Új hozzászólás Aktív témák

  • Mike Farrel

    tag

    válasz biker #26418 üzenetére

    Ilyen tréningen nekem is volt szerencsém részt venni október elsején a vw találkozó jóvoltából a ringen. Ott kaptunk 3 kocsit. Az egyiken egy vadi új conti téligumi volt, a másikon egy vadi új linglong téli, a harmadik kocsin egy 60%-ban elkopott ugyanolyan conti téli, mint az első autón vadi újban. A feladat az volt, hogy 60-ról vészfékezéssel álljunk meg a kijelölt helytől ezen a vizes gyantás cuccon. Az új contival sikerült 20m alatt megállni. A linglonggal ez a táv 48 méter volt, a kopott gumival pedig 68 méter lett a vége, de a kopott gumi nagyon rossz volt, már átnyomtam a tűzfalat is de alig lassult a kocsi amit adtak. :)
    A második teszt pedig a körpálya volt először csak sima vizes aszfalton ahol a conti volt a linglong ellen. A contival a kanyarsebesség fixen 50 km/h volt, míg a linglonggal néha gázelvétellel, néha ellenkormányzással korrigálva lehetett nagyjából tartani a 35-40 km/h sebességet. A köv pedig az volt, hogy rá kellet menni arra a viaszos félkörre és megnézni mennyire is tapadnak a gumik. A contival olyan 40-el rámenve szépen el lehetett fordulni, a linglong szeméttel pedig ahogy rámentünk erre a viaszos cuccra egyből elvesztette a tapadását és elcsúsztunk szépen egyenesen. Arra jó volt ez a 3x10 perc, hogy levonja mindenki a tanulságot aki részt vett rajta, hogy a gumin bizony nem spórolunk soha.

    U.I.: Érdemes ezt a rendezvényt márkától függetlenül meglátogatni évente, mert az 500 Ft-os belépődért idén pl mehettél offroadra az épített és az eredei pályára amarokkal, tiguannal, lehetett vezetéstechnikázni golfokkal, és e-upokkal is lehetett csapatni. Azzal vittük ki magunkat a paddockból a vezetéstechnikai pályára meg vissza.

    Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20

Új hozzászólás Aktív témák