Új hozzászólás Aktív témák

  • TommyY2

    tag

    válasz 2ozzmexy #62644 üzenetére

    Épp most voltam a helyi Suzuki szervizünkben, ahol elmondták, hogy betiltották náluk az EcStar 5W-30 olaj használatát (más márkából szabad használni), mivel valószínű, hogy az okozza a vákuum szivattyúban a szelep leragadását.

    Azt is elmondták, hogy a K14C motorba 0W-16 olaj való (ott jött elő a szelep probléma, ahol eddig 5W-30 volt beletöltve). De, mi köze az olajnak a szelephez?

    Volt egy A4-es nyomtatott papírjuk (a Suzuki gyár küldte nekik), amin szerepelt, hogy melyik autóba milyen olaj kell. A K14D-be pl. 0W-20 van előírva.

    A szelep csere elmondásuk szerint kb. 2 óra, mivel az egész vákuum szivattyút szét kell szedni (így olcsóbb a gyárnak, mint komplett szivattyút cserélni).

    Akkor most nem tudom, hogy mi az igazság olaj téren? A szervizfüzet a hibás (amit ki tudja, hogy mikor és mi alapján nyomtattak), vagy tervezési hiba volt, vagy csak egy hibás alkatrész?

    Majd a visszahívások után kiderül, hogy mi lesz az új olaja a K14C-nek.

    TommyY

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák