Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz 2ozzmexy #43745 üzenetére
Ezek a panaszok nem tűnnek el, és nem véletlen, hogy a vásárlók kerülik a turbós, dpf-es, kettős tömegűs gépeket. Illetve nem kerülik, csak beárazzák, azaz a turbós vasad pusztán azér, mert turbós, kevesebbet fog érni. És lehet csavarni a dolgokat, de egy autóban csak az nem romlik el, ami nincs benne.
És a magyar vásárló nem feltétlen hülye, csak csóró, és azt az autót, amit beterveznek mondjuk 6 év/200ekm-re, a magyar használja 3x annyi ideig. Ezért van az, hogy egyes gyártók plö váltó olaj cserét nem írnak elő, mert az autó élettartamát (200ekm) kiszolgálja. És egy 10 éves autónál, ami ér mondjuk 1 misit, egy 150 ezres turbó csere már igenis jelentős költség lehet az autó árához képest.