Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz focvis #44208 üzenetére

    Neked nem Volvo-d van!? :DD
    Én a Vitara-ra valamilyen "felhő formájú emberkéset" vettem, de nem ér egy talicska aprómajmot se, potyog le az összes, minden megállás után nézem őket és amelyik leesésgyanús azt ütögetem vissza...

    @ncc1701: Nem 6-9-et, hanem majdnem egy évet és ez az összes többire is igaz, Ford alapból 6-7-el indul telefonos érdeklődés alapján, és akkor még nem is tudták mit akarok, Toyota dettó, Mazda meg valami 3hónapot mondott ha nem akarok semmi cifraságot (pl: vonóhorog, tetőbox, extrém fényezés, szövet módosítások). Ez mind tavaly őszi tapasztalat, az Opel-t nem is merem emlegetni, mert ott közölték kerekperec hogy fizessem ki, aztán majd szólnak ha itt van, nem tudják mikor, de majd szólnak... már a Merkúr idejében sem tetszett ez a duma, simlis egy szöveg.

    @Tigerclaw: "...az talán már HW probléma, amit SW-vel akarnak helyre tenni..." Bizony, mert a szoftver olcsó, az ekevas meg drága.
    Mellesleg nem vagyok biztos benne hogy a villanyautó annyival környezetkímélőbb mint egy új Ignis, már ha az egész folyamatot nézzük. Az rendben van hogy amikor megyek vele, akkor környezetkímélőbb (ez sincsen így, de az már messzire vezet, könyvet tudnék az emberi tudatlanság hajtotta "f@szság gyárból" írni... :W ) de ettől még máshol, ahol a nehézfémeket bányászni kell, meg az akkut előállítani, ott lehet annyira nem környezetbarát (csak ők nem szavaznak az "ájrópúnóba" hogy drága Horn elvtárst idézzem ). Plusz ugye nincsen megoldás a régi akkuk megsemmisítésére vagy újrahasznosítására, az elektromos áram környezetbarát előállítására/tárolására/szállítására...

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák