Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
No lassan eldöntöttem, megyek autót venni. , max 1 milla.
Sajnos magamat ismerve valami rozsdaboglyát veszek, amit állandóan szerelni kell. ,
Szóval, olyan kell ami "megy", de ne a használhatatlan kategória legyen.
A probléma az hogy ráizgultam erre a példányra: [link]Vagy hát még ilyesmi: [link]
Mindenképpen ilyen "hot hatch" féle járgány kell, erős motorral gyerek nincs, pakolni nem kell sehová. , a többit meg lefosom.
-
roberto211
őstag
Az a régi (91)Swift gti amit linkeltel az borzasztó szerintem. Ha gti t veszel akkor minimum az uj muszerfalast, uj lampasat stb tehat a facelifteset Építettek a faceliftesekbol gti ket bőven. Kikell fogni de ah mondjuk nem 350 hanem 650 minimum.
Ha mar 1 Milla a keret miert ilyen régi évjáratúakat nézel?
7g civic sport(pld vtec) ,Swift II, ignis sport esetleg , ?
En felejtenem 1m ert az ilyen régi példányokat . Swift II meg ignis sport 7g civic meg 3-6 evvel fiatalabb.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18602 üzenetére
Azért mert az újabb ergo drága... normális swift 2 sport, 1,5 milla, aztán fikarcnyival sem kisebb az esély hogy nincs kitaposva a lelke. A gen 7 civic meg ugyan ez. Mindenki tudja hogy ezeket az autókat nem kímélik.
Inkább veszek gagyit, ami kuplungos, futóműves, lehet a motorja sem már topp, lehet bontani kell... 300-400e magasságában... eldobok rá 200-300 rugót, még mindig bentebb vagyok, mint kidobok egy "újra" milliót, ami ugyan úgy kitaposott... de 3x annyi az alkatrész.
A régi swift meg úgymond "pejva" ha ronda a lökös, vagy horpadt valahol, ha a motor rossz, azt 100e-ből meg rendbe lehet rakni.. az meg nem érdek ha nem gti lökös van rajta, hanem csak "sima"
Egyébként előre is kell gondolkodni, én számolok egy vastag alkatrészköltséggel. Mert az amúgy még "használható" az nekem tuti nem lesz jó ,
Amúgy otthon én szét tudom borítani az egészet, amihez max nem kezdek bele az a motor szerelése+váltó+kaszni lakatolás. A motor-váltó kettős elég jól felújítható, amik ki szoktak menni benne: csapágyak a főtengelynél, kopott hengerek (lehet csak elég a gyűrűzés), vízpumpa, vezérműlánc. Igazából olyat nem akarok venni ami be van halva, (már a végét járja) esetleg a dugattyú keresztbe fordult benne, vagy a hajtókar kinézett a blokk oldalán... a siklócsapágyak/gyűrűk/dugattyúk nem veszés dolgok árban, (főleg swift gti-hez), inkább a munkaköltség... az olyan 70e körül van, rendesen felszerelt műhelyben. Ha meg elviszem, akkor meg fokolják be rendesen, meg mérjék át az egészet. (főtengelyt is lehet köszörülni, vezérműtengelyeket is), max 150e-be megállna az egész.
Ami érdekel az a kaszni, ne legyen összecsukva, mert ha a felfüggesztés pontokban van 1-2 centi azt az isten nem menti meg, elcsavarodott, így kuka... persze meg ne rohadjon, a kasznizás a legdrágább/lepepecsebb munka a világon.
-
Doze
aktív tag
Az igazsághoz hozzátartozik, a Simsonomat, az MZ-t. később meg az apriliámat is majdnem vödörben vettem meg.
Nekem az autó "típusa" tetszik meg, nem az állapota. No persze szeméttelepre valót nem veszek... de engem soha nem zavart ha kendácsolni kell vele. Szerszámom van, (mostanában vettem nyomatékkulcsokat is , valamit éreztem )
Annyi hogy a papíroknak mindig rendezettnek kell lenni, arra figyelek
Egyébként azt a hondát amit linkeltem, nem hiszem hogy nagyon bolygatni kéne, jó-jó a 300 sok, de pl igniseket néztem, aztán mindegyiknek 199e-nél állt az órája, no persze... ja 750.000 huffért.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Hat en azert ilyen borúsan nem látom a világot ,hogy egyből mindent szinte de lehet igazad van
Nem maga a gti stift nem tetszik ,hanem ez a "kocka Swift " utáni széria. Nagy kocka lámpa ,stb de ezeket meglehet csinálni természetesen. Meg nem nekem kell,hogy tetszen Viszont a gti az megy
Honda civic vti is tud menni. Szerintem nem kell rakoltened ezekre 200-300at. Max ha tuningolni akarod talán
Miert nem eleg az 1.5 vvt stift vagy a 1.4/1.6os 7g honda? Ezeket lehet kapni 1m ert tok normális állapotuakat. Rakolteni se kell sokat feltétlen. A sport változat valóban 1,5 meg a vtec is.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18605 üzenetére
Igazából most nem kell "unalmas" autó, nem kell melóba sem járni vele, a fogyasztásuk meg normál közlekedéssel úgy is megáll 7-8 literből
De egyenlőre még nézelődök, mert van jó pár lehetőség: pl ott a clio is... (bár valami azt súgja, az igen drága lenne )
Bejáratott típus kell, amihez van sok minden, akár új, akár bontott. Másrészt a szerelés sem elhanyagolható, swift, de akár a honda is.. ok hogy a motor nem "tömeg" példány, de a többi alkatrész az kismillió típusban megtalálható.
Amire igazán fenném a fogam az egy Integra lenne, de hát basszus, az az autó amire a világ minden pénze se elég... drága megvenni, drága minden hozzá (ha van egyáltalán)
A külső: nos ez nálam másodlagos. Persze ne legyen nagyon szétcseszve, de nekem a "gyári" kinézet elég. Még a felnikért sem vagyok meghalva, a műszaki beltartalom amiért "izgulni" tudok, és hát egy honda civic vti, motororja, nos az az. Szívó, magas fordulat, (mondjuk nekem jobban tetszik az amit linkeltem mint 7 gen, nekem az igen űrhajós), a swift? nos az olyan amilyen kívülről... báár a belseje nem ugyan az: Gti kormány+ülés.. ráadásul a toronymerevítő elől+hátul tárcsafék (az első 30 milivel nagyobb átmérőre), + a hátsó felfüggesztésben van stabilizátor, ami csak a GTi meg az 1.6 swift tulajdonsága. (apropó 1.6 swift azt is nézegetem)
Majd úgy is írogatok, még ide, kiderül hogy mi-hogy, de ha nem kell akkor én sem akarok szerelni, de gyanítom ebben a kategóriában nem úszom meg.
-
roberto211
őstag
Na igen az integra. Az nekem is nagyon bejön de en félnék egy olyan autót megvenni Fél lábbal mindig a sírba vagy vele szerintem mert most egy olyan autonal megbírnád állni ,hogy 50el menj ? Szerintem nem
Amúgy gti swift is brutal meg valamilyen chippel állítólag leforogja a 10ezret is. Végsebessége is nagyon fasza de gyorsulás is. Es ott gondolom másabb érzés 150nel egy alap swiftnel
Tboldi: Kipakolja egyből az lesz.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tboldi
nagyúr
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18608 üzenetére
Persze leforogja a 10e-et. Kiveszik belőle ford. szám szabályzást. Csak hát értelme nem sok van, mivel Le görbe 6000-7000-nél van a csúcson utána meg rohamosan zuhan, tehát ha nincs benne vezérműtengely cserélve, nem ér semmit sem. Max legyilkolod
Szívó motort amúgy sem nagyon éri meg tuningolni, max ilyen +20-30 le lehet kihozni belőle, azt is elég drága pénzért.
Én beérem a gyárival, de az legyen izmos, meg legyen jó állapotban.
A swift gti egyébként nem "csoda" autó, de van 1-2 olyan tulajdonsága ami nem elhanyagolható. A motor sima twin cam, nincs változó szelepvezérlés, és csak 1.3-as, de ez 102 ló, 1989-ben. Marha egyszerű motor az is. A másik az a kaszni: 780 kg... , repül a pléhdoboz rendesen.
Ami az előnye, hogy "ügyes" autó, kicsit más gátlókkal, meg rugóval, hegyi szerpentinen nem sok autó van ami oda tudja verni. Tehát ilyen 2 tonnás M3-as bömösöket el lehet felejteni, mert ugyan megy mint a golyó, csak azt a 2 tonnát, meg a fizika törvényeit nem tudja meghazudtolni, a gumi meg ugyan úgy 4 tenyérnyi amivel kapaszkodik.
-
Kornel
veterán
Na holnap kiprobalok egy vitarat a suzuki vilagban, de azt mondtak scross-uk nincs.
-
a_tesz
Korrektor
válasz tboy93 #18537 üzenetére
Azért ez se volt így teljesen. Amikor bementek bizonyos illetők, hogy nulla forinttal el lehet vinni autót, aztán persze nem fizették a hitelt, úgyhogy pár hónap múlva ment a behajtó az autóért, ami addigra szépen le lett lakva, pár dolog hiányzott is belőle... Az autó kb. értéktelen lett, a bank kérte vissza a jutalékot a kereskedőtől, úgyhogy azért bárkinek nem szívesen adták az autót...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
nagyúr
Szia! 6gen civic vti-t ilyen arban necces venni, 100% hogy kolteni kell ra. Hatso ivek szoktak rohadni, ha meg nem, akkor fognak. Motorfelujitas siman esedekes lehet, sok fasz tulaj van, aki hidegen rugja es szar olajat tolt bele. Egy korrekt motorfelujitas 300-350k korul mozog. Valtora szintugy erdemes figyelni, a boyracerek azt is gallyra vagjak gyorsan. En tavaly akartam 6gen-t venni, 700-750-ert nem volt olyan 1.4 amit megvettem volna, mindegyik korbe van torve, roncsok. Patika 1.4 az millio folott van, 1.6 vti az meg inkabb 1.3-1.5 korul. Persze vannak ritka jo vetelek, csak ahhoz tenyleg bazi nagy mak kell. Nagy a hype a honda korul, racionalis ember nem vesz ilyet, csak aki bele van bolondulva A vti nagyon megy, a hangja pedig ratesz meg egy lapattal, futomu is korrekt, nagyon lehet elvezni azt az autot.
A 7 gen mar mas teszta, kenyelmesebb, biztonsagosabb, nyomatekosabb, nagyobb, de nem olyan nyers mint a 6gen. A 7g 1.6 pedig kozelebe nem er a 6gen 1.6 vti-nek. 7g-bol ha elvezet kell akkor typeR, 200le, de ez inkabb 2-2.5M korul mozog.
En vegul 7g 1.4-et vettem, ezek a legolcsobb 7g-k, fiatalabbak es kb ugyan annyiba kerulnek mint egy 6g. Az 1.6 kaposabb, dragabb, de 0.9-1.2M kozott mar lehet kapni epkezlab darabot. Az osszes 7g-nel figyelni kell az elso futomure, nem nagyon birjak a magyar utakat es valami mindig kopog, illetve a nyelestengely csapagy tonkre mehet a valtoban, ami szinten nem olcso mulatsag.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz tboy93 #18621 üzenetére
Most nézegetem, de szar autót csak alacsony árért veszek... ha valamelyik olyan akkor max 500e, fost nem veszek drágáért. Hiába a hipe, ez is olyan mint golf, hiába próbálják ráhúzni hogy "mer ez golf", nem is tudják eladni soha.
1.4 7g... 1-1.3 milla, mit mondjak, azt nem veszek, mert inkább akkor swift 2 1.5 GS tudom izélések és pofonok, de az fiatalabb-kevésbé rúgott autó, és nagyrészt fele fele akkora futás van annyi pénzért (jó persze óratekergetők mindenhol vannak)... a swiftet meg nagy valószínűséggel, ha megnézem alaposan, nem kell rákölteni egy egetverő összeget.
De alapvetően, még ott van mindig a swift GTI feleannyiért , tudom sokkal gagyibb, de ha rossz, akkor sem lehet túl nagy fosba tenyerelni.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
1.5 VVT Swift se megy rosszabban egy alap 1.4 7g hondánál EZt is lehet rúgni rendesen ,cserébe az alkatreszárak se olyan veszesek.
Speciel nekem is inkabb a 3D Swift II 1.5vvt fele húz a szívem de hondat is nézek majd.
Annyi hogy a hondaba nem mindenhol ezt a kopogós műanyagot használták hanem mas anyagot meg másabb kicsit de speciel engem nem zavarnak ezek a műanyag muszerfalak nert jobban lehet takarítani ápolni karbantartani stb. Illetve szetszedni is ha kell.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
Swift2 es 7g civic kozott azert van egy lepcso, 7g mas kategoria Nagyobb, elvezetesebb vezetni. Abban viszont igazad van, hogy a swift olcsobb es fiatalabb. Km engem sosem erdekelt, hasznalt autonal allapotot veszunk.
Roberto: Swiftben nem sok sportossag van, porogni porog, de a futomu eleg gatya alatta (atlagos, nem elvezetes). Szetszedese b@szott egyszeru, meg is voltam rajta lepodve. A regi swiftemmel sokkal tobbet szivtam pl. az ajtokarpit leszedesevel.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #18624 üzenetére
Mit értesz az alatt ,hogy "gatya " a futómű?
Amúgy futoművön is lehet hangolni. ültető ,keményített lengéscsillapító,stb stb.
De amúgy en gyorsulasra/dinamikara írtamNem hiszem ,hogy egy alap 1.4 Honda jobban menne mint egy 1.5vvt erre írtam hogy megyeget.
1.6 sport civic sztem mar igen.De mindenkinek mas a gyengéje.
Amúgy meg ha 100at rakolt futóműre ha nem tetszik neki mar akkor is sokkal másabb a helyzet.
De ha mindenképp sportosság kell suziban akkor 1.6 sport. Itt mar másak a fékek,lengéscsillapítók,stb stb.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #18625 üzenetére
1.4 4d 11.3sec, 1.5 vvt 10.2(?)sec, hasonlo dinamika, nem megy jobban a civic az tuti Magasabb sulypont, mas eloszlas, kicsit hajos a swift a civichez kepest, nem feszul be ugy kanyarban, a swift egy kis varosi auto. A civic tengelytavja nagyobb, szelesebb is az auto. Mindket auto jo, van akinek ez jon be, van akinek amaz.
1.6 sport swifttel az a bajom, hogy az mar tenyleg majdnem annyiba kerul mint egy 7g typeR, ami azert mas kategoria Egyebkent fasza gep az is. Muternak gondolkodas nelkul a swiftet vennem.
Ami meg tetszik nekem az az e12 corolla TS.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #18626 üzenetére
Haaat. Azert nem egy árban van
Swift sportot kapsz 1,5ert mar 2006-7es tip topot. 1.6 125le gyárilag.
Type-r t meg 2,2m alatt nem kapsz normálisat de type-r mar tényleg jobb sokkal ezt elismerem.
Viszont itt mar 700k a különbség ami nem kevés.Valakinek ez tetszik valakinek az . Ízlések s pofonok.
Nekem stift azert tetszik mert ilyen kis kocka , nem túlságosan nagy tengelytáv , es kanyarokban stb eleg jol viselkedik.
Muternak ugye ilyen van azt mondtam de abszolút nem való neki . Neki kene inkabb régi Swift nem nekem.
Nem használja ki egyáltalán. Ahogy ő vezet arra egy 800as Daewoo is megfelelne.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #18627 üzenetére
Igy van
-
Kornel
veterán
válasz dedike #18629 üzenetére
Fasza, akkor ez egy minusz az scross-nak, bar ritkan megyek 120-nal tobbet.
Mai nap teszteltem egy vitarat, sajnos scross mar nem volt, amit tesztelni lehetett vinni...
Maga a vezetesinelmeny, a stabilitas, a felszereltseg, a motor, a valto, a fekek mind meggyozo volt, de...
A vitara szerintem mind meretben, mind minosegben fel kategoriaval lentebb jatszik, mint az scross.
Egymas utan neztem at tuzetesen a ket autot, gl+ felszereltsegben, es ha venni fogok uj autot, akkor erosen az scross fele huznek...
Anyagminosegben szerintem a vitara alulmulja az scrosst, erosen hajaz a dusterre...
Helykinalatban nem tudom, hogy miert irjak mindenhol, hogy nem erzodik a -10 cm, marpedig erzodik, nem is kicsit. Csomagteren egyertelmuen latszik, de az elso es hatso labter is nagyobb az scross-ban, amiben kenyelmes ulespoziciot tudtam felvenni, ellenben a vitaraval, ahol mind az elso labter, mind a magam mogott a hatso labter kicsi, es meglepoen a fejemnel is gond volt, ellenben az scrossal.
Kenyelemben meg mindig nem er fel az scross se egy 2001-es mondeohoz, de ugye mas ligaban jatszik... Azert ez fajo pont lenne, lehetne 2-2 centivel hosszabb az ulolap hossza es a hattamla szelessege, elfert volna...
Ha jol tudom a gl+ scrossban nincs ulesfutes, ami azert eleg fajo pont lenne...
Elvileg 4,19M plusz metal feny az ara, ha jol tudom?
Vajon mennyi a legalja, amennyiert ideadjak?
Ez a teli gumi szett es navi+tolatoradar kombo akcio viszont nem rossz -
roberto211
őstag
válasz Kornel #18631 üzenetére
"mind az elso labter, mind a magam mogott a hatso labter kicsi, es meglepoen a fejemnel is gond volt, ellenben az scrossal."
Egyszerűen nem tudom elképzelni ,hogy mekkora lehetsz ha vitaraban kicsi volt a lábtered elől
Nekem meg par centit elore kellett húzni pedig elvileg magasabb vagyok 20+centivel ha jol emlékszem
Es nem, nem a swift labterehez hasonlítom ültem mar nagy autókban is
De hogy kicsi a lábtér uj vitaraban. Ilyet se hallottam meg
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
válasz Kornel #18631 üzenetére
Most olvastam el a Totalcar összehasonlító tesztjét és abban a Vitarát jobbnak ítélik.
Bár kifejezetten egyiktől se ájulnak el.roberto211: Figyi, neked nem ér hozzá a fejed a tetőkárpithoz?
Csak azért kérdem mert nekem majdnem hozzáér pedig csak 180 cm vagyok.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18637 üzenetére
Nekem sincs függőlegesre állítva mégis majdnem hozzáér.
Holnap megnézem, hogy nem e állítható az ülésmagasság.Egyébként szép lassan csinálgatom a kis rozsdák javítását a kocsi alján.
Az elejénél már végeztem ( az első kerekek mögötti rész), holnap elkezdem a hátsó részt aztán megnézem, hogy a jobb oldali küszöb mennyire hervadt, hogy kell e cserélni vagy ki lehet foltozni.
Ja, az elején még annyi van, hogy valszeg az alsó kereszttartót kicseréljük mert már volt foltozgatva és elég szarul néz ki.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18633 üzenetére
184 cm es 90 kg vagyok, a labaim hosszabbak az atlagnal, es szeretek terpeszkedni... Igy az elso labter az autok tobbsegeben szamomra kicsi. A vitaraban nem tudtam olyan ulespoziciot felvenni, ami jo lett volna, az scrossban igen, ami kenyelmes is volt, eltekintve a nemileg szuk ulesektol, de havi 2-nel tobbszor nem megyek egy huzamban orakat, igy ezt el tudnam neki nezni.
Az anyagminoseg latszolag is jobb az scrossban, illetve a plusz 10,centi is latszik mindenhol, aki nem latja, az vak. Scross kb. Nissan qashqai meret... -
roberto211
őstag
válasz Kornel #18639 üzenetére
S crosst meg nem próbáltam de megnézem majd azt is
Tigi: Ülésmagasság biztos nem állítható . Akkor tedd még hátrébb a támlát. Esetleg told hátrébb ülést. Neked melyik ulesfajta van ? En mindjárt linkelem nekem melyik. Vagyis csatolok képet. Lehet ez is közrejátszik.
Ez:
Neked is ez a fajta van vagy a kagylós?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18640 üzenetére
Szerintem fel kategoriaval jobb.
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18640 üzenetére
A nem kagylós sport ülés van elvileg (Swift Rubin limitált).
Holnap lefotózom.
Hasonló mint a tiéd csak az oldaltartó része sokkal jobban kiáll.Más: a műszerfalon belül mi az ami zöröghet?
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
roberto211
őstag
En majd kiakarom cserélni gti ülésekre ,szoktak árulni jo árban
Állítólag nem annyira kenyelmes mint ez a fajta plussok de brutal jol tart meg combtamaszos. Nekem csak az a baj ezekkel ülésekkel mivel nagy vagyok ,körforgalomba kanyarokban stb dőlök mert ugye ez nem tart annyira. Gti meg igen.
Szerk: Törött patentok/tartók,óracsoporton belül a spirál,stb stb. De enyém nem ez a zörgős fajta viszont katyukba ilyen szar utakon nekem is zörög. Fújd be illeszkedeseknel wd40el ezaltal ha "rázkódik"a műszerfal akkor egymáson fog csúszni ugye ha mozog. Így enyhitheto a zörgés.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18642 üzenetére
Tul vagyok mar azon, hogy szepseg alapjan valasszak autot...
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18644 üzenetére
Ez úgy tart az ülésben, hogy akár két keréken is mehetnék akkor se esnék ki az ülésből.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #18645 üzenetére
Elhiszem. Ha külső alapján döntöttem volna akkor most Renault topicba lennek nem itt De suzi mellett döntöttem végül.
Tigi: akkor neked a jobbik ülés van. Ugye enyém Ausztriából származik s ahogy nezem Mobile.de oldalt rengeteg ilyen üléssel rendelkező Swift van mint enyém. Gondolom ezt a szériát rendelték anno innét.
Viszont felszereltségben nem sok párja van swiften belül[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Ace Ventura
addikt
Szevasztok Szakik!
Régen jártam már itt.
Még mindig nyüstölöm a 99-es 1.3-as swiftet. Mostanában észrevettem, hogy ha a jobb kerékkel rámegyek egy fekvőrendőrre, akkor koppan egy nagyot a futómű, valamint ha kanyarodok kattogó, daráló hangot hallok a jobb oldali futómű felől. Fater azt mondja mikor beül, hogy szerinte kicsit ráz is.Lehet, hogy igaza van.....én ezt még nem éreztem olyan nagyon, de ő ritkábban ül be.
1 év volt első lengőkar cserém mindkét oldalon. Féltengely gumiharangom évente cserélem, mert folyton kilyukad. Gagyi után gyártottat veszek.
Elképzelhető, hogy féltengely?Más:
Nézegettem az Igniseket, mert lehet cserélném a swiftet.
Mire érdemes figyelni ezeknél vásárlásnál? 9-10 éveseket néztemÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
TJLavin
tag
Sziasztok, szerény kis Swiftemben ez a fajta otromba ülés van. Szeretnék rá valamiféle huzatot de nem nagyon találok rá semmit. Valakinek esetleg van ötlete?
-
roberto211
őstag
válasz Ace Ventura #18648 üzenetére
Kanyarodasnal való darálás elképzelhető nagy valószínűséggel ,hogy féltengely
A fekvő rendőrös koppanásnál meg lehet sokminden. Ezt passzolom.Ignisel kapcsolatban meg nyugodtan megveheted ha találsz valami jót mert különösebb típushibái nincsennek.
Jellemzői az (bár engem ez nem zavarna ),hogy futóművet kicsit keményre csinálták és pattog úthibáknál,stb stb de ellehet viselni nem annyira veszes. Valaki azt mondja nem stabil , hat 170nel nyilván nem stabil de szerintem abszolút elfogadható. Árát megéri. Magas is ha ez előny. Max ha nem érzed stabilnak te sem leülteted meg dobsz ra egy nagyobb kereket. De nem hiszem h ilyenekkel "baj" lesz.Nővéremeknek volt ignisuk. Szalonba vettek zsír újonnan.
10 évig használták s 10 évig volt hibamentes. Ha karbantartjak meghálálja.T Jlavin: Bardiba van par ezer forintért párban , egyszerű de viszonylag jó trikószerű üléshuzat ami az ülőlapot is védi. Bár mivel ennek az ülésnek nincs nagyon "válla " igy nem tudom mire "kapaszkodik" az üléshuzat. Max hátul ősszefogatod.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Minden ami hőszivattyú
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- LEGO klub
- További aktív témák...