Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Napfénysüti #47144 üzenetére

    Egy darab műanyagért meg némi szövetért... azért talán abból az utángyártott is megteszi ha illeszkedik, én utoljára talán 3500-ért vettem vmelyik toyotába (vagy az e11 faceliftbe vagy az aurisba) és már akkor is megkérdeztem az eladót, hogy nem érzi e rablásnak... a légszűrő ami sokkal kifinomultabb meg 2200... a pofám leszakad ilyenkor...

    @SyMbioTe: Én lehet cserélném, de én eleve ilyen karbantartás buzi vagyok és amit meg tudok csinálni azt magam csinálom meg... az autószerelőkről meg van a véleményem, tisztelet a kivételnek (amelyik nem aranyáron dolgozik és jól) a többi úgy szerel autót h nem a saját szerszámával veri a csalánt, szóval neki nem számít... de az is igaz hogy szeretem bütykölni. Látom a lakótelepen például egyre kevesebben csinálják a szezonális kerékcserét, inkább elviszi a sarki emberkéhez és megcsináltatja vele... pedig nem nagy meló. Mondtam is annó a nejemnek, hogy amíg a kezem fel tudom emelni, addig én fogom csinálni...
    Akkor SD kártya, én sem tudok ennél okosabbat mondani, én egy ezeréves 4GB-os kingston datatraveller 2.0-val csináltam és elsőre simán megcsinálta (1870->1880). Az adapteres is jó lehet, mivel ha szétszedsz egy ilyet akkor nincsen a microsd->sd adapterben elektronika. Ha úgysem megy akkor agyalunk még.

    @tboldi: Hiába van szép hangja, egyik sem napihasználatra lett tervezve, a porsche boxer motorja is és a Quattro motorja is eléggé beteges tud lenni... Dethroner szerintem az élettartamára meg a karbantartás igényére célzott, mivel a 3 hengeresek zömében kettőstömegűvel jönnek ki, amit 80-100k alatt szét is vernek... ha meg nem azt akkor a motortartót vagy a főtengely csapágyat...
    A turbó generált arányaiban mondtam, BP-i árakkal, itt egy kuplungcsere is 120k-ról indul a "Fosch" szervízben... Debrencenben/Karcagon 65k-ból megvagy. Ha abból indulsz ki hogy a gyári EC5 215/55R17 méretben 44k/db és még TPMS szelep is kell hozzá, akkor a 150k-s (csak a Te kedvedért :P ) turbógenerálozás innen nézve szerelmeskedés az apróval... [link] és ez egy retek dobd el messzire kínai gumi... ebből is 4db már 80ropi, szóval aki egy ilyen autón a turbó miatt parázik... nos eléggé szánalmas, nemde? ;)

    @vacs: 12év átrozsdásodás elleni garancia van rá, véleményem szerint azt ha elbukod nem nagy kár, mivel 11 év múlva úgysem fogod tudni érvényesíteni, erre nagyon sok pénzt fel merek tenni... kibújnak azzal hogy nem volt lemosva az alja, ha meg le volt akkor rossz technikával mosták le... (tudom előre h nem fog tetszeni ;] ) szóval én a helyedben megcsináltatnám rendes üregvédelemmel és 5 év múlva megint ránézetnék...

    @TommyY2: A BoosterJetbe csak 5w30 A3/B4 (ugye jól írom srácok?) és valami rendeset, nem szék-szék-házikó márkájút vagy Gasprome-t... (Ecstar, Motul, Shell, Castrol, Total)
    A Splash-be is rendes márkát, mindig új szűrővel, és abból sem akármilyen (ManFilter, Nipparts, JP). Az 5w40 felmerült korábban is, komoly "eszmecserét" folytattunk tboldival a témában, ha gondolod keresd vissza. Igen, elméletben jobban bírja a meleget, gyakorlatban viszont mindig a gyártói ajánlás a mérvadó. Az előző autómba azért öntöttem bele bátran, mert annak a gépkönyve az 5w30-at és az 5w40-et is engedte, azzal a megkötéssel, hogy 5w30-at csak akkor szabad ha a külső hőmérséklet 30C fok alatt marad, de ez ugye nem igaz, főleg itt a fővárosban nem ritka a 34-38C fok, plusz itt a sok lámpa, dugó, araszolás végett sem ajánlott, mert hamar elforr... de a BoosterJet nem engedi az 5w40-et, a Splash könyve sem engedi szerintem, azt öntesd bele ami az ajánlott, ha el akarnak térni tőle akkor emeld fel a hangodat. :DDD

    @dethroner: Nekem ment penről a hétvégén, nem tudom hol lehet a hiba... elsőre minden gond nélkül... :K

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák