Új hozzászólás Aktív témák
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
válasz hentes555 #18402 üzenetére
Ezért írtam ezt. Ha van lehetőséged meglesni egy GLX-et, akkor ki lehet deríteni.
Szerk.: a brossúra 11. oldalán van egy screenshot, nem tudom, hogy erről van-e szó...
Könnyen használható, háromdimenziós térképes navigáció áll rendelkezésünkre, ha térképinformációkat tartalmazó SD kártyát helyezünk az audiorendszerbe.[ Szerkesztve ]
<< Heimdal >>
-
Doze
aktív tag
válasz hentes555 #18407 üzenetére
Hujuj, pénzlehúzás szagát érzem a levegőben...
Amit én találtam bosch navigation 1.5.. de az pl Iphonra van..
Egyébként van bennem némi kavar. Akkor most az a lényeg, hogy ezt letöltöd és áttükrözöd az autó fejegységére, vagy az hogy ez alapból benne van a fejegységben, csak a térkép hiányzik.
Ahogy olvasom navteq-térképeket használnak, (bár gondolom lehet más is).. Itt az sd kártya a lényeg, ugyanis azt nem hiszem hogy "oksba" meg lehet oldani. Valamilyen védelem/azonosítási rendszer van, a fejegységben.
Bár a leleményesség csodákat művel, (no warez ), egyébként veszett egy áruk van, full Európa térkép 179 euro.
-
roberto211
őstag
válasz hentes555 #18413 üzenetére
Az a baj,hogy nem.. Igaz 3x elmondta, hát a gl+ban nincs gyárilag telepített navigáció de megoldható. Ezen kívül nem mondott semmit.. Gondolom ha adja át a kulcsot plusz pár tizesért előrántott volna pult alól valami sd karit. Vagy nem tudom..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
roberto211
őstag
válasz hentes555 #18563 üzenetére
Nem mert nem voltam azóta szalonban... De szerintem ha felkeresel egy ilyen autószakit aki ilyen multimédiás egységekkel foglalkozik mint audi mmi stb stb akkor ezt is vágni fogja sztem.. Nem tudom már hol láttam a weblapot de létezik azt tudom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
addikt
-
zsoltn01
újonc
válasz hentes555 #18402 üzenetére
Sziasztok!
Nekem is a Vitara 2015 navigáció okoz gondot, keresgéltem és itt is olvasgattam, de nem
igazán tudom a megoldást - esetleg ti nem találatok rá valahol?
SD kártyán lévő navigációra?! Esetleg ki a gyártó /azt tudjuk hogy a Bosch / de azon túl a navigáció neve és melyik softwer? -
Tigerclaw
nagyúr
válasz hentes555 #42640 üzenetére
Amennyire követtem a témát, nem érdemes várni nagy különbséget ezektől, de az emelt színhőmérséklet segít valami elvileg. Vannak nagyon részletes és profi magyar tesztek ezekkel kapcsolatban. Jellemzően drágábbak, rövidebb az élettartamuk és kétséges a valódi hatásuk. Persze azért nem voodoo az egész, de tesztek megnézése nélkül ne vegyél szerintem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz hentes555 #42640 üzenetére
Csak ilyet használok már. Igaz, hogy kevesebb az élettartamuk, de biztonságosabbnak érzem velük a sötétben való vezetést.
Most Osram Night Breaker Laser 150-esek vannak bent lassan egy éve, a valaha volt legjobb izzóim, szép fehér fényük van.Persze az sem hátrány, ha a búra és a foncsor is hibátlan.
-
dethroner
veterán
válasz hentes555 #42640 üzenetére
Szia!
Igaz nem Suzukiban, de én is lámpa gondokkal küzdöttem/küzdök. Kicseréltem a fényszórókat, azzal elértem ezt az eredményt [link]
Most pedig nézegetek magasabb fényerejü halogéneket és talán még ledet is. [link]
Ahogy nézem az Osram kedvelt Night Breaker 7 ezer körül megy, ennyiért kb két készlet M-tech powertec vehető, ami a youtube videók alapján jobban világít.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tomics
addikt
válasz hentes555 #42650 üzenetére
NB Laser + 130% volt az első, de ezt szerintem már nem lehet kapni.
Most ez van bennePH! addikt since 2004
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hentes555 #45643 üzenetére
Check engine: Bluetooth kiolvaso és okostelos app? Én egyszerűen kölcsönkertem amíg a kollégám nyaralni volt repülővel... Tippre lambdaszonda lesz, az szokta így kezdeni...
Olaj: 5w30 inkább, de nézd meg a gepkonyvet, ha nincsen akkor a forgalmit vidd olajat venni, motul, shell, castrol, total mind jó minőségű csak figyelj a minősítésre...@tboldi: csúszósaru!? Szeret szétcsuszni a magyar utakon, inkább a roppanto hüvelyes megoldásra voksolnek.
@BigBlackDog: G astra, agila, c corsa is asszem és igen, occsitottak csak nem okosan hanem ész nélkül, plusz nézd meg azt a vezetéket, 60Wos tompítottnal folyik rajta 5A kétszer plusz helyzetjelzo uzemszeruen és a refirol még nem beszéltünk, szóval egy 2,5mm2es vezeték kellene oda alhangon... A hoterhelest meg nem is számoltam... Szóval kicsit elb...tak a kollégák, a többiek nem véletlenül relézik.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tibko8
senior tag
válasz hentes555 #45643 üzenetére
Szia!
Én ezt szoktam beletenni: [MANNOL Defender 10W-40]
5 éve ilyet töltök bele nem igazán van rá panaszom pedig kapja nálam rendesen az ívet
10 000 km után mindig cserélem.
Szelepfedélnél nálam is könnyezik de még nem vettem rá magam hogy kicseréljem a tömítéstIlletve másik kérdés, hogy télen kidobta a check engine-t, utána egyszer abbahagyta, de most a napokban megint előjött. Hogy tudom kiolvasni a kódot, ha nincs műszerem?
Nekem 2002-es és van OBD csati a kocsiban azzal kitudod olvasni. A kormány alatt van nem kell bontani semmit [link-kép]
Bocsi nem olvastam végig rendesen.
Régebbi típusoknál valahogy ki lehetett villogtatni a hiba kódot. Azt nem tudom hogy OBD csatival ellátottnál is még lehetséges.[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
válasz hentes555 #45643 üzenetére
Esetleg ezt nézd meg [link] hátha van ilyen kapcsoló vagy a motortérben lévő módszerrel próbáld meg.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hentes555 #45643 üzenetére
Bocsánat, benéztem az évjáratot... Így jár az ember ha altatás közben fórumozik...
Castrol Magnatec vagy Total Quartz, de az API /SAE /ACEA minősítést nézd meg milyen kell bele. A 10W40 jó lesz, de majd a többiek kijavítanak ha tévedek...
A szelepfedél tömítés nem drága, inkább koszos meló cserélni és érdemes olajcserével egybekötni, meg utána egy motormosás (Brigéciol-al), hogy lásd ha valahol még szivárog."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz hentes555 #45844 üzenetére
Két iskola létezik, az egyik a bátraknak a másik a gyáváknak.
Amikor kiszeded a régit, látni fogod milyen a csati (antenna megviccelhet még), ha ISO-s akkor győzelem, max egy apa-anya antenna fordítót vagy toldót kell venned.
Ha nem ISO csatis, akkor vagy átalakítod ISO-ra egy [ilyen] , egy oldalcsípő és egy forrasztópáka segítségével (ez a bátrak módszere, akik ezt szeretik) vagy keresel hozzá átalakítót, ami a gyári csatlakozóról ISO-ra alakít át.
De a legegyszerűbb módszer, hogy normális helyen veszed, ahol a fejegység árában a beszerelés is benne van...
Ha még a gyári rádió, akkor tuti nem ISO, mert a mai napig nem kötelező az autógyáraknak ISO csatlakozóval dolgozni... (noha akadnak akik azzal dolgoznak gyárilag)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz hentes555 #50904 üzenetére
1. Hidegen nézed a szintet minden alkalommal?
2. Részemről Ate vagy Zimmermann. Ezt a szettet nem venném meg, én nem vagyok a márkák keverésének híve. És fékfolyadékot (DOT4) mindenképp cserélj!
3. Talán a váltóból?
Amúgy így nehéz behatárolni egy internetes fórumon keresztül, az is lehet, hogy teljesen üzemszerű, amit hallasz. De egy váltóolajcserét is megejtenék, ártani nem árt, pláne, ha az sem volt még soha... -
2ozzmexy
aktív tag
válasz hentes555 #50904 üzenetére
Először is részvétem.
Másodszor: motorolaj szintet reggel nézünk hideg motornál egy éjszaka állás után, legyen 1 literes a csomagtartóban, 18 éves autónál nem ritka h fogyogat...Valószínűleg minden gyári, úgyhogy a fék szettek mellé egy nagy szerviz is kelleni fog: folyadékok (fék, motorolaj, valtoolaj, hutoviz, hidraulika ha van), szűrők, szijjak, triumviratus csere, gyertyát is érdemes és gyújtókabeleket. Akkura méress rá, gumik hogy vannak? A gyújtás elosztot se felejtsd el...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Siriusb
veterán
válasz hentes555 #50904 üzenetére
Motorolaj: tegyél papírt éjszakára a motor alá, nézd meg, nem csöpög-e. Ha nem, akkor járasd ott helyben a motort 10 percig, lehet csak terhelés alatt csöpög (pl. olajszűrőnél).
Fékek: barátom is (sokat megy), én is (keveset megyek) valami indiai fékbetétet raktunk be pár éve, kb 3000 (!) Ft volt, mindkettőnknél bírja. Barátom most cserélte. Először én is minőséget akartam venni, de ha a másnál, aki sokat megy így bírja...
Én évek óta Eneos váltóolajat és motorolajat teszek a 2003-as WagonR-be, szerintem jó. Jövőhéten megyek venni motorolajat, szűrőket, meg egy klímabombát én is, mert olajcsere+vizsga lesz.
Szerk.:
És ahogy említették előttem, nézesd meg, nem-e rozsdásodik, rohad, kipuffogót nem-e kell cserélni. Én jónéhány évvel ezelőtt elvittem alvázvédelemre, szerintem nem ártott neki.[ Szerkesztve ]