Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
Már ha csak abból indulunk ki, amit a Karasu Motorsport hozott ki a stock 1.5-ből turboval ..
Yes, we tried, but only reads 200 on the speedo. When we lift the throtle it stais 3 seconds until it starts going down lol.
Last Dyno it made 212Bhp at 6000rpms and 265NM at 4000rpms on Stock internals and T25 Turbo.Viszont itt írták hogy 248 a vége.. Na ehhez képest hol van a stock SSS? Esélytelen a 236
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Nem menozni akartam, csak gyari 5. Fokozattal elvileg 200 a vegsebessege, es gyakorlatban is tudja ezt.
Amit linkeltem gear ratio calculatort, az sx4 5. Fokozataval 235 lenne a vege, nyilvan ennyit nem menne, de a hosszabb attet miatt tobbet menne, mint a stock valtojaval.
De engem nem is ez erdekelne, hanem hogy 130-nal ne 4200-at forogjon.
Egyebkent koszi a tippeket mindenkinek. -
albiosz
senior tag
Urak!
Régi 1.3 16v 5 ajtós swiftnél vajon klímával mennyivel nőhet meg a fogyi? 5.5 körül alakul klíma nélkül vegyes használattal. Szombaton legurulunk vele a tengerpartra, érdekelne hogyan kalkuláljak tankolásügyileg.
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Honnan tudom meg, hogy a szuzim volt e már gátló visszahíváson?
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #19609 üzenetére
Akkor felhívom a kereskedést ahol már több szuzit vettünk az évek alatt.
Köszi.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
mirci18
addikt
Szevasztok.
Gondoltam megosztok veletek két képet a kocsimról egy Suzuki wagon r-ről.
Már régóta akartam adni egy kis különlegességet arculatot az autóra.
És nekem nagyon tetszik a sticker bomb díszítés.
Nektek mi a véleményetek illik az autóhoz.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
t1
addikt
válasz roberto211 #19601 üzenetére
Veszprém
-
mirci18
addikt
válasz Motion_Blur #19615 üzenetére
Semmi gond kinek a pap kinek a papné.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Kornel
veterán
válasz Blaise #19617 üzenetére
Nem tudom, mert nem okorkodtem meg vele, de annyira rovid a valtoja, hogy 5-be is olyat lep, amit a 2.0 tddi se, nem vagyok ehhez hozzaszokva oszinten.
Szerintem ki is viszem majd palyara, hogy kicsit szokjam majd.
Annyi, ha kicserelem az 5-et, akkor biztos joval kevesbe lesz rugalmas. -
Reaper
őstag
válasz Kornel #19619 üzenetére
Nagyon jól mennek ezek, volt szerencsém ilyen "ellen" gyorsulni egy párat, és egész szépen tudott jönni velem, pedig nálam bőven több ccm volt.
Viszont ha kicseréled az 5ik fokozatot, akkor azt is nézesd meg, hogy a km óra honnan szedi a jelet a sebességhez, és hogy kell-e utána hangolni. -
aginor
addikt
Sziasztok!
Tudtok egy megbízható Suzuki szervizt Újpesten vagy környékén?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
albiosz
senior tag
válasz aginor #19630 üzenetére
Múlt héten voltam olajcserén és átvizsgáláson a Suzuki Tutinál. Teljesen korrekt a szervizes figura.
-
Tigi
őstag
-
bacsis
Közösségépítő
srácok!
ha vennék ködlámpákat a swift sedanomba, akkor az még úgy kevés lenne nem? mert meg kéne oldani a vezérlését is ugye? tehát a ki be kapcsolgatását, mert gyárilag ugye ez nincs benne...
Vagy esetleg egy elektronika vezérli a hátsó ködlámpát is? mert azt tudom kapcsolgatni, s akkor az kapcsolná az elsőt is? -
t1
addikt
válasz roberto211 #19634 üzenetére
Gyárilag biztosan nem.... külön van az első és a hátsó is, ahol van első ott jobb oldalt a műszerfal alatt van a kapcsolója.
Amúgy megveszed a lámpát beszereled van gyárilag kábel a kormányig összekötöd kell egy relé hozzá illetve a kapcsoló.
[link][ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz roberto211 #19636 üzenetére
Az a hátsóé gyárilag más kérdés, hogy neked rákötötték az elsőt is
Ez a gyári első : [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #19647 üzenetére
Vagy ugye sport
Mod:
Ment vissza is pu