Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz dedike #18629 üzenetére

    Fasza, akkor ez egy minusz az scross-nak, bar ritkan megyek 120-nal tobbet.
    Mai nap teszteltem egy vitarat, sajnos scross mar nem volt, amit tesztelni lehetett vinni...
    Maga a vezetesinelmeny, a stabilitas, a felszereltseg, a motor, a valto, a fekek mind meggyozo volt, de...
    A vitara szerintem mind meretben, mind minosegben fel kategoriaval lentebb jatszik, mint az scross.
    Egymas utan neztem at tuzetesen a ket autot, gl+ felszereltsegben, es ha venni fogok uj autot, akkor erosen az scross fele huznek...
    Anyagminosegben szerintem a vitara alulmulja az scrosst, erosen hajaz a dusterre...
    Helykinalatban nem tudom, hogy miert irjak mindenhol, hogy nem erzodik a -10 cm, marpedig erzodik, nem is kicsit. Csomagteren egyertelmuen latszik, de az elso es hatso labter is nagyobb az scross-ban, amiben kenyelmes ulespoziciot tudtam felvenni, ellenben a vitaraval, ahol mind az elso labter, mind a magam mogott a hatso labter kicsi, es meglepoen a fejemnel is gond volt, ellenben az scrossal.
    Kenyelemben meg mindig nem er fel az scross se egy 2001-es mondeohoz, de ugye mas ligaban jatszik... Azert ez fajo pont lenne, lehetne 2-2 centivel hosszabb az ulolap hossza es a hattamla szelessege, elfert volna...
    Ha jol tudom a gl+ scrossban nincs ulesfutes, ami azert eleg fajo pont lenne...
    Elvileg 4,19M plusz metal feny az ara, ha jol tudom?
    Vajon mennyi a legalja, amennyiert ideadjak?
    Ez a teli gumi szett es navi+tolatoradar kombo akcio viszont nem rossz :)

Új hozzászólás Aktív témák