Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Ace Ventura #18648 üzenetére
A kattogás alászedett kormánynál tipikusan a féltengely hibájára utaló jelenség.
A másik ok, a kerékcsapágy, bár az inkább csak folyamatosan "búg".
A koppanás az másik hibára utal, de lehet hogy már csak a féltengely van nagyon ki. Mikor vetted a gumiharangokat, akkor minden alkalommal ki lett tisztítva+újrazsírozva a féltengely? Mert ha nem, és belekerült egy jó adag por/kosz, akkor saját magát ledarálja.
Ellenőrzés:
Féltengely: A hibásnak vélt kerék oldalán megemeled az autód, kézzel ráfogsz a féltengelyre, a másik kezeddel meg a kerékre, ha nagy a holtjáték akkor ő a bűnös. Vagy berakod egyesbe, és kézzel megforgatod a kereket,,, ha kattog, vagy nagy holtjáték.
Csapágy: Ugyan ez, meg kell emelni az autót, és a kereket meg kell rángatni ki-be, fel-le, (jó erősen), ha kotyog akkor csapágyas.
-
tboldi
nagyúr
válasz Ace Ventura #18648 üzenetére
Ha lehet, akkor inkább 1.5-ös Ignist nézz! Az 1.3-asok váltójában a nyelestengelycsapágy szeret viszonylag hamar (~100k km) elnyíródni, az 1.5-ösöknél nincs ilyen probléma. Ha már a cserélték, akkor elvileg nem lehet gond, erre mindenképp érdemes rákérdezni az eladónál. Általában egy felújított váltóra cserélik az autóét, ez kb. 45-50k Ft, meg ugye a munkadíj.
Ez minden M13A-s autóra vonatkozik (Ignis, Swift II, Wagon R+).
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Most volt szervizben gumiharang cserén. Sajnos nem voltam ott a szerviznél, ezért nem tudom, hogy ki lett e takarítva rendesen.....
Amit tudok, hogy a fekvőrendőrös kattanás után elvittem megint, és ott megemelték a kocsit.A kerék rángatására kattogott, és volt a keréknek holtjátéka. Azt mondta a szaki, hogy kutyacsont probléma. Azt cserélték, probléma ugyanúgy megmaradt...Tudnátok ajánlani valami jó szakit Szigetszentmiklóstól nem messze, valahol Pest megyébe, akire rábízhatom a kocsit? Kóklerekból már elegem van.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Mercutio_
félisten
1-2 hét és megjön asszony új autója, így eladó lesz az eddigi 1.3-as swift szedán, ha valakit érdekel dobjon egy privátot és írok róla bővebben.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Ace Ventura #18653 üzenetére
Akkor sem valami kerek, vidd el valami jobb szerelőhöz, mert lehet egyszerre több probléma állhat fenn.
Majd valaki javasol valamit, mert én nem tudok..
-
Adonimus
aktív tag
Sziasztok. Ha kihúztam és levágtam ezt a dugót, összefügghet a középső órával? Mert azóta nem megy.
És a kilóméter számláló sem. Vagy lehet, hogy a bütykölés közben megsértettem valamelyik vezetéket?
Swift 2.adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
eddie17
addikt
Az új teli tankos fogyim 4.44L/100km lett. Kezdünk össze hangolódni.
-
Doze
aktív tag
válasz Adonimus #18656 üzenetére
Nemigazán függ össze a kettő, valamibe belenyúlhattál.
Egyébként gondolom fejegységet cseréltél, jobban jártál volna egy suzuki-Iso átalakítóval, ami max 2000 forint...
Milyen modell egyébként ok hogy swift 2... de milyen GLX? Netán GS?...
Mert bizonyos évjárat után, sebességre hangosodó rádió van, és gondolom be van vezetve a sebesség jel a rádióba is, meg a középső óracsoportba is... (gondolom ami ez alapján számolja a távolságot), szal lehetséges hogy ott a baj.
[ Szerkesztve ]
-
TJLavin
tag
Sziasztok. Régi Swiftbe szerelt be valaki könyöklőt? 4-6 ezer körül látok de nem merem megrendelni, nem akarok úgy járni vele hogy nem lehet berakni. Valaki tudna linkleni valami biztosat? Vagy ezek elég széles körben beszerelhetők?
-
Kornel
veterán
Bamek
Akkor megelozott, nekem a legjobb fogyasztasom tele tankra 4,48 liter volt ha jol emlekszem az ezredessel...
De volt, hogy 7-et is sikerult megetetni vele 140-el, de olyat ritkan csinaltam, mert nem szeretek imsdkozni, ott meg kellett -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18667 üzenetére
Nem tudtok vezetni.
A splashel a nagyatagom 5,3 liter alatt volt, vegyesben.
Masnak meg 8 liter ugyanezzel.
Amikor megvettem a csajnak 60000 km alatt 7,3-on allt a bc, sose nullazta. -
nagyúr
válasz roberto211 #18667 üzenetére
Kettesben is lehet 50-el menni, csak kicsit hangos hosszutavon
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #18670 üzenetére
3asba szoktam 50el menni ha folyamatosan 50el megyek es ha light modeba teszem magam.
Neha mondjuk van mikor 2-be is.
2est olyan 50-60ig szoktam elhúzni es itt teszem 3 ba. Es akkor városba nem is nagyon váltok feljebb.
Sűrűn valtogatok az tény. 2-4 között.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18669 üzenetére
Eleg lenduletesen vezetek, sokszor tulzottan is, neha tolom le, aki totyog.
Szoval ezt kikerem magamnakMas:
Uj swift jo vetel lehet?
Eleg draga a gl, 2,9M, de eleg jol fel van extrazva...
Muszakilag ismerem, a splash ugyanez, csak ez alacsonyabb, ha ujan vennem, 10 evig siman elmenne minden gond nelkul. Ha meg kicsi lenne kesobb gyerekkel, akkor megkapna asszony. -
tboldi
nagyúr
Kísérletező típusok ezt is kipróbálhatják.
kornelka: Szerintem jó. Ennyiért kb. csak Daciát kapsz újonnan, az meg olyan amilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roti86 #18674 üzenetére
A megujult gl kb. Ugyanaz a felszereltseg mint a glx volt azelott.
600 ezer ft megerhet annyit, hogy nem gyilkolom szet.
2M feletti resz ugyis hitel lenne mindenkepp, annyiert meg hasznalt se nagyon lenne, es akkor meg megint ott a C verzio, hogy egy nagyobb kenyelmesebb kocsit is adnak mar annyiert hasznaltan.
Egy dolog hianyozna nekem a swiftbol, a futheto ules es a 16-os gyari alu. -
Doze
aktív tag
válasz tboldi #18673 üzenetére
Hát egy mocsok erős autónál, ahol egy kilóra sok lóerő esik akkor talán bejön, egyébként elvész a gyorsítgatásokkal a sok benya. Viszont a kigurulás sokkal rövidebb lesz, másrészt tényleg kuplongolgatni elég fárasztó.
Bár itt a súly/lóerőn van a lényeg, és azért egy 200lovas Zx14r mégis csak más mint egy 50 lovas 1000-es suzuki. ...
Ha annyira "bejövős" lenne akkor a kamionokat 70-90 között látnád állandóan ingázni. Csak ott pl hamarabb visszalassul a 70-re, utána meg 40tonnát visszagyorsítani 90-re elég nehéz... ua. autónál is. feltéve ha nem valami 1000 lóerős szörny.
Egyébként marad a motorfék, és a dombok ésszerű kihasználása. (ott pl működik ez a vitorlázás).
De ha így megerőltetem a pici agyamat, és előhúzom a fizikát (már amennyire emlékszek). Szerintem az az oka hogy kevesebbet fogyaszt "vitorlázva" egy ilyen motor: Mert állandó sebességen valószínűleg 100km/h nál, abban a ford. szám tartományban a motor hatásfoka nagyon alacsony (le-nm görbe lenn van a fenébe, viszont üzemanyagból elég sokat éget), ha vehemensen gyorsít, akkor ugyan nő kismértékben a fogyasztás, de, optimálisabban égeti a tüzelőanyagot---> nő a hatásfok... majd behuzva a kuplungot nullára esik.
Ebből az az következik hogy az állandó gyorsítás+kigurulás alacsonyabb fogyasztást eredményez, mint az ha folyamatosan azonos sebességgel haladnál.
Viszont egy 180km/h-s utazónál már érdekesebb a dolog, ott a kigurulás+gyorsítás már lehet többet emészt fel mint az állandó haladás (már csak a légellenállás leküzdése sem kevés energia)...
Ebből kiindulva, minél gyengébb autónál egyre alacsonyabb sebességnél következik be az "átbillenés" a gyorsítgatós módszer javára. mondjuk négyesben 50 és 70 közt ... vagy még kevesebb.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #18675 üzenetére
Gondolom forint hitel....
Vigyázz mert ha eltolcsi az MNB királya úgy gondolja hogy gyengusz a forint, és elkezdi fölfelé tolni az alapkamatot, megy utána a BUBOR is. Most 1,75% az alapkamat, autóhitelre nem tudom mennyi a thm, de pl 10 akkor könnyen lehet belőle 15-20%-is... ha meg nem a tőkét törleszted először. Hanem a kamatot, akkor igen szép szám lehet a hitel vége...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Tudom.
Max. Egy ev alatt kinyomnam az egesz hitelt.
Most 7% a thm, ha addig 12-15 is lesz, azzal se bukok sokat.
Most viszont lakasvasarlas utan nincs sok toke, gyujtogetni kell, de ha szervire koltom, annal meg a torleszto is jobb
Scrosst csak azert nem mernem mar bevallalni, mert tul sok hitelt nem akarok, mert max. 1 ev alstt nullazni akarom. -
kalozhun100
őstag
2001-es Suzuki Swifthez hol ajánlanátok Csomagtérajtó teleszkópot venni? Ne méregdrágán, ha lehet.
Samsung Galaxy S7 Edge
-
Siriusb
veterán
Az oldalsó ablakokra elől tényleg csak víztiszta fóliát lehet felrakni? Azt mondták, ami megfelel az előírásoknak, 30.000 Ft! Csak ez a 2 ablak...
-
pjen
félisten
válasz kalozhun100 #18680 üzenetére
Bontó?
-
Doze
aktív tag
válasz kalozhun100 #18680 üzenetére
Csomagter teleszkop kopo alkatresz, maskulonben olyan mintha kevesbe faradt olajat ontenel a motoroba...
-
Doze
aktív tag
válasz Siriusb #18681 üzenetére
Csak b oszloptol hatrafele lehet az autot foliazni, azt felejtsd el hogy elore foliat teszel... persze tenni lehet, de a rendor meglatja es lekapartatja veled.... muszakin tuti nem meg at.
A mubizonylat miatt dragabb a dolog, mert az kell hozza, mert anelkul szabajtalan. Egyebkent kompett foliat felrakatni ( szabajosan).50-70k.
-
kalozhun100
őstag
Tudom, hogy kopik, mert már a 3. vagy 4. garnitúra. Mindegyikből kifolyt az olaj. Az eredetiből is, igaz az többet bírt. Valamint lógó ajtókkal mit lehet kezdeni? Zsanért nem akarok cserélni, mert azt festeni is kell. Találtam ilyen javítókészletet. Valaki cseréltetett már ilyet?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S7 Edge
-
Tigi
őstag
válasz kalozhun100 #18686 üzenetére
Hali
Én most akarok venni egy pár csapszeget hüvellyel együtt és kicserélni a bal első ajtónál.
Nem csináltam még, de tudom, hogy kell.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
dioka7
senior tag
válasz kalozhun100 #18686 üzenetére
Az enyém is lóg, engem is érdekelne, hogy mit lehet vele tenni.
'97-es 3 ajtós swift. -
roberto211
őstag
Valaki segítsen
Nem tudjatok véletlen ,hogy 3ajtos régi swiftnel a leömlőtől egészen a hátsó dobig hány méter?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
válasz kalozhun100 #18690 üzenetére
Valszeg áttolódik a jövőhétre a dolog mert most nem lesz időm foglalkozni vele, de ha megcsináltam akkor mindenképp lesz beszámoló.
Mondjuk nekem csak egy ajtó lóg, a többi nem, azért minden zsanért és csapszeget befújtam ipari zsírral plusz a határolókat is.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
tboldi
nagyúr
-
Doze
aktív tag
Ertheto.... hogy miert fos akkor. Ezeknek a hasznalt jarganyoknak a 80%nak nincs gazdaja. Max az elso ketto figyelt ra, vagy az sem... en nem tom, lehet en vagyok szorszalhasogato, vagy csaladi tulajdonsag, de pl soha nem volt olyan jarganyom, (motor sem) amire nem figyeltem vola... a csaladban volttak golfok, fordok, suzukik, de hogy lepusztulas hataran legyen olyan sosem. Engem az tud idegesiteni mikor 5 evig jarnak vele ugy hogy szar benne valami, inkabb hallgatja a kattogast... szerencsetlenkednek vele.stb. ha meg beszarik akkor buzi auto.
Mondjuk pont az ilyeneknek kell 20 eves 10k-t futott gyari fenyben tudoklo, szalon auto haromszazert...
-
Tigi
őstag
Én se bírom elviselni, ha valami nem jó, addig csinálgatom apránként amíg meg nem felel az igényeimnek.
Sajnos az előző tulaj valszeg elhitte, hogy ebbe az autóba csak tankolni kell.
Ami még nagyobb meló lesz a gépen az a jobb oldali küszöb, de még nem tudom, hogy cserés lesz vagy kap két nagyobb foltot, mondjuk a belső küszöb se a legjobb.
A többi dolog csak apróság.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen autót vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
- További aktív témák...