Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz TommyY2 #51080 üzenetére

    Változó, az első generáció rém egyszerű volt, azok ilyen 30-40 alkalommal csinálták ezt másodpercenként, manapság a 300-400 impulzus sem ritka.
    Amúgy az ABS lényege nem az h mikor áll meg az autó, hanem az hogy manőverezhető maradjon az autó. Sok típusban ugyanúgy állóra fékez, de amint elkezded tekerni a kormányt reagál az autó. Ezt ennél jobban nem tudom elmagyarazni, ehhez az kellene h vezesd mindkettőt határ helyzetekben.
    De látom itt már az elektronikus fekero eloszto (EBD) meg az ESP hidroagregatjanal tartunk... És akkor a veszfekasszisztenst még elő sem szedtük, na az végképp megkeveri a szalámit...
    Az ABS-el szerelt autóban 3 esetben vagy hátrányban: 1. Nedves kockakő(sárga) 2:jégen 3: havon

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák