Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz focvis #35612 üzenetére
Mentem kb. 20 kilométert az Ignisszel: csendes, finom szerkezet; tesztekben írták, hogy nem áll egyenesbe a kormány magától - ez tényleg így van; a váltó viszont teljesen OK, minimális erőszükséglettel és pontosan kapcsolható.
Nem tépi le a fejemet a kraft, mégis pillanatok alatt 80-nal megyek (városban). Nem pörgettem 4000 fölé és nem parkettáztam; 290 km van benne, 5,0 a BC szerinti átlag - nagyon jó.
Országúton 110-120 között még csendes.Ami nagyon szokatlan volt, az a magas üléshelyzet, kanyarban úgy éreztem mindjárt felborul, de nem. Nyirkos aszfalton, körforgalomban picit megindul a feneke (téli 175/65R15 Kleber Krisalp3), nem ijesztő, az ESP csak a terhelésváltáskor - mikor elhagyni készültem a körforgalmat - szólt közbe. Az ülés tarthatna jobban.
Összességében pozitív. A magas üléspozíció a legnagyobb baja, de apámnak pont ilyen kellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-roller topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Synology NAS
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!