Új hozzászólás Aktív témák

  • hentes555

    senior tag

    Köszönöm a válaszokat mindenkinek.

    Az autó többi része, a küszöbök rozsdásodásán kívül rendben van, szerencsére a futómű bekötési pontok nagyon szépek. Gyertyákat cseréltem, mert azok elég szarul néztek ki, váltóolajból is az ősszel kapott új Castrolt, mert az sem volt cserélve mióta a gyárat elhagyta, plusz az első rugók is szarul néztek ki, cserélve lettek.

    Az olajszintet hidegen szoktam nézni mindig, állásnál tuti nem csöpög , mert garázsban áll, de megnézem járó motornál is. Ha nem ereszt sehol, hanem tényleg ilyen mértékben eszi, akkor azzal kell bármit tennem, vagy használhatom így is gyakori szintellenőrzés mellett?

    A fékekre visszatérve, azért vennék valami jobb (de nem a legdrágább) tárcsa+betét szettet, mert ilyenen nem spórolnék, főleg hogy legtöbbször főúton vagy pályán használom, ott meg szerintem hatványozottan számít a fék, és lehet pont azon a 2-3 méteren fog múlni egyszer, hogy elkerülök-e egy ütközést. Lehet hülyeség, de én így állok hozzá. A Brembo+Textart visszaolvasva a fórumon ajánlotta még valaki(k), de ha jobb is van hasonló áron akkor értelemszerűen azt venném, erre az Ate márkára rá fogok nézni. Néztem Brembo Max tárcsákat, na azzal már én lennék a falu bikája, kár, hogy a lemezfelnitől nem látszana :DDD :DDD
    Meg azért is szedetném szét, mert a bal első kerék felől fémes, a kerék forgásával arányos ütemű csikorgó hang hallatszik, ha a kormány középtől pár fokkal balra fordítva van, akkoris ha nem fékezek. Már elvittem egyszer egy szerelőhöz, de felemelve, a kereket kézzel forgatva nem érződött és hallatszott semmi, így akkor ráhagytuk a dolgot.

    "Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

Új hozzászólás Aktív témák