Új hozzászólás Aktív témák

  • Dzsedáj

    tag

    válasz laca891 #49353 üzenetére

    Szerintem nem szükséges beépítő keret, inkább a lefogató csavar amit fontosnak tartanék. 20 rugót egy kis polisztirolért felesleges luxusnak tartok :DDD . Az emelő, kar, vonószem meg elfér a csomiba egy táskában. Emelőt már intéztem. Gyárilag adott volt az emelőkar és a kerékkulcs együttese. Nagyon fura számomra, hogy az emelőkar, kerékkulcs, kompresszoros defektjavító egy tárolókeretben belefér az alapfelszereltségbe, de már az emelő nem...ha nem adnak hozzá emelőt + kereket akkor eleve kerékkulcs sem szükséges, mivel a defektjavítónak pont ez (is) a lényege. Na m1. A 16"-nál az oldal alapján az osztókör meg az agyméret elvileg stimmel. Megmértem a keréknél is a kupakot ott is stimmt. Az alap probléma az volt, hogy egy emelő + mankókerék szett 100 ezredes a szalonban...nem vagyok skót, de ez azért nonszensz.

    TommyY2: Dupla munka igaz, ahogyan tboldi kolléga is írta úgy kell kivitelezni. Viszont gondolj bele ha előre rakod és ráadásul FWD autód van akkor tapadás csökken (igaz hátul is, de elől jobban), fékerő szintúgy plusz minden nagyobb terhelést a mankókerék fog kapni. Hóban igazi élmény lehet. :))

    Zolás: Nem jó mert ez 15". Az autón meg gyári 16" van :F

    [ Szerkesztve ]

    ''Az én akarásom nem bolondság,hanem tövig kalászos táblája a tibennetek még csak csirázó búzaszemeknek!''

Új hozzászólás Aktív témák