Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz Goose-T #645 üzenetére

    Ha a passzív biztonságot tekintjük sarokpontnak a kérdés eldöntéséhez úgy, hogy gyári új, jelenleg újautóként forgalmazott kisautókról beszélünk, akkor gyakorlatilag teljesen mindegy, mit választ, mert szinte ugyanazt kapja. Egyedül a Fiat Seicento lóg ki a sorból, de ő meg már öregecske és kicsi utasterű annyira, hogy ne tűnjön fel, hogy kimaradt a felsorolásból. Amióta az autógyárak felfedezték a 90-es évek eleje-közepén, hogy egy vásárlónak fontos, hogy mennyire biztonságos az autója, nem engedhetnek meg maguknak akkora luxust, hogy nem biztonságos autót áruljanak. A Suzuki Swift azért kivétel, mert elsősorban Kelet-Európát célozták vele, bár kapható volt nyugaton is. Továbbá így be tudtak üzemelni egy új gyártósort, ahol később új típusokat is gyárthatnak, amely mind minőség, mind biztonság terén felveszik a versenyt a többi nyugat-európai kisautóval (lásd WagonR+, Ignis, valamint a most bemutatott új Swift, mely már csak nevében emlékeztet a magyar utak rettegett rémétől).
    Azzal, amit eddig mondtál, annyi a bajom, hogy én óvakodnék kerek-perec kijelenteni, hogy a Fabia annyira biztonságos lenne. Hangsúlyozom, egy jó tapasztalatból még nem következik semmi. Nem ismerem a típust közelebbről, annyit ugye tudok, hogy Volkswagen csoport márkája, és a magyarok hajlamosak még mindig abban a hitben élni, hogy a Volkswagen=a legmegbízhatóbb autó. Pedig hol vannak már a kettővel ezelőtti Polo generáció legendás megbízhatóságához. De sajnos ez szinte az összes márkára igaz, amelyik régen híres volt a megbízhatóságáról. Ezt adta a globalizáció meg az egyre jobban elharapózó kapitalizmus, köszönjük meg neki de ebbe nem mélyedek bele, mert erősen politika, amit meg utálok

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák