Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Chereiose #48812 üzenetére

    Az nem kiakasztó, hanem szánalmas, hogy egy tetves bicskakulcs nem fért bele a budget-be amikor tervezték, legalább GL+ esetében... :W
    Egyébiránt nézd meg az árcédulákat még egyszer és rá fogsz jönni h az S-Cross bizony drágább, cserébe többet ad, jobb a légellenállása, tehát autópályán nagyobb tempónál kevesebbet fog "inni", cserébe a Vitara a BP-i padkákra fel-le járásban és fekvőrendőr ignorálásban verhetetlen a 18,5cm-es szabad hasmagasságával.

    Nézd meg a két felszereltséget és döntsd el melyik a hozzád jobban illő, nekem egyszerű votl a döntés, egymás mellett állt a kettő a szalonban, a zasszony szemből közelített és így kezdte: "hát ez ritka randa, ugye nem ez lesz!?" (mutogatott az S-Cross-ra közben)
    Úgyhogy a házastársi vétójogán Vitarát választott. :DD

    Ha kérdésed van (S-Cross: eami, SyMbioTe ;Vitara: blakey, SirKero), akkor nyugodtan, mert mindkettőről vannak tapasztalatok bőven, egy-két idegesítőbb konstrukciós hiányosságra már találtunk megoldásokat, az infotainment system-et is szidják, pedig annyira nem rossz, mint ahogyan írják sokan...

    A legjobb ha összenézed a két felszereltség listát és mindkettőbe tesztautóval mész egy kört.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák