Új hozzászólás Aktív témák
-
Pist@bácsi
őstag
ESP -s autóval még nem volt durrdefektem. Remélem, hogy legalább nem ront az elektronika a helyzeten, mert ugye az beavatkozik ilyenkor is. Az ellenkező oldali másik tengelyen lévő kerék fékezésével próbálja irányítás alatt tartani az autót. Az is lehet, hogy figyelembe veszi a szenzor által mért teljes nyomásvesztést, bár szerintem ez nem szükséges, mert eleve fordulatszám különbséget és kormányszöget mér.
Régebbi autóknál az volt a lényeg, hogy semmiképp ne fékezz hirtelen, finoman lassulj le. Rendesen csavarja kifelé a kormányt a kezedből. Te ellen kormányzol, és ha ilyenkor keményen fékezel, akkor az is az ellenkormányzás irányába kezd hatni és túl sok lesz, akkor te visszarántod és... a többit már tudod.
Száraz úton és 100km/h alatt jó eséllyel megfogtad. De nagy sebességnél, és/vagy csúszós úton, ahogy a kolléga is vázolta simán lehet belőle bukfenc. Persze a rutin mindig előny, de ilyen esetben inkább az óvatosabb sebesség megválasztás, a gumik rendszeres ellenőrzése az amiben ez a rutin megnyilvánulhat, ezek nem garantálják, hogy nem lesz durrdefekted.
Durrdefektet pedig nehéz gyakorolni, nekem volt 2,5m km/35 év alatt 3-4.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest