Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz gcsikos #45247 üzenetére

    Erre próbáltam én is rávezetni őket, bár nekem ezzel kapcsolatban is vannak fenntartásaim:
    1500-as motorfordulatnál már leadja a maximális nyomatékát, tehát a töltő igenis tölt és ha tölt, akkor bizony melegszik is... városi használatban ha csak araszolunk akkor elfogadom hogy nem kell hűteni, de ha végignyomjuk szombat éjjel a Hungária körutat Teve utcától a Mester utcáig 70-el 2-3000 közötti fordulaton, akkor már kell hűteni városban is... szóval jó lett volna ha nem spórolják ki azt a hőelemet meg azt az egy visszajelző LED-et (inkább kettőt), de ugye valahol a fogyasztói társadalomnak is érvényesülnie kell, különben senki sem venne újat semmiből sem. :W
    Bár az igazsághoz hozzátartozik hogy a szívóbenzin motor sem örül neki ha egy komolyabb autópályás eatp után elvesszük tőle a hűtővizet meg a kenést, még akkor is ha áll...
    Nyugodtan javítsatok ki ha tévednék... :B

    "A Vitaráknak nincs a turbó hőmérséklettel kapcsolatos szenzora és szivattyúja" De a motrolaj hőmérsékletéből lehetne rá következtetni, nem? Mármint ha látnád valamivel?

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák