Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tboldi #43938 üzenetére

    (és xmad természetesen: )
    Köszi srácok, így már értem, én abban a hitben voltam eddig hogy ez közvetlen befecsis, mivel hengerenként van injektor, de így már értem. Mondjuk a corolla nem kokszosodott, remélem a boosterjet sem fog...
    Hogy melyiknek mi az előnye és mi a hátránya még nem jöttem rá... csak annyit tudok hogy a bal képen lévő megoldásnál nem lép fel szívócső lerakódás, mert "kimossa" az üzemanyag-levegő keveréke.
    A Vitara néha (4-5 havonta) kap majd egy hosszabb autópályás etapot és akkor lesz ideje a GPF/DPF/részecskeszűrő/akárminek is nevezzük alkatrésznek tisztulnia. :D
    Az akksi, a turbó és az önindító miatt jobban aggódok, a start-stop rendszer nem igazán foglalkozik ezen alkatrészek kímélésével... :O

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák