Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #62644 üzenetére
Épp most voltam a helyi Suzuki szervizünkben, ahol elmondták, hogy betiltották náluk az EcStar 5W-30 olaj használatát (más márkából szabad használni), mivel valószínű, hogy az okozza a vákuum szivattyúban a szelep leragadását.
Azt is elmondták, hogy a K14C motorba 0W-16 olaj való (ott jött elő a szelep probléma, ahol eddig 5W-30 volt beletöltve). De, mi köze az olajnak a szelephez?
Volt egy A4-es nyomtatott papírjuk (a Suzuki gyár küldte nekik), amin szerepelt, hogy melyik autóba milyen olaj kell. A K14D-be pl. 0W-20 van előírva.
A szelep csere elmondásuk szerint kb. 2 óra, mivel az egész vákuum szivattyút szét kell szedni (így olcsóbb a gyárnak, mint komplett szivattyút cserélni).
Akkor most nem tudom, hogy mi az igazság olaj téren? A szervizfüzet a hibás (amit ki tudja, hogy mikor és mi alapján nyomtattak), vagy tervezési hiba volt, vagy csak egy hibás alkatrész?
Majd a visszahívások után kiderül, hogy mi lesz az új olaja a K14C-nek.
TommyY
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...