban 60, országúton 110, autópályán 130 alatt "szédülök" , viszont én főleg városban járok, de az olajra nagyon figyelek meg arra h üzemmeleg legyen.

    @tboldi: Én évente cseréltettem (cseréltem amíg volt akna) mindegyikben, de 10ezernél mindenképpen, most olyan 5-6ezret megy egy olaj nálam. Nem foglalkozok ilyen előírásokkal, de eddig is évente egyszer minimum átnézettem márkafüggetlen szervízben, és ők felkészültek a kocsiból rendesen, többször szóltak is h ezt-azt cseréljünk ki, mert típushibája... szóval korrektül átnézték, nem szemmel ellenőríznek dolgokat, hanem műszerrel, megmérik, nem ránézésre. De volt hogy szóltak hűtővíz csere miatt, mert a gyártó előírta, viszont javasolták hogy akkor vízpumpát is cseréljünk már meg vezérműszíjat ha már ott járnak, mert így egyszerűbb és nem kell pár hónap múlva ezért külön lebontani az oldalát... Néha a saját zsebük ellenségei is voltak. :DDD

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák