Új hozzászólás Aktív témák

  • roberto211

    őstag

    válasz Doze #18228 üzenetére

    Hát.... Minden gyártónál van kissé gyengén sikerült típusai :)

    BMW nel ott az e36 compact. Az sem ér sokat meg annyiért mar lehet venni jobb kocsit milliószor ami gurulgat is (mert 316 abszolút nem gurulgat) de rajta van a bmw jel ezért viszik. Plane a fiatalok.

    Akkor gondolom hasonló az a3 helyzete is csak az kicsivel újabb.

    Amúgy en is ismerem német meg francia autók kuplungjait. Nem tudod kiszámítani hol van az a pont ahol elengedheted hol van az a pont ahol mar " stabil" közepén elkezd fogni es akkor mire felersz egyszer csak el tudsz indulni :D( Ezert utolsók a lámpánál ;] meg ezért valt sárgára a lámpa mielőtt elindulnanak :D ) Anyám volt renaultjan utaltam azt a kuplungot. Meg reges régen fater a vectrajan(de amit most vett 2es megane az se sokkal különb ) .

    Ezért volt furcsa mikor tanultam sx4en. Ugye japanoknal abszolút nem olyan a kuplung mint nemet/ francia.

    Engeded fel szinte mar majdnem koppig fent van utolsó pillanatban elkezd fogni es mar indulhatsz is. Hányszor fulladtam le ezmiatt az sx4en :D. Aztán rájöttem hogy ez a jo. Régi swiftnek a kuplungjat is szeretem. Könnyű és nagyon egyszerűen meg gyorsan lehet kezelni.

    Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

Új hozzászólás Aktív témák