Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Tildy csináltam neked egy ilyet: [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
-
SzalaiG
addikt
Milyért van a Suzukikon annyi darabban a tömítő gumi? Miért nem egyben van? Fura. Atetőn v az ajtókon egymásra vannak ragasztva. Ha más kocsikon egyben is meg lehet csinálni akkor itt miért nem?
-
sasa311
veterán
Nyugodj bele, hogy vagy nem 1,3-as volt vagy nem 3.-ba volt vagy nem nem száraz úton volt vagy nem kapart el
1,3 szuzuki 3.-ba száraz úton nem kapar, annak csak úgy csikorog a kereke ha oldalt csúszik.
De gondolj csak bele, mennyivnél kapart? Épp feltette 3-asba akkor 40-50, ott nincs erő egy ekkora motorba. Ha meg már bőven 3.-ba voltatok 70-80 körül akkor ahoz mán' igen bika motor kéne, hogy ott megprögesse a kereket.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
karib
addikt
válasz sasa311 #2809 üzenetére
Dízel Swiftről volt szó, de akkor is Kanyarodva, hideg burkolaton és/vagy lepukkant gumikkal talán meg lehet nyikkantani az ívbelső kereket a nyomatékcsúcs környékén, de ezt nem neveznénk elkaparásnak Harmadikban egyenes vonalban nagyon kevés autó képes megpörgetni a kerekeit, így van.
Department of Redundancy Department
-
Rover623
félisten
[GONOSZKODÁS ON]
Azért nincsenek egy darabban a gumik, mert akkor azonos méretűek lennének...minek következtében csak akkor passzolnának bármelyik legyártott autócskába, ha azok is egyforma méretűek lennének...
Az pedig precízebb gyártást/minőségellenőrzést igényelne...az pedig megdrágítaná az autócskát...
[GONOSZKODÁS OFF]primus inter pares
-
karib
addikt
válasz Rover623 #2811 üzenetére
Meglepő módon nem. Eléggé jól tapad (nagy, széles gumik), plusz van benne önzáró diffi, így elég jól kapaszkodik. Pár füstölős indulás után mehetnék kuplungot és váltót cseréltetni Megfelelő hozzápiszkálás és megerősítés után mondjuk lehet gumicsíkokat írkálni egy 620ti-vel, alapból viszont eléggé ki van centizve a technika, inkább haladós közlekedésre van kitalálva, mint piroslámpás rajtokra.
A korábbi Swiftem adta magát, hogy csikorgó kerekekkel induljak vagy kanyarodjak, a Rover nem. Épp ezért néha hiányzik is a Swift - városban kezesebb és szórakoztatóbb volt - pláne amikor tavasszal még fenn voltak a végüket járó téli gumik, 20-al kanyarodva már olyan mókásan csikorogtak, hogy ihaj A Roverben leginkább csak azt látom, hogy zuhan a benzinszint jelző Na jó, azért néha el is lehet lépni veleDepartment of Redundancy Department
-
SzalaiG
addikt
Akár milyen is a Suzuki, de legalább Magyar. A mi kutyánk kölyke. Ne bántsuk! A mi autónk.
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #2815 üzenetére
Nem magyar, ahogy a hyundai-os topicba is írtam neked. Inkább vegyes. A motor japán, a diesel fiat most még, de már nem sokáig, a többi rész jórészt cseh és lengyel, a munkások, akik a szalagon összerakják legtöbben szlovákok, románok, kisebbrészben magyarok(többek között én is), ukránok, stb. Úgyhogy ez a mi autónk kicsit túlzás. Bár tényleg nem rossz.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
SzalaiG
addikt
ett
Tényleg ott dolgozol? Egy dolgozó mennyivel kap olcsóbban egy kocsit? Ergó Te ennyiért tudsz új Swiftet venni. 1.3GLX ezüstmetál?
Azért kérdezem, h kb mennyi lehet a kereskedők haszna?
[Szerkesztve] -
SzalaiG
addikt
válasz as_Rock #2817 üzenetére
Lesz szedán az ősszel.
Jön a Suzuki Swift Sedan
A négyajtós kisautót várhatóan az indiai Maruti-Suzuki kezdi gyártani 2006-ban, de egyelőre legfeljebb reménykedhetünk benne, hogy később Magyarországra is jut hazánk kedvencének családi változatából.
A Swift Sedan előző változatát a mai napig gyártják Indiában, de az új Swift is készül a Marutinál, és a hírek szerint olyan népszerű, hogy a gyártás alig tud lépést tartani a megrendelésekkel. A korszerűbb lépcsős hátú hiánya azonban előnyhöz juttatja a konkurenciát. A Tata Indigo és a négyajtós Hyundai Accent hasonló áron, hatalmas csomagtartóval érkezik, ami Indiában is nagy előny. Ezért döntöttek a Suzukinál úgy, hogy az új Swiftből is elkészítik a családi változatot, és a csapott hátú modellekhez hasonlóan felszerelik a Fiat takarékos 1,3 literes dízelmotorjával is.
Egyáltalán nem lehetetlen, hogy a típus hozzánk is eljut a későbbiekben, hiszen Kelet-Európában is igen népszerűek a B szegmensbe tartozó, nagy csomagterű típusok, amilyen a Dacia Logan vagy a Skoda Fabia szedán. A Marutitól már most is érkezik Európába egy típus, az apró Suzuki Alto, amely viszonylag alacsony ára miatt Magyarország útjain is elég gyakori. -
SzalaiG
addikt
Jó lenne, ha lenne kombi is! Azt vennék.
-
Dare2Live
nagyúr
ááá ez télleg photoshop elsőre ránézésre tökre igazinak néz ki....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Rover623
félisten
Japóknál vannak ám szabályok...
Van a közelünkben egy SONY gyár...vettek már SONY projektort, ODD-t is tőlünk.
Kifejezetten kérték hogy SONY legyen...márkahűség rulez...
Kérdeztük: saját (belső) úton nem lenne egyszerűbb, olcsóbb az ilyesmi...?
Szomorúan rázták a fejüket...
LOLprimus inter pares
-
-
-
blueMerle
veterán
Sziasztok!
Le fogom cserélni a 16 éves Swiftem egy vadiúj 1.3-as Ignis-re. Kinek mi a véleménye erröl az autóról, esetleg tulajok tapasztalatait várnám -valós fogyasztás,teljesítmény,stb..-. Minden infót köszönök, még egy hónap és meglesz a kicsike
Ez is sokat eszik? -
sasa311
veterán
válasz blueMerle #2833 üzenetére
Az, hogy szörnyen nem tapad az útra, és baromi mereva kasztni ... De lehet csak azért ilyen érzés mert nagyon ''magasan'' vagy benne..
De megyek is innen mert megesznek a szuzuki-fanok
Ennyire bejött a szuzuki?
szerk:
Amivel én mentem nagon jól evett, 6-7 litert ki lehetett belőle minden körülmény között hozni.
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Slax
senior tag
válasz blueMerle #2833 üzenetére
Mai nap vettem át az enyémet. Eddig csak jó tapasztalatom van, elmegy mindenhol, ahol terveztem. Azért választottam, mert magas az alváz, orrnehéz, munkám egy része könnyű terepen folyik, a belseje tágas, négy ember vígan elfér, öt szűkösen. Persze 2-3 órás úton szerintem nagyon kemény az ülés. A kasztni merev, eggyütt mozdul minden, nincs zavaró hang, kanyarban nem tapasztaltam elpattogást, terepen kicsit pattogós a hátulja (nagyobb gödörben szó szerint felugrik a levegőbe). Arra amire használom, nem találtam más autót megfelelőnek. Trabantról váltottam, és feltétel volt, hogy elmenjen ott, ahol a trabi is. És ez volt az egyetlen ennyiért. Persze a felszereltségre oda kell figyelni, utólag is rengeteg mindent lehet hozzá venni, szóval jól gondold meg milyen felszereltséget választasz. Fogyasztás tapasztalat még messze (még csak 40 km van benne), hallottam 5,5-től 10-ig rengeteg rémhírt, de szerintem ez a sofőrön múlik nagyrészt. Addig is [link], rengeteg jó tipp, trükk, tanács.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
blueMerle
veterán
Köszönöm a választ!
Nos, én sportosan, dinamikusan vezetek, remélem megszokom ezt a merevséget, a 16 éves swiftem olyannyira nem merev, hogy majd szétesik a kanyarban
A fogyasztás fontos szempont, remélem jó fog fogyasztani, azt az évi 50e KM-t azért levezetem....szóval ez nagyon fontos.
Valaki írta hogy nem-e lehetne visszamondani? Miért is? Olyannyira rossz lenne? Nem hinném... -
karib
addikt
válasz blueMerle #2840 üzenetére
50e km azért kemény lesz egy Ignisben - nem épp az úttartásáról és komfortjáról híres. Nem mintha a régi Swift sokkal jobb lett volna hosszú távon. Az Ignis korszerűbb, merevebb a kasztnija, tágasabb, de szerintem a Swift jobban fogja az utat. Ha ennyit utazol, megfontolandó lenne valami nagyobb, komfortosabb autóba beruházni - egy fokon túl már önsanyargatás ez, ami nem tesz jót.
Department of Redundancy Department
-
Dare2Live
nagyúr
válasz blueMerle #2840 üzenetére
ignis hírers a kemény futómüvéről. Ez sokszor kényelmetlen. Ha évi 50ekm felett vezetsz ezt kalkuláld bele.
Ebből a szempontból az új swift, sx sokkal jobb kunstrukció tökéletesen kényelmesek.
Fogyasztásban Suzukik nagyon jók, ráadásul a sportos vezetésnek is nagyon jó a nemkevés lóerő.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
karib
addikt
válasz Dare2Live #2844 üzenetére
50e km-hez egy új dízel Swift sokkal nyerőbb lenne - kedvező fogyasztás, nyomatékosabb karakterisztika, talán kisebb zaj. Mondjuk ez normál közlekedést tekintve - ha úttalan utakra kell menni, akkor az Ignis a nyerőbb (ellenállóbb).
Vagy fel kell csípni egy utolsó szériás 1,6-os sedant - azoknak nagyon kellemes motorjuk és jobb futóművük is volt.Department of Redundancy Department
-
Slax
senior tag
válasz blueMerle #2840 üzenetére
Érzésem szerint olyan 7-8 l körül fog mozogni a fogyi. Évi 50k km kicsit húzós lessz, mert az ülések kemények. Hosszú távon kényelmetlenebb a régi swiftek első üléseihez képest. A bejáratása az elég sokáig tart [link].
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
blueMerle
veterán
Sajnos nem állok úgy anyagilag hogy válogathassak. Esett az Ignis, elvitték az utolsó akciós darabot Most egy Fiat Panda van kilátásban. Tudom nem egy komoly autó, tessék, lehet fikázni, de nincs mindenkinek tízmilliója bmw-re, én boldog vagyok, ha lesz egy új autóm viszonylag olcsón. A jelenleginél biztos jobb lesz...
Nagyon nagy kár, szívesen vezettem volna az Ignist, az akciós ára forintban 1 290 000 lett volna, a teljes, jelenlegi akciómentes ára pedig 2 000 000 Ft, ennyi pénzem viszont nincs. A Panda akciósan újonnan 1 milkó, ez benne van a keretben.
Sokan írták hogy komfort meg ez meg az, nos, ha az ember gazdag, akkor komfortoskodjon, nekem marad a ''menjen és kész'' dolog. Ez van.
Jah, részletre pedig semmit sem veszek, az nem az én világom. Most ennyi van, a Swift kimúlt, és azonnal kell valami ÚJ, a munkám miatt.
Sok sikert minden Suzuki tulajnak a továbbiakban! -
-
karib
addikt
válasz blueMerle #2847 üzenetére
Panda állítólag jó - valszeg kényelmesebb, mint az Ignis, ne bánd, hogy lemaradtál róla.
Tán 2001-ig gyártották az 1,6-os Swiftet - érdemes lenne megnézni egyet, hátha akad egy megkímélt példány (ABS, klíma, légzsák!). Igaz, már 5 éves, de ha rendben van, az effektíve új - a mi 13 éves Swiftünk nem kevés nyúzás és 150 ezer km után ma is megy hibátlanul. Ezek 1-1,5m között megkaphatók.
Esetleg alternatíva lehet az 1,3 16V, amit 2003-ig gyártottak, ez van 5 ajtósban is, nem csak Sedanban. 86 LE, tehát kicsit erősebb, jobban bírja a klímát, mint a régi 1,3-as.
Hasznaltauto.hu keresés: Swift 16v
A szerelőim általában így kommentálták a Suzukikat: vacak autó, nincs vele semmi gondDepartment of Redundancy Department
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- PlayStation 4
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kedvenc zene a mai napra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- LEGO klub
- EAFC 24
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.