Új hozzászólás Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz domojko #26265 üzenetére

    A saját autómmal 4 szerelőnél voltam, ugrált a motor, egyenetlen volt. Voltam 4 szerelőnél és összesen 100.000Ft-ot költöttem rá. Szelep tisztítás, gyertyacsere, lapdaszonda stb.. Olvasgattam a neten és láttam ezt a szelephézag állítást. Megkérdeztem mind a 4 szerelőt, hogy nem szelephézagot kell állítani? Az volt rá a válasz, hogy nem mert ez hidrotőkés. Amikor már nagyon gáz volt a helyzet, elvittem Páhira (csak jókat olvastam róluk). 12.000Ft-ért megcsinálták a szelephézag állítást (nem hidrotőkés :) ) és úgy jár a motor mint a svájci óra. Azóta ha bármi nyűgöm van, inkább utazok 110km-ert, mert a pesti autószerelők nagyon értenek a mesterségükhöz, de főként a pénzlehúzáshoz.

    Az itt lévő autószerelő csomó szakmai cikket is írt (Szász Endre), nagyon ügyes szakik: [link]

    A lapdaszondám 80.000km óta világít. Ezzel is több autószerelőnél voltam, cseréltek is szondát 2x, majd utána azt mondták, h nem tudják mi a baj de nem is foglalkozzak vele. Levittem Páhira amikor szelephézagot állítottam és megkérdeztem, hogy nem-e tudják miért világít. Rádugta a gépet, mentek vele pár kört és kiderült, hogy katalizátor hibás az autóm. Persze ő is mondta, hogy nincs értelme vele foglalkozni, de legalább tudta mi a hiba.

    Megjegyzem azt is, hogy vidéki autószerelő, nem fog lehúzni, korrekt, tiszta műhellyel, meg is lehet várni. Garantálom neked, hogy ha elviszed itt Pesten bárhova, sokkal többe fog kerülni mintha feláldozol mondjuk 4000ft üzemanyagköltséget. Aki Kecskeméti lakos és szereti az autóját (Pahi-tól nem messze) az mind tudja, hogy hozzájuk érdemes vinni az autót.

Új hozzászólás Aktív témák