Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz mefistofeles #61632 üzenetére
Miért? Ehhez márkaszerviz sem kell.
Rengeteg olyan szerelő és műhely van, aki nem áll veled szóba, ha viszed az alkatrészt.
Csak így hirtelen rákeresve, mondjuk S-Cross első fékbetét szett, Zimmermann:
UNIX ár: 33.989 Ft
Kauffer ár: 13.241 FtDe pl lég és olajszűrőkben is ugyanarra a márkára 1500-2000 Ft-al drágább a unix.
Az autószerelő megveszi a UNIX-ban, lejön neki kb 17e Ft kedvezmény. Van néhány szerelő, aki a teljes kedvezményét odaadja és úgy számol, de a legtöbb nem. Van aki egészben benyeli, van aki meg nagy kegyesen mondja, hogy adtam az alkatrészre 30% kedvezményt. Ja, csak igazából 48%-al vette meg és ha Te vitted volna a kaufferből/kovács autótól, más egyéb normál áru áruházból, akkor olcsóbb lett volna.
Mikor az IS-en vezérlés, vízpumpa, folyadékok cseréje volt, kértem ajánlatot néhány szerelőtől. Aztán végül összemazsoláztam az alkatrészeket webshopokból és elvittem egy olyanhoz, aki dolgozik hozott anyaggal. Kb 120e Ft-al lett olcsóbb a végösszeg.
Olyan is volt, hogy lusta voltam itthon nekiállni olajat cserélni rajta, mert akna/csápos nélkül nagyon nehéz leszedni róla a szűrőt. Beszéltem egy szervizzel, mondom olajcsere. Oké, X Ft. Mondom neki, hogy rendben, de vinném az olajat, mert Eneost raknék bele. Oké vigyem, de akkor plusz 4.000 Ft, mert "fel kell számolniuk a fáradt olaj tárolását". Röhögtem, hogy miért, ha ti adjátok hozzá az olajat, akkor nem kell tárolni a leengedettet?
Inkább elköszöntem és béreltem 1 órára csáposat a szereldmagadnál és megcsináltam ott.[ Szerkesztve ]