Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz tboldi #47171 üzenetére

    "szerk. 2: Drága gumi? Fasza Hankook van 12-14k Ft-ért..." khmm, itt vagyok ám... :P amúgy apollo is van emberi áron, mondjuk a kisza25 féle "traktorgumi"... ;]
    Ha már fillértb***unk akkor 4évszakos kínai legyen, mondjuk infinity ecofour (hogy halmozottan hátrányos helyzetből induljon eco is meg four is meg kínai is, de főleg occsó ;] ) legyen, az sóheréknál 10 évet is kiszolgál... :W

    Bocs, ha nem tudsz összekaparni 1 gurigát verdára, az már régen rossz, azt fenn is kell ám tartani... mi lesz ha egy azon évre esik egy gumicsere egy kuplungozással, ne adj Isten egy nyelestengelycsapágy is befigyel, akkor hívja a providentet!? :Y nevetséges... Ezt az árkategóriát sosem értettem, ezt a félmillió és az alattit... a 2000-es évek elején még épkézláb autókat lehetett annyiért venni, megkímélt, szervízkönyves, 8-10 éves másodautókat kevés futással (120k km alatt!), pl: Civic, Yaris, Brava, Polo és ezek mind olyanok voltak hogy kaptak 4L friss olajat meg 3-4 új szűrőt és elmentek még 100-150ezret hibamentesen, igaz hogy ki kellett fogni, de nem nyújtott be egyik sem 100k+ szervizszámlákat váratlanul... (ezek gyártási éve: '96-'99) De ma? 1M alatt kb bontószökevények vannak, szervízmúlt a homályba vész, ahogyan a futásteljesítmény is, aztán egyszercsak elpattan a vezérműlánc és alhangon 200ezer forintos szervíz (csere bontott motorra, ami tulajdonképpen 21-re lapkérés megintcsak...), szóval az alatt értelmes autó nincsen, akinek meg olyan van ami ebbe az árkategóriába esik (mondjuk faterodnak), amíg nincsen komoly baja, nem adja el, hanem használja, mert ismeri a nyügjeit, tudja mi mikor volt cserélve, stb. Miért is vállna meg tőle és venne helyette egy bizonytalan előéletű szervízigényesebb újabb modellt!? Igaza van ha nem adja el, mert az a pár száz k amit adnak érte manapság semmit sem ér... ;)

    Más a helyzet ha a melódhoz kell, de akkor meg nem számít mert beleszámolod az amortizációt, tehát belekalkulálod hogy bonthatóra vágsz egy verdát 1-2 év alatt, cserébe nem költesz rá egy petákot sem, friss műszakija legyen, meg legyen rajta vmilyen gumi, menni menjen meg talán álljon is meg aztán szia dobozos, mire megint kell vinni már úgyis bontóérett lesz... leírod és hozod a neppertől a kövit... ha törik törik, ha belenyitják az ajtót is letojod, mert tudod hogy max másfél év és kuka, nem félted a futóművét stb.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák