Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz dethroner #46545 üzenetére

    Nem ezzel van a gondom, nem ment át a mondandóm, de mindegy, elengedtem. :R

    @blakey: Nem a sebessége megválasztása a gondom, nem is az előlhaladó a gondom, hanem az hogy amíg én meg nem indulok addig szinte senki sem mer elkezdeni előzni, de ha én elkezdem akkor 125%-ig arra kell koncentrálnom, mert egy bolond százat csinál és jönnek mint a vakborjú, elém, mögém, mellém... plusz olyankor szokott az előlhaladó rádöbbenni hogy 70-el megy, úgyhogy belelép a gázba... na ezért szeretem ha egy autóban van tartalék...
    De mint dethroner-nek is írtam, elengedtem a témát. :R

    @pjen: Pályán jobbratartási kötelezettséged van, ha "kékkel" vagy ha nem (megkülönböztető jelzéssel ugye más a helyzet), az osztrákoknál próbáld ki, Hegyeshalomnál kapod majd a csekket... németeknél szintén, olaszok nem kötözködnek, de a franciák és belgák már kivesznek a sorból akkor is ha túl sokat előzöl... "rutin control" a jelszó, úgyhogy ha megelőztél 5-6 kamiont akkor azok szépen lehagynak, mire végeztek veled, ezzel ösztönzik az embereket arra hogy ne felülről közelítsenek a sebességhatárhoz hanem alulról, hiába mész 150-el óraszerint (ez még náluk is szabályos), gyorshajtásért nem büntethet meg ugye, de az idődet rabolhatja, tehát semmit sem nyersz azzal h gyorsabban mész kicsivel. Itthon meg ugye ott van az a 15km/h-s "jogi szürkezóna", nyugaton az 50 az 50, ha letrafiz 52-el, megállít és megbüntet az osztrák rendőr, igaz 2€-ra, ami röhej, de megállít és megbüntet... :DDD De ott ha feltartod a forgalmat látványosan, azért is megbüntetnek...

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák