Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz KőkorSzaki #2550 üzenetére
ne fess már minden miatt ördögöt a falra... minden japán kocsiban fenn fog a kuplung...
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
hobizoli
nagyúr
válasz fokukac #2551 üzenetére
Ebboal turbos GTI-bol egy pillanat alatt ~250-260LE-st lehet faragni, az ITR-nel meg orulj ha 3x annyibol elered a 205LE-t ...ez a Golf nincs gyarilag kihegyezve, a ITR meg elegge ki van, 200LE 15 eve is ''megvolt'' 2.0-bol turboval, sokkal tobb tartaleka van. Ez a par tized diffi abbol is johet, hogy az egyik 2.-ban meg kiforogja a 100-t, masiknal meg 95-nel valtani kell
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
KőkorSzaki
tag
válasz fokukac #2552 üzenetére
Jó, de ha annyira fent fog, hogy a lábadat fel kell hozzá emelni a padlóról, mint az ismerősöm swiftjében, akkor az hiba. Vezettem, nem hallomásból mondom...
Ráadásul nem minenki hivatásos sofőr, mint ő, hogy tudja mi a normális, és mi nem. Szóval én szóltam, ha divotnál nincs is ilyen gond, másnál is lehet.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz KőkorSzaki #2550 üzenetére
Nem olvasod, amit írtam: a kuplung segédmunkahengernél volt a gond, az új szériákban már javították, az első autókat pedig vissza fogják hívni.
(Tisztán emlékszem, hogy az oktatóm azt mondta: ne tartsam a sarkamat a padlón. )
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
Na, szuper, végigolvastam, illetve nem szuper, mert akkor tényleg szériahiba volt... Én amúgy egy 1 hónapos autóról beszélek, szóval ez a malőr érint pár ezer tulajt, dehát előfordul, na.
Ja tudom mit tanítanak, de az sem volt azért az anyagban, hogy bukóban kell autót vezetni, mert kuplungolásnál fejberúgod magad a térdeddel normális testtartás esetén is Holmi segédmunkahenger miatt.
[Szerkesztve] -
N1
tag
válasz KőkorSzaki #2556 üzenetére
Annyira nem nagy gond az, ami Hondát eddig vezettem, abban mindben így volt.
[Szerkesztve](Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
nagyúr
válasz KőkorSzaki #2558 üzenetére
egy csomó autóban fel kell emelni a lábat.
honda, mazda.
sőt, apám bmw-jében is.
nem hiszem, hogy ezek szériahibák...
nekem semmi gondot nem okoztak.
ui. ellenben a régi swift-en úgy van a pedál, hogy úgy tudom kiengedni, meg benyomni, hogy a sarkam lent van.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
N1
tag
válasz KőkorSzaki #2558 üzenetére
Ez minden japán autóban ilyen..
Miért kéne a hondákat is javítani?(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
nagyúr
válasz hobizoli #2553 üzenetére
nem mindenki gondolkodik egyből abban, hogy hogy lehet megfúrni, meg turbózni a motort...
momentán mind a kettő síma szívómotor. (elvileg)
a golf-ban FSI-motor van.
-------------------
ja, és az integra csak 1,8-as, nem is 2 literes.
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
N1
tag
válasz fokukac #2563 üzenetére
Ezért írta, hogy semmiből nem tart 250-260 lóerőre felhúzni!
Lehet, hogy lóerőre kb. ugyanannyi a két autó (ami mondjuk nem igaz, az Inti jó 20-al kevesebb), de ott a dsg..(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
nagyúr
8 LE a különbség.
a dsg meg kit érdekel?
és különben is egy új ''sportosnak szánt'' autót ne egy 15 éves hondához hasonlítsunk, hanem egy jelenlegihez. ott van pl. az S2000-res, 2000 ccm, 240 LE... és az is szívó, nem turbó...
---------------------------------------------
egyébként nem mintha én bármelyikre is vágynék...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
hobizoli
nagyúr
Jaj, maradj mar, szerinted akinek ijenje, van az nem nyul bele semmit egy ido mulva...?
Tok gyarikent hasznalja, amig el nem adja...ja pejsze
hobizolitöbb drón kell ;P
-
N1
tag
-
nagyúr
igen, én a régiről beszéltem.
(az újat csak japánban forgalmazzák, csak jobbkormányos van belőle)
Hobizoli : nem tudom, hogy akinek ilyenje van, az mikor akar tuningolni, és hogy mi tartja vissza a hondát attól, hogy turbós autót csináljon. de nem is érdekel.
nekem sosem lesz ilyen kocsim.
meg egyébként is, ez a suzuki topic..Pleased to meet you - hope you guess my name
-
KőkorSzaki
tag
Vezettél hibás swiftet? Mert ismétlem, hogy én igen.
Továbbá üzenem, hogy természetesen nem kell padlóról kuplungolni, ezt egy diagnosztikaként írtam, de figyelem, 36-os lábméretnél nem működik.
És a honda meg a mazda meg a bmw itt nem értem honnan a pokolból jött elő, szerintem kutyát-macskát nem érdekelnek, már bocs, de ha muszáj erről beszélni, nyilván megvan a topicjuk valahol. És a rossz kuplung vitához utoljára még annyit, hogy hát emberek, hivatásos sofőr ismerősöm, aki amúgy merci és renault kamionokkal furikázik (vagy azt is próbáltátok?) nyilván nem tud megítélni egy rossz kuplungot, lol, mert túl kevés hondát meg bmw-t vezetett ehhez, és a suzuki szerivzek is nyilván tökkelütöttek, hogy javítják a vadiúj swifteket, jajjajjjajj.
Amúgy meg nagy élvezet 0 napos member offtopic megjegyzéseit lereagálgatni. Uff.
[Szerkesztve] -
N1
tag
válasz KőkorSzaki #2570 üzenetére
Az egész írásodra ezt reagálnám:
Miva'?(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
SzalaiG
addikt
[link]
Én eddig azt hittem a mi autónk a legkelendőbb... -
SzalaiG
addikt
Suzuki kupa
[link] -
SzalaiG
addikt
Már a Suzuki is a politika eszközévé vált: [link]
-
róland
veterán
válasz SzalaiG #2579 üzenetére
Off: Ez egy érdekes ötlet. A terhek csökkentése épp a tömegközlekedés felől vinné el az embereket. (Bár amilyenek a vonatok, lehet jobb is.)
21. század, Magyarország. Keszthelyről Budapestre (és vissza) busszal könnyebben és gyorsabban el lehet jutni, mint vonattal, pedig van InterCity vonat a két város között.
IC: 3 óránál tovább tart az utazás
Menetrendszerinti autóbusz: 2 óra 45 perc alatt ér fel.
[Szerkesztve]http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
-
róland
veterán
válasz sasa311 #2581 üzenetére
Ha csak a külföldről behozott kocsikra kellene fizetni, már régen eltörölte volna az ''unijó'', mert az a vám helyett lett volna bevezetve. Márpedig EU-n belül nincs vám.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
hobizoli
nagyúr
válasz SzalaiG #2582 üzenetére
Nemtom mit paraztok reg.ado miatt, mindenhol van vmi ilyesmi ado, max maskeppen hivjak, pl Szingapurban 300% reg.ado van, azaz egy alsokozep katogorias auto aranak 75% csak ez az ado, egy Chevy Kalos 10M-ba kerul...asszem finneknel is van, hogy az uj auto aranak tobb mint fele vmi ado, pl a luxusmarkas auto tobb, mint duplaannyiba kerul, mint mashol, az ado miatt...amit kifizetsz pl egy Merdzsoert, annak az 52-55%-a a reg.ado
hobizolitöbb drón kell ;P
-
aesir
veterán
válasz hobizoli #2585 üzenetére
Zimbabweben meg semmilyen adó nincs a gépjárművekre
Mi kb annyit fizetünk egy autóért mint a németek, pedig közel sem annyi a jövedelmünk.
Singapore jó példa, hiszen mi is egy túlzsúfolt ázsiai városállam vagyunk, ugyanakkor átlagjövedelemmel mint az övüké.
Nem a regadóval van probléma, hanem a mértékével. Mo ebben is a ló tulsó oldala, legyen nálunk is persze, de nem ártana néha figyelembe venni a kormánynak, hogy mennyit is keresünk.Van saját életem...
-
sasa311
veterán
Itt nem az adó mértékével van a baj, hanem a fizetéssel.
Majd akkor szeretnék 50% adót fizetni a kocsira, hogyha a fizetésem is annyi lesz, mint egy átlagos norvégnak. És ezt elhiheti bárki, nem fogok hőzöngeni, hogyha annyi lesz
De visszatérve a témára:
Akkor ugye reg. adót a határon kívülről hozott autókra kell fizetni nem? A szuzkit meg itthon gyártják
Norvég átlagkereset: [link]
3600 Eur, vagyis ca 900.000 forint havontaEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
rebel56
tag
válasz sasa311 #2590 üzenetére
Tudtommal az adatbázisba frissen bekerülő autókra kell fizetni a regisztrációs adót:
- új (mindegy honnan származó)
- külföldről behozott használt
- forgalomból végleg kivont, majd újra forgalomba helyezni kívánt
járművek esetén. Hazai használt autóknál csak eredetvizsga + átírás.
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz SzalaiG #2589 üzenetére
Te 38% SZJA-t fizetsz? Szerintem nem, mert ~1.6M-g 18%-l adozol, es csak ez feletti jovedelemmel 38%-l.
Mashol is vannak adok, ez nem magyaroszagi kivaltsag, mashol is van ado a benzinben, meg van SZJA meg ilyen-olyan ado minden szaron. Ahol nincs ott zimbabwe van az elet minden szintjen, el lehet donteni, melyik a jobb....de nem tart sokbol emigralni.
Szerintem...
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
karyo
senior tag
válasz hobizoli #2594 üzenetére
Csak annyi, hogy magyar állampolgár lennék, és én idehaza szeretnék boldgulni.
De attól még látok, hogy ők mit csinálnak, főként, hogy itt lakom a határ mellett, és
volt/van szerencsém résztvenni a benzin/étel turizmusban, amit épp a nálunk lévő magas adók indukáltak.
A jótól nem bűn átvenni azt, ami bevált.Enjoy the silence.
-
sasa311
veterán
válasz fokukac #2598 üzenetére
Nem értem miért kell neki ilyeneket írni, hogy menj oda, élj ott, stb...
Csak leírta, hogy szlovákiába alacsonyabbak az adók, ezáltal az árak.
Ez rendjén is van, mivel alacsonyabb az átlagkereset. Egy normális állam pedig igyekszik az átlagkeresethez igazítani a közterhetek.
Szlovák fizetéshez szlovák adó.
Csak sajna magyar fizetéshez viszont Svéd adó jár...
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND