Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
Amúgy igen . Én még a kis ezresemre se mondom azt ,hogy lomha mert abszolút nem az csak pörgetni kell.
Most nem rég "tisztitottam" töltöttem bele adalékot ,ami segít a kiegetesben meg egy hosszabb távra elmentem. Azóta kicsivel megnőtt a végsebesség.
Szoktak nézni belsoben mikor dízel skodakat meg ópőlöket villogom le 150 nél
Persze ez csak ritkán van.
Ugy volt tegnap elott h megnezek ma egy gti t. De rájöttem ,hogy meg élni akarok gti nel meg nem bírnám visszafogni magam.
Szerk: Abszolút. Ez a Hungaroringen volt ,es csak egy Skoda meg Opel volt rajta. Hogy képzeled h autopalyan megyek ennyit?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #18451 üzenetére
Milyen adalékot töltöttél bele?
Én is szoktam hajtani egy ezres swiftet, ilyen dolog még nem volt beletöltve sosem. De ha elmondod milyet szoktál belerakni, hétvégén úgyis megyünk rokonokhoz, lehet lezáratok én is egy útszakaszt
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Kornel
veterán
Sok itt a vesedonor.
Meg az esikszettel oke a 150-170, de regi swifttel en meg 100-nal is feltem.
Sajnos azert kellett mennie, valos 120 ezer km-el. -
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18455 üzenetére
Hat en eleg paras vagyok, mar kinottem az ilyenekbol, regen en is mentem 170-et (nem swifttel) itt-ott, persze lezart reszen
Most mar inkabb vigyazok, pedig a mostani verda megy rendesen.
Regi swifttel viszont eleg paras volt 130 felett, sokszor jartam eger miskolc tavot 45-50 perc alatt orszaguton, vagy a bukkon at, ma mar nem mernem bevallalni vele. Lassan en is kalapos leszek -
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #18453 üzenetére
Köszi a választ, kipróbálom majd
kornelka: Eddig óra szerint 145-tel mentem vele max., azt is 2x2-es úton mikor tiszta volt a terep (mert ugye le volt zárva)
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18456 üzenetére
Kalaposoknak Skoda kell.
Amúgy tényleg változó azaz régi Swift meg régi Swift között is van különbség. Mert anyám 94es 1.0 gl swiftjebe anno 90folott eleg húzós volt meg érezni lehetett sebességet. En 2000 utáni GLS em meg mintha sokkal könnyebben menne , illetve kevésbé érezni a sebességet ennél ,94es gl nel meg lehetett rendesen. Tehat érdekes.
Most megcsinaltattam a klímát benne. Városban abszolút jo tehat elviselhető ,lehet mellette közlekedni.
Autopalyan ECO módra kapcsolok es ott ha nyomok egy padlót addig kikapcsolja.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18455 üzenetére
Mondjuk 180 anno az ignissel tényleg durva volt, , mert az kacsázott, rázott, meg mindent csinált. Viszont az sx4 még bírná szerintem, stabil még a futóműve bőven.
Egyébként az is közrejátszik sokat, hogy mennyit mész pályán, így gyorsan is. Valahogy jobban hozzászokik az ember. Régen mikor ritkán jártam pályán, akkor über gyorsnak éreztem mindent, mikor felgyorsítottam 140-ig.
Most 1-2 hete azt vettem észre, lehetne kicsit nagyobb motor is az autóba, mert olyan 130 magasságában rátapostam a gázra, nem úgy ment mint 70-ről , visszalőttem egyet, 4-be, akkor sem, visszalőttem 3.fokozatba. Akkor meg szabályzott... ,
-
roberto211
őstag
Rázás az sok mindentől lehet. Nekem régen 130nal elkezdett rázni mint állat. És kiderült tehermentesitok ami volt benne töröttek voltak. Mióta kicsereltem azóta semmi. Ha végsebességet akarod megcélozni akkor 4 a legoptimálisabb.
Sx4 az bírja. Nagy kasztni , lehet rajta nagy kerék is ,stabil futomu viszonylag akkor van súlya is. De ide mondjuk kell az 1.6 os ha igy akar menni az ember
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #18458 üzenetére
Szia, amit most vettem '97es swift az első a 14 db-ból a családban, amiben van klíma. Viszont az előző tulaj sem tudta megmondani, hogy mire jó az eco mód. A te írásod szerint ha jól értem, egyfajta mód amiben ha van, akkor ha taposod neki, akkor addig leáll, és ha vissza esik a fordulat, akkor kapcsol be újra?
-
roberto211
őstag
válasz dioka7 #18461 üzenetére
Elvileg ha ac n van akkor mindig bekell legyen kapcsolva.
ECO meg az h ha pld elozol vagy ilyesmi es taposod a gazt akkor egy par mp múlva érzed h kikapcsol addig a klíma ,igen. Ha visszavetteda gazt utána vissza kapcsol. Elvileg a gázpedál alatt van Vmi kapcsoló.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18462 üzenetére
Suzukiba a turbo gomb az, ha kikapcsolod az ac-t
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18462 üzenetére
Az ECO-ba nem folyamatosan megy a kompresszor.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18455 üzenetére
Tőled független okból is fejre lehet állni...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18468 üzenetére
Ja, csak nem mindegy,hogy kiszállsz, vagy kivágnak belőle...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
Az ECO-ba nem folyamatosan megy a kompresszor.
Hmm... nehogy besüljenek a dugattyúk?
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18473 üzenetére
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18475 üzenetére
Egyébként régi sx4-en nincs ilyen mód, sima A/C gomb van. Amit halhattál az légondi hűtőventilátorja lehetett. Mert az bekapcsol, ha nincs elég menetszél.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18471 üzenetére
A "fejreáll" képletesen értendő, csattansz, éled ugrik egy őz, átszáll a szalagkorlát túloldaláról egy autó /motor, kapsz egy durrdefektet, stb.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
dudika10
veterán
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #18478 üzenetére
Ezt így nem lehet kijelenteni, rengeteg dologtól függ (mivel ütközik, hol, hogyan, stb.)
A fizika is makacs dolog, pl. 6 lufi és nagyszilárdságú acélok vs. régi Suzuki, szerinted melyiknek lesz több esélye?szerk.: Sok eset nem kerül be a hírekbe pont azért, mert az utas nem vagy csak minimálisan sérült és az nem hír.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Bandus99
őstag
Új manuális sx4ben is csak ACgomb van.
Ha már szobakerult a klíma használata.
Van vmi elvaras mennyi a havi minimum idő amire be szabad kapcsolni? Pl télen paratlanitas
vagy akár nyáron menet közben, ha elég a hőmérséklet kikapcsolása az ember aztán mikor növekszik a hőmérséklet ismét bekapcsolni?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18481 üzenetére
Az autópályát nem hiába nem szegélyezik fák. A szalagkorlát puhának számít, szemből nagyon nem kaphatsz el senkit, jobb oldaladon van egy kerítés meg föld. Ezek a "puha" dolgok, egy modern autóban nem bántanak téged, túléled. Mivel a régi swift (és újra szeretném hangsúlyozni, hogy minden más azonos korú és kategóriájú autó) puhább ezeknél a "puha" dolgoknál, ezért abban meghalsz. Nagyon nem mindegy miben ülsz.
Ha egy Golf6-ossal állsz fejre, és nem egy fa állít meg 100-ról, akkor jó eséllyel a kórház felé indul a mentő és nem a hullaház felé. Egy merciből, vagy például egy kizashiból már akár a saját lábadon is kiszállhatsz.
Egy fával találkozva egy régi kisautónál a cella összeroppan, mintha ropiból lenne, és mindenki együtt hal veled. Modernebb, biztonságosabb autóknál (mint pl. az új vitara), jó eséllyel csak Te hagyod ott a fogad (de kis szerencsével mindenki életben marad az autóban).
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
zsolt19900
őstag
sziasztok, mitől lehet az, hogy a nagy esőzések után az anyosules labterenel állt a víz? Mit nézzek meg, eddig sosem ázott a kocsink
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doze
aktív tag
válasz Bandus99 #18483 üzenetére
Havi 1x nem árt bekapcsolni, kb ennyi... akkor sem kell hogy sokat menjen. pl: 5 perc.
Az a baj a manuál klímával, hogy az mindig csutkán megy, ha túl hideged fúj el kell tekerni a levegő szabályzót a meleg felé, így a hideg+meleg levegőt keveri... csak hát így nincs "spórolás" vele, a digit klíma ezért jó, mert belövöd 22 fokra, aztán télen/nyáron annyit csinál, mind1 hogy fűteni vagy hűtenie kell.
Személy szerint úgy szoktam csinálni a dolgot, hogy megy kettesen a ventilátor, rákapcsolom a légkondit, ha nincs túl meleg, x idő után áthűti az utasteret. Ha már nem kell a hideg, akkor kinyomom az AC-t, de ventit nem, így még elég hosszú ideig tolja be a hűvös levegőt, mert van némi tartalék a hűtőrendszerben. Aztán ha meleget érzek megint rákapcsolom,
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz zsolt19900 #18485 üzenetére
Milyen idős az autó?Lehet hogy kirohadt az alja.Egyébként a víz elvezető csatorna szokott eldugulni,tele megy falevéllel stb.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #18488 üzenetére
De a g astra semmilyen téren nem egy kategória a régi swifttel, ahogy az új swift sem. (Egyébként a g astra egész jól törik, a régi zafira, ha emlékezetem nem csal, sokkal rosszabb például.)
Egy b corsaból pont annyi esélyed van kiszállni, mint a swiftből.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
zsolt19900
őstag
egy 2004 es ignisrol van szó, és új kora óta nálunk van, rohadas nincs, az elveztoket hol találom? tuti az a ludas
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
roberto211
őstag
válasz dudika10 #18484 üzenetére
Én azt nem vitatom,hogy a régi Swift biztonságos , mert valóban nem biztonságos.
De nem is egy kat. pld golf6 al. Nyilván a légzsák , merevitesek,energiaelnyelő zónák stb ezek mind számítanak.De nem is erről volt szó , meg ezt mar párszor kitárgyaltuk hogy régi kisautókat főleg ha köze van a Japánhoz nem a biztonságért szeretjük
Most mar valóban mas a helyzet. Swift II, splash , vitara,sx4 ezek már szerintem eleg biztonságos autók.
G astra nyilván nem egy kategória a régi swiftel inkabb F astra. Sztem F astraban max egy hangyanyival van több esélyed mint egy stiftben. Es idesorolnam B corsat is.
Kornelka: Szerintem ezt senki nem bizonyitgatta. Lehet vele menni rendesen plane 1.3 16v vel akar ugyanugy mint egy g astraval ,régi civicel,stb csak mas az érzésed közben , mas a komfortkörnyezet.
Ezt senki nem vitatja h g astranak jobb a törése mint a swiftnek lehet most ide linkelgetni[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18493 üzenetére
"Ez oké de lényeg az,hogy 100fölött nem sok esély van személyautóknál."
Ezt Te írtad ma, 10:40-kor. Erre mondtam, hogy marhaság. Az astra G, a golf6, a kizashi vagy egy merci, mind-mind személyautó. Bár az astra G-re még nem fogadnék, de a többiben jó eséllyel "van élet 100 felett is".
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18495 üzenetére
Nem kell azért ezt túl dramatizálni.31 es út Pest felé Mende végén az a nagy ívű kanyar,Záporjózsi 100 körül lesodródik felborul.Még egyet fordul is a földön.Ketten voltak benne simán kiszálltak és a zapinak is csak a teteje horpadt be,de nem vészesen.Tehát lehet szerencsésen is borulni.
-
roberto211
őstag
Hat nem en dramatizalom túl elhiheted
Nekem ugy bejön a régi suzi ahogy van csak sokan itt 5csillagos teszteket várnak ,meg 16x légzsákot , 100merevitessel egy 400ezres autótól.
Mondtam mar. Ha biztonságos régi auto kell.
Akkor megane I. Kategória legbiztonságosabb autója. Lehet 300x megáll alattad,lehet letilt a comp,lehet havonta kell futóművet csinaltatnod de biztonságos. És meg itt sincs kizárva h az ember túléli benne.
Nem rég volt pont egy ilyen megane balesetezett s meghaltak benne. Ha mar valaki 100folott karambolozik itt mar csak az égiek tehetnek vmit h kiszáll e egy keztoressel v jönnek érte.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18499 üzenetére
+1
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sorozatok
- Le Mans Ultimate
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép
- ÚJ M-Acryl kádszegély csomag