Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19102 üzenetére
az a baj hogy 3 ajtós fasza meg hothácsos meg minden, csak ugye ha mögötted beülnek faszán össze rugdossák az ülést stb. meg azért van annyire drága kocsi hogy azért ne 2. autónak használja az ember és bizony ha gyerek is van akkor megint más..
-
roberto211
őstag
válasz batai15 #19103 üzenetére
Jo ha lenne gyerekem elhiheted nem Swift sporttal veretnék az utakon. akkor s cross v vitara.
De nekem azert kene csak 3 ajtós mert egyrészt sportosabb kinézete van igy masik meg szebb sztem illetve nekem fölös lenne 5 ajtós mivel max 2 en szoktunk utazni ebbe is. Mármint a mostaniba.
Régen volt h 3an 4 en de mar megszuntettem a free taxi szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19104 üzenetére
hát azé ha gyerek nem ülne bent akkor lehetne veretni neki..
nem free taxi de vannak család tagok is stb érted.
de szép jól tette hogy lentebb rakta.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz batai15 #19105 üzenetére
Csaladtagjaim nem mernek beülni mellem nagyon. Csak ha valami van autójukkal es lekell vinni valahova kénytelenek beülni De másnál nyilván bemernek igy előnyösebb persze.
Free taxit haverjaimra értettem. Régebben mikor megvolt jogsi ugye élveztem minden egyes kilometert jobban ugye mint ma , aztan örömmel vittem haza mindenkit ha mondtak. Na de mikor mindig lent volt a benzinmutatom idővel beszüntettem h akkor itt volt a vege.
Kocsira se tudott némelyik vigyázni. Egyik enni akart masik cigizni aztan véget vetettem neki.
Igy en meg neha masik haverom szokott jonni velem ide oda.
Általában egyedül.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19106 üzenetére
én azért vigyázok a kocsimra, na meg azért főleg városba a trafikra is.. nyíregyen sokszor vannak..
de azé olyan is volt hogy egy velem szívózó puntóst 2-3 tiltásig leforgattam a városból kifele menet.
jó kis adrenalin bomba volt . -
roberto211
őstag
válasz batai15 #19107 üzenetére
Én is vigyázok. Nincs romokban tok jo allapotban van. Csak nem féltem.
3. Tiltás az mar 120 korul van. Akkor hosszú menet lehetett
Engem golfosok meg e36 316i compactok szoktak betalalni puntosok nem.
Regi szakadt golfok nem ellenfelek, mivel örülnek ha gurul egyáltalán , 316i nel meg 90 kornyekeig nyerő vagyok 100-110 fölött húz el mellettem. Ugye kicsivel nagyobb végsebessége meg nyomatéka. De városban nem ellenfél mivel ő 5 ezernel elfogy en meg akkor vagyok lendületben 6500ig. De most mar ritkábban adom a fejem ilEn baromsagokra csak ha látom h ilyen jampi ül benne aki direkt szivozik akkor
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19108 üzenetére
Nekem se bontó szökevény. Bár most kellesz a futó műre költeni.. Van ami cucc gyári benne. Hát nem volt egyszerű. Nem is akartam először, csak embereskedett nekem.kiellozott, utána meg várt mindig. És ideges lettem a 3. Akciója után. Mondjuk a gti segg vonza ezeket. Mit hajtasz ám?
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
amugy nálam állítólag a 3. vége 150 bár ezt nem néztem még meg.
-
roberto211
őstag
válasz batai15 #19109 üzenetére
Nem szabad mar az ilyenekkel foglalkozni. Csak a benzint locsolod rajuk. De neha az a baj h veszélybe sodornak a jampisagukkal. Egyszer pont ezért szálltam ki egy touareqesre mert majdnem belemszaguldott hátul a baromja. Menekülni azt tudott de h autón kívül is ember legyen azt mar nem
Mindegy ... Fölös.
Amúgy 3 ajtós 2000-es , swiftet (1000-es). Mikor megvettem húzott szájjal vettem meg mert azt hittem h alig fog menni. Kinti amúgy ,Ausztriából hozták. Aztan ahogy bátrabb voltam ugye idők során probalgattam mit tud. Mindenki azt mondta nem fog menni blablabla. Mondom nem baj tanulni jo lesz.
Aztan azt vettem észre ahogy probalgattam h nem csak pörög hanem motorjahoz kepest megy is azert ha kellSokan mondjak h az ő ezresuk nem megy annyira vagy nem tudom. Ez ugye függ motor állapottól stb. De az is lehet h mivel ez kinti , valami másabb a motorban vagy nem tudom de ez csak feltetelezes. Tehat dinamikajaval megvagyok elégedve abszolút főleg ha lendületbe van. Előzni is merek vele ,mindent.
S azert mikor egy ezressel elhajtasz egy e36 compact mellett hiába szakítja a tuzfalat mert ugye Ő városban (persze ahol nincsennek sokan ) hamarabb elfogy olyankor felfigyelnek rad meg neked is egy elismeres valamilyen szinten.
Autopalyan meg en fogyok el hamarabb de ez ugye megint mas
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19111 üzenetére
tudni kell hogy az 1,0 rövid váltója 80ig jobban húz mint az én 1.3 8 szelepesem. nem birtam leverni egy 1.0 anno.
ha lenne cash nekem is 1.0 váltó lenne alatt sokkal jobban menne -
roberto211
őstag
válasz batai15 #19112 üzenetére
Azt tudom . Egyszer egy 1.3 ast pont ezért nyomtam le 8v volt.
Lampahoz odaerkezek melle, sarganal ugye mar finomitgatom a gazt ez meg hallom h padlozik es ramnez. Mondom tuti meregetni akar . Igy is volt.
Kb 200 méteres szakasz volt vagy kicsit több.
Tolta a gazt mint az állat. En nem váltottam el , 1-es,2-es majdnem tiltás aztan szep lassan lehagytam. Bámult utana rendesen
De ez is régebben volt
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #19113 üzenetére
Beszállok én is a játékba:
Kb 1 éve egyik este egy Gallardo-val (szerk.: bár lehet Murcielago volt, sajnos telefonváltásnál elkevertem a képet a seggéről) versenyeztem az Üllőin kifele. Ecseri úttól indultunk, jobban kapta el a rajtot, de 2x is utolértem, és a Pöttyös utca után tudott csak végleg megelőzni (cirka 600m). Azt hiszitek a váltás a kulcs? A fenéket, a lámpákat kell ismerni.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19115 üzenetére
3 ajtós, 1.3-as régi swiftet. Illetve most éppen egy 2015-ös Zafira Tourert (de a suzukit sokkal jobban szeretem), amíg vissza nem jön a szerelőtől a suzuki. Szétesett az új katalizátor (az előző is, azért kellett cserélni).
Bár nekem nincs külsőre annyira egyben ha közelről nézi valaki. Miután 2x félig lezúzták a hátsó és egyszer az első lökhárítót parkolóban (sosincs szerencsém a parkolással...), úgy döntöttem, hogy jó nekem, ha gyorskötegelő tartja egyben az autót...
Persze minden más rendben van rajta, mivel az autószerelés családban marad, a javítás is anyagköltségen megvan.(#19116) roberto211: az adott szakaszon 2 lámpa van, a piroson meg rendőr-mentő-tűzoltó-BMW mehet át. Az első 3 csak megkülönböztetőjelzéssel.
(#19118) kornelka: garis csere lesz, csak ezt még bárdiékkal is közölni kell holnap reggel.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19121 üzenetére
az ezres swiftem szinte újan vettem, 12k km-el.
60k-ig benzinnel jártam, utána gázzal, de a kipufogó 120k km-nél is fémtiszta volt, egy csepp korom vagy semmi nem volt benne, viccesen nézett ki -
Kornel
veterán
létezik normális szakmai suzuki fórum, ahol élet is van, és nem csak meglévő típussal lehet regisztrálni oda?
konkrétan a korai sx4-ek túlfogyasztásáról érdekelne több info.
2006-2007-es GS-ek közül egész jók vannak, de azért +- 1 liter már nem mindegy kategória, ha van annyi köztük pl. -
dudika10
veterán
válasz Kornel #19127 üzenetére
Hát 10-20 ezernél azért jóval drágább volt, de ez az autó alólam megy a bontóba, szóval annyira nem sajnálom a pénzt rá.
Egyébként nincs sok tapasztalatom katalizátorokkal. Miért nem ér semmit egy utángyártott? Mit lehet elrontani azon? A katalizátorban a légáramlás könnyen tervezhető, persze ha behegesztendő, akkor a szerelőnek ügyesnek kell lennie, hogy ne változzon a csőhossz (meg ne feszüljön és törjön ketté az egész kipufogó valahol), de más buktató nem látok.
(#19128) Doze: 250-300k? Arra a kereskedő rászámolt vagy 200k-t.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Doze
aktív tag
válasz dudika10 #19131 üzenetére
Nem nem, egy jóféle új katalizátor annyi. A felújított 60k, de abból is van ilyen-olyan... aztán eladják újként. Túrd fel a netet de új katalizátort nem találsz suzukihoz.
Tudod mi a drága? idézet.... ezt hegeszd ha tudod:
A katalizátornak főleg a különösen mérgező szén-monoxidot és nitrogén-oxidokat kell semlegesítenie. Leggyakrabban hőálló magnézium-alumínium-szilikátból készült kerámiatesteket alkalmaznak hordozóként, több ezer kis csatornával, amelyeken a kipufogógáz átáramlik. A kerámiatest különösen sérülékeny, ezért elasztikus fémfonat segítségével fémlemezházba rugalmasan rögzítik.A keramikus hordozótestet alumínium-oxid réteggel vonják be, amely a felületet több ezerszeresére növeli. Erre már felvihető a katalitikus réteg, amely ródiumból és platinából áll. A platina meggyorsítja a szénhidrogének és a szén-monoxid oxidációját, a ródium pedig a nitrogén-oxidok átalakítását segíti (a sok értékes nemesfém és persze a magas gyári ár miatt fordulnak elő katalizátorlopások is). A modern, három gázkomponensre ható katalizátorok a nitrogén-oxidokat nitrogénre és oxigénre, a szénhidrogéneket és szén-monoxidot pedig vízzé és szén-dioxiddá alakítják. A káros anyagok átalakítása csak 250 Celsius-fok felett kezdődik, az ideális hőmérséklet 400-800 fok között van.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
Na majd holnap részletesen utánajárok, mit is kaptam. Garancia mindenesetre van rá legalább.
Gyors keresés után csak azt látom, hogy splashez, SX4-hez, 2010-es swifthez 100-120k környékén hozzá lehet jutni elvileg új, gyári katalizátorhoz.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #19130 üzenetére
itt egy infó neked:
Suzuki világszerte 24 ezer 447 SX4-es modellt hívott vissza - összes modellt a gyártás megkezdése óta áprilisig bezárólag - a katalizátor esetleges meghibásodása miatt.
A Suzuki közleménye alapján Németországban 2778 1,5-ös és 1,6-os Magyarországon gyártott modellt érint a visszahívás. Az érintett modelleknél leválhat a katalizátor-monolit. Ez magasabb károsanyag-kibocsátáshoz és zajképződéshez vezethet az érintett autóknál. A márkaszervizekben ellenőrzik a katalizátort és adott esetben ki is cserélik.A gyártó által adott információk szerint a csere ingyenes és kb. 10-45 perc közötti időt vesz igénybe - írja az automenedzser.hu
A visszahívási akcióban az azonos felépítésű Fiat Sedici 1,6-os benzinmotoros modellek is érintettek, mivel az 1,6-os Fiat Sediciben is a Suzuki által gyártott benzinmotor található. A gyártó elmondása szerint Németországban 716 Sedici típusú járművet érint a visszahívási akció.
Már 2007 elején a Suzuki 4090 SX4 modellt kényszerült visszahívni Németországban a kézifék meghibásodása miatt.
Érintett alvázszámok (tól-ig):
TSMEYA11S00100001-TSMEYA11S00190092,
TSMEYA21S00100001-TSMEYA21S00190092
TSMEYB21S00100001-TSMEYB21S00190092 -
Kornel
veterán
Köszi.
Ez siman osszefuggesben lehet a tulfogyasztassal is adott esetben.
Valahol van info, hogy melyik gyartasi datumig allhat fent a problema?
Illetve gondolom sx4 sedannal nem volt ilyen, mert az made in japan
Viszont az asszonypajtinak nem tetszik, hanyni tudna tole.
De lehet muszaj lesz azt, ha egyszer jobb konstrukcio.Mod: aprilis=2007 aprilis?
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #19136 üzenetére
A hír az 2008 áprilisi, szóval gondolom. Egyébként az én alvázszámom ű: TSMEYA11S00350221 2008/10 hó, szóval akkora bőven túltoltak azon a szérián.
Egyébként ezek a hibák kb egy kaptafára mentek.
-Katalizátor
-Túlfogyasztás
-Check engine lámpa világít. (katalizátorral kapcsolatos hibakód) -
Thome
addikt
Ha már alufelni, pedig csak gyári és csak 15". Nem kell erre nagyobb szerintem, teljesen felesleges, mondjuk tuner józsi úgy is tenne rá nagyobbat.
+ Ma végre sikerült kitakarítani. Ennyire elhanyagolni egy autót, iszonyat mocskos volt, csomagtartó ajtó kárpitot leszedtük, 4 bolha hiányzott (2-t tudtunk pótolni), meg össze-vissza vannak még apróságok.
Ilyen apróbb dolgokat honnét lehet beszerezni?
Pl a bal hátsó ablaktekerőnél hiányzik egy ilyen kis műanyag "távtartó", ami a tekerő és az ajtókárpit között van (ilyen kör alakú, kb 2mm széles valami) -
batai15
félisten
Hát nem. Egyrészt nehogy azt hidd hogy csiga lesz a swifted. Hiába is magyarázza mindenki a dolgot hogy lomha lesz meg fekezes gyengébb lesz. Igen MINIMALISAN . De nem egy verseny pályán vagy ahol számítanak a század másod percek. Amúgy is ha egy kis loket térfogatú állítható szelep vezérlésű kocsival haladni kell porgetni kell. Nekem a hoki 67 lovas 8v swiftemen 14 colos lemez felni van 165 65 gumival. Mégis nem egy kocsit lenyomok vele ha kell, fogyasztasom nincs az egekbe és nem olyan szar a fekem hogy nem tudok vele megállni. Pont. Ez olyan dolog hogy attol mert valakinek a segge alatt nagy kocsi van, ami állítólag sokkal jobb mint egy Suzuki mondjuk, és mégis nem tudja vezeti. Árokba szállbe vele, össze töri stb. És akkor jönnek vele hogy de hát egy jó kocsival hogy lehet ilyet művelni. Mert nem tud vezetni. Nem a kocsi miatt mert szar.
A 17es dolgot rám értetted ezek szerint ki kérem magamnak , és az összes swiftes nevében hogy vérig lettünk sertve. A tuner Jóska az a kat ami fehér swiftet mutattam. Rá aggat minden szart, amitől ronda lesz. -
Halver
csendes tag
válasz batai15 #19143 üzenetére
"Nekem a hoki 67 lovas 8v swiftemen 14 colos lemez felni van 165 65 gumival."
Ott a gyári méret 155/70 R13, ha jól emlékezem.
Már a tied sem pontos váltóméret, 2,3 cm-rel nagyobb átmérőjű a gyáritól.Itt talán az furcsa, hogy egy gyárilag 165/75 R14 helyett akarsz feltenni R17-et.
-
Mercutio_
félisten
Nem.
Sőt, 1.0 stift bekapcsolt légykondival is legyorsulja lámpától lámpáig az 5-ös bömöst, mindezt 4,5 literes fogyi mellett
Pluszbónusz, hogy Suzukis tud csak vezetni, a többi mind hurka!!!! négy!!Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #19146 üzenetére
Mikor a csirák beesnek télen az árokba, a beszariak nem ülnek autóba.. NA akkor jövök a suzukival, és lepusztítok mindenkit az útról
Ahogy haverom mondaná: nemérdekel, mindenkire rábaszom a kéket (refi)
Apropó, épp most másztam be miskolcra autópályán, épp jött egy A6 kombi új... hát mit ne mondjak, mire felgyorsítottam 110-ről 140-re, a gyorsítás elején még a picsába nem volt, mire én 140-re gyorsultam ő már a seggemben villogtatott úgy, hogy még a messzi távolba volt mikor elkezdtem kamiont előzni
De nem érdekelt, megelőzött aztán 1-2 km múlva utolértem kamion előzött kamiont, gondoltam most odapirítom már 3.0 tédéjít, visszalőttem háromba, kamion kihúz balra, én mire ráléptem a gázpedálra már a kanyarban nem volt ott az audi
Nem baj, biztos az volt a baj, hogy-hogy-hogy: 95-öst tankoltam, Shell nitro+-al tuti megfogom,
-
oropher
csendes tag
Sziasztok!
Lehet nem jó helyre írok, de hátha
Van egy 96-os Swiftem és az utóbbi időben elkezdet egy bizonyos fordulatszám fölött rángatni(olyan mintha el-el venném a gázt), tegnap már parkolva alapjáraton is le állt, viszont utána pöccre indul. Ajánlottak nekem injektor tisztító folyadékot, és ezzel kapcsolatban akarok kérdenzni, hogy ki használt már ilyet, mire kell figyelni?