Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike Farrel
tag
Szia,
Én innen szoktam venni mindent az autóhoz, XVII. kerülettől nincs is annyira messze. Ha esetleg a honlapon nincs külön az alkatrész kérdezz rá telefonon náluk minden van. Én pl nem tudtam szerezni külön olyan anyát sehonnan ami a lengéscsillapítóhoz fogja a toronycsapágyat (mindenhol csak lengéscsillapítóval együtt adják), hát náluk az is volt külön.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Nekem ugyan ez volt, 250K kilométer után jött elő, mind a két toronycsapágy kuka volt. Nyugodtan mehetsz vele így is, csak figyelj oda, hogy finoman vedd a kanyarokat, hogy minél kevesebb terhelést kapjon a torony.
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
válasz Kornel #26392 üzenetére
Szerintem tető horpadás nélkül is megvan. Mikor én belementem egy kocsiba hátulról Ignissel, már azt is GTK-ra vette a biztosító. Első lököst, kereszttartót, zárhidat, mocitetőt, két első lámpát, klíma és vízhűtőt cserélték, és ez így simán megvolt a kocsi akkori piaci ára.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
válasz Kornel #26400 üzenetére
Nem márkaszervíz csinálta, hanem a biztosító által kijelölt cég, de végülis azért volt olyan sok, mert hiteles volt a kocsi és a bank ugye csak úgy fogadta el a kocsit, hogy teljesen gyári alkatrészekkel lett helyreállítva.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
válasz Kornel #26403 üzenetére
Nekem is volt casco, de az a baj azzal is hogy a kocsi piaci értékének x százalékát állja csak. Nekem pl a kocsi ért akkor 700K-t ebből 500K-t fizetett volna javításra, de mivel ott volt a bank kikötése is így 700K-ban állt meg a mutatvány, na és ezt már alig akarta a biztosító kifizetni a cégnek aki javította a kocsit, mivel ugye így már GTK lett.
Arra mondjuk még kíváncsi lennék, ha megint lezúznám akkor fizetne-e megint a casco
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Ilyen tréningen nekem is volt szerencsém részt venni október elsején a vw találkozó jóvoltából a ringen. Ott kaptunk 3 kocsit. Az egyiken egy vadi új conti téligumi volt, a másikon egy vadi új linglong téli, a harmadik kocsin egy 60%-ban elkopott ugyanolyan conti téli, mint az első autón vadi újban. A feladat az volt, hogy 60-ról vészfékezéssel álljunk meg a kijelölt helytől ezen a vizes gyantás cuccon. Az új contival sikerült 20m alatt megállni. A linglonggal ez a táv 48 méter volt, a kopott gumival pedig 68 méter lett a vége, de a kopott gumi nagyon rossz volt, már átnyomtam a tűzfalat is de alig lassult a kocsi amit adtak.
A második teszt pedig a körpálya volt először csak sima vizes aszfalton ahol a conti volt a linglong ellen. A contival a kanyarsebesség fixen 50 km/h volt, míg a linglonggal néha gázelvétellel, néha ellenkormányzással korrigálva lehetett nagyjából tartani a 35-40 km/h sebességet. A köv pedig az volt, hogy rá kellet menni arra a viaszos félkörre és megnézni mennyire is tapadnak a gumik. A contival olyan 40-el rámenve szépen el lehetett fordulni, a linglong szeméttel pedig ahogy rámentünk erre a viaszos cuccra egyből elvesztette a tapadását és elcsúsztunk szépen egyenesen. Arra jó volt ez a 3x10 perc, hogy levonja mindenki a tanulságot aki részt vett rajta, hogy a gumin bizony nem spórolunk soha.U.I.: Érdemes ezt a rendezvényt márkától függetlenül meglátogatni évente, mert az 500 Ft-os belépődért idén pl mehettél offroadra az épített és az eredei pályára amarokkal, tiguannal, lehetett vezetéstechnikázni golfokkal, és e-upokkal is lehetett csapatni. Azzal vittük ki magunkat a paddockból a vezetéstechnikai pályára meg vissza.
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Igen, de Október elsején a hungaroringen Volkswagen találkozó volt, ahol a belépő ellenében lehetett vezetéstechnikára jelentkezni és adtak hozzá három Golfot a fentebb írt abroncsokkal, és azokkal lehetett menni.Ezen voltam Programok fülön megtalálod a Continental vezetéstechnikai pálya menüpont alatt, hogy volt gumiabroncs teszt is.
Ugyanaz az Allianz pálya stb, csak itt nem saját kocsival mentünk, hanem mindent adtak a szervezők és a Continental.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Sziasztok!
Épp most készülök egy 2. generációs Swiftet venni. Kinéztem egy magasan felszerelt 2005-ös sima 5 ajtóst, és egy 2007-es Sport Swiftet. Kérdésem az lenne, hogy alkatrészeit tekintve a Sport és a "sima" mennyire különbözik vagy mennyire nem?
Például fékek, futómű alkatrészek (lengőkarok, gömbfejek), motor alkatrészek (gondolok itt vezérlésre, vízpumpa, hűtő etc.)Illetve mennyire érdemes Sport Swiftet sok kilométerrel venni? Amit kinéztem abban konkrétan 206.900 km van jelenleg. Erről az 1.6os motorról nem tudok semmit, azt tudom hogy a sima 1.3-as az megbízható nagyon.
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Értem. Igazából csak érdeklődöm, mert most egy olyan autót szeretnék venni, amit megveszek és az alap dolgokon kívül nem szeretnék vele bajlódni, hanem beülni elfordítani a kulcsot és menni, meg max tankolni. Ignisünk az van egy 2007-es, az szalonból jött 0 km-el azt fater melós autónak használta, most van benne 300K kilométer és semmi baja nem volt olajat meg féktárcsákat meg fékbetéteket cserélt csak az autón. Igazából az autót arra használnám, hogy elmenjek a munkahelyemre meg haza ami napi 70km ingázást jelent. Eddig erre a célra a bűvős négykarikás német 2.0 benzines csodát használtam, de az egy kibaszott pénztemető most is lehalt a váltója azért raktam félre és kezdtem el autókat nézegetni, mert ránézek és hányom kell már tőle (legszívesebben felgyújtanám). Kinéztem egy szép full extrás 2005-ös (csak a digiklíma nincs benne) 5 ajtós Swiftet, amiben van 117K km 1,1 millióért. Aztán utána nézegettem hogy van fent egy 206K kilométert futott sport swift 1,3-ért. Mivel fiatal vagyok (24) egyedül, plusz melóba ingázásra használnám így gondoltam miért ne lehetne egy kis sportos vonalat vinni a dologba úgyis szeretek dinamikusan autózni (fogyasztá annyira nem érdekel, cég állja a cehhet úgyis havonta) . Kérdés, hogy a sima Swifthez képest vannak-e buktatói a Sportnak vagy sem, illetve jár-e extra kiadásokkal a fent tartása. Természetesen a hirdetésbe benne van, hogy végig vezetett szervízkönyv, meg leinformálható nagy szervíz (de ezt melyik nepper nem írja oda...), mondjuk műszaki az van rajta 2020 8. hóig.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Sziasztok!
2007-es Suzuki Ignis jobb féltengely belső csukló megadta magát, így vettem egy másik féltengelyt (SKF) amit ma ki is cseréltem. Már nem a gyári féltengely volt bent, ez lesz a harmadik. Összerakáskor a gyűrű ami fent tartaná a helyén a féltengelyt a toldótengelyen szépen kattan is. Viszont összerakás után próbaúton két kanyar után szétcsúszik a féltengely és elmegy a hajtás. Valaki találkozott már ilyennel? Kis biztosítógyűrűt próbáltam cserélni egy másikra, azzal is ez történik. Holnap megpróbálok szerezni újat, de elég tanácsatalan vagyok miért hullik szét folyamatosan... Előző tengellyel nem csinálta ilyet, az fel lett rakva és kész.Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
válasz Qtya123 #60985 üzenetére
Meglett a megoldás. Ugyángyártott féltengelynek a belső csuklójánál a fogazat előtti átmérője csak D44,5 volt. Míg magának a toldótengelynek az átmérője a fogazat mögött D45. Így pont csak annyira ment fel, hogy a rugó nem akadt be rendesen és szétcsúszott. Fel lett fúrva a féltengely csukló furata és máris tökéletesen a helyén marad.
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20