Új hozzászólás Aktív témák
-
róland
veterán
válasz KőkorSzaki #2500 üzenetére
Mert az én hozzászólásomra válaszoltál.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
KőkorSzaki
tag
Biztos azért kattintottam oda, mert érdekes volt a kép, amit még egyszer hajlandó vagyok megdícsérni, de legközelebb már nem
Amúgy ha így megróbálom rekonstruálni a történteket, szerintem SzalaiG-nek írtam volna, de nyilván csak az én szempontomból volt tökmindegy hogy SzalaiG vagy róland, szóval bocsi.
A PR anyagban lévő két képről mondtam tehát, hogy megtévesztő, mert azt a dupla A oszlopot sokan fogják utálni, és a képen a feketére lefóliázott (tehát levizsgáztathatatlan) ablakok miatt csak úgy vesszük észre, ha tudjuk hogy mit keressünk.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
válasz fokukac #2501 üzenetére
Gondolom adóban nem mindegy, hogy 149x köbcenti vagy 1500 fölött. Szóval feltételezem, hogy kellett egy 1,5 alatti motor, meg valami olyan is, ami a 4wd-hoz is elég. Ja és valaki írta, h. az 1500-ös kevéske lesz, tulképpen engem is érdekelnének a kg/lóerő ill kg/nm adatok.
[Szerkesztve] -
róland
veterán
válasz KőkorSzaki #2503 üzenetére
OK! Kösz a dicséretet. Sajnos közelebbről megnézni már nem volt időm. Pedig biztos lőttem volna pár képet róla.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
divot
veterán
Ha valakit nagyon érdekel az autó, akkor sétáljon el a Suzuki Gusztávhoz, ott áll az egyik tesztautó az udvaron. Lehet menni egy kört.
Megnézegettem: belül tisztára Swift. -
divot
veterán
Itt van az én drágaszágom.
[link] -
N1
tag
Hello!
Hamarosan szeretnék venni új autót (elegem van a mindenféle megbízhatatlan használtautókból).
Téged kérdezlek, mert látom, neked új Swifted van..
A 93 lóerőből mennyit kell elhinni? Sokak szerint alig 70 érezhető.
A 2.05 milliós fapadot venném meg, de úgy, hogy 1.2 milliót kp-ban befizetnék, és csak a maradékot kéne részletekben kifizetni.
Szériahibák vannak?(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
divot
veterán
Én 92-t érzek, mert hogy annyi a gyári adat.
Szerintem az zavarhatta meg a kollégákat, hogy pörgetni kell a gépet, mert 3000-es fordulat fölött éled a motor. Sőt, pindurkát húzósabb előzésnél még 4000-nél is visszakapcsolok.
Szériahibák már nincsenek, amik voltak az első generációnál, azokat épp a mi jelzéseink alapján javították. -
N1
tag
A gyári adat egy dolog, de úgy is megy, mint más márka hasonló lóerővel bíró modellje?
A pörgetésről tudok, láttam, hogy 5800-nál adja le a lóerőt, de a nyomaték is valami 4200 körül jön, nem?
A szériahibák mik voltak? Szürcsögő AC pumpát láttam több helyen.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
divot
veterán
Nem tom, nem volt még másik autóm.
Én eddig semmilyen körülmények között sem vallottam szégyent, autópályán 160-at gond nélkül, és hosszútávon, városban ugrik, kettesben 100-ig huzathatod, ülések kényelmesek, szóval én nagyon bírom. A szervója finom, és a sebváltója szinte magától helyére talál.
Amit meg kell szokni, hogy kicsit magasan fog a kuplung.
Szériahiba pedig az AC-szörcsögés volt, de ezt már nekünk is garanciában cserélték, illetve az első sorozatban a kuplung szarakodott, de áttervezték a segédmunkahengert, mert ott volt a bibi, így ami most jön le a sorrol, ott ez már nem fordulhat elő. (Most gondolkodom, hogy akkor lehet, az új szériáknál már nem is fog magasan a kuplung.)
Szerk: a nyomatékról jut eszembe, hogy voltak itt a fórumon is, akik hiányolták a nyomatékot (szeva Tidly ), és tényleg nincs az az érzés, mint ami például egy bika dízelben, hogy belelapulsz az ülésbe, viszont ennek ellenére ugyanúgy gyorsulsz, mint a többi autó. Szóval érdekes ez: ülök az autóban, nyomom a gáz szép kényelmesen, semmi extra, aztán csak nem maradok le a mellettem erőlkedő mögött.
[Szerkesztve] -
sasa311
veterán
Egy dízelről nekem pont nem az jut az eszembe, hogy belelapulok az ülésbe, mert a dízel mindig is ''lustább'' volt, mint a benzines
Esetleg nem arra gondolsz, hogy a dízelben alacsonyabb fordulaton is lehet magasabb a nyomaték, mint benzinben?Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
tildy
nagyúr
ÍGy van, mi nagyon vártuk már rögtön indulásnál is ezt az ülésbe lapulok érzést. Nem volt.
sasa311: de pont arra gondol. Elinduláskor nem nagyon lehet érezni, hogy milyen sok lóerő van benne. Persze ez függ sofőrtől is (szeva divot )
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
N1
tag
Köszönöm!
Nekem annyira nem az a lényeg, hogy nagyon kényelmes legyen, inkább a megbízhatóság a fontos. A rejtett hibákkal televan a batyum.
A kuplung megszokás kérdése, én szeretem ha fent fog, a lenyomással is csak a drága idő megy el.
Ez lenne az első új autóm, a lényeg hogy tépjen rendesen, és legyen megbízható. Ha bármi baja van, irány a szervíz garanciában..
Én a halálig szoktam pörgetni a motorokat, ha sietek, szóval az nálam előny, ha pörgős egy motor. Ha meg nem sietek, akkor a fent érkező lóerő se hiányzik.
Persze jobb lenne egy dízel, ami már 2500 környékén is használható, de az drága..
A hely belül mekkora? Elég nagy darab vagyok, nem szeretem ha körülölel a műanyag, az valami koporsóérzés. Sok eggyel előző generációs kisautóban ez az érzésem, pl. 206-os, Clio, Jazz. (Mondjuk ennek az eldöntéséhez bele kéne ülni egybe, és rögtön látszik..)
Azt nem tudod véletlenül, hogy mennyire háklisak az utólag beépített dolgokra?
A 2.05 milliósban nincs semmi számomra felesleges sallang, úgymint elektromos állítás mindenhez, elektromos ablakemelők, stb. Viszont fordulatszámmérő és zene sincs benne.. Fordulatszámmérőt 15.000-ért bármilyen bele lehet tenni, a zene beépítésnél meg sokkal jobbat összerakok, mint a gyári, valószínűleg olcsóbban, csak kérdés, hogy a garanciával ilyenkor mivan? Ugye a fordulatszámmérőhöz bele kell mászni a motorba, a hifihez meg szét kell szedni a műszerfalat.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
tildy
nagyúr
Na ha nem szereted a koporsóérzést(klausztrofóbia), akkor nem ez a te autód
Divotnak nincs iylen érzése, nekem nagyon volt."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
N1
tag
Kifejezetten klausztrofóbiám nincs, de annyi helyigényem van, hogy szeretem hátratolni az ülést, ameddig lehet.
Ezért is pályázom a háromajtósra: mögém élőlény nem fér be, akkor meg minek az ajtó?
Eddig se voltak 600-as Mercedes-eim, szóval a kis hely nem probléma, de a francia kisautókban sokkot kapok.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
tildy
nagyúr
Na hát párom is ilyen mint, te neki koppon volt suziban az ülés... Nekünk, hogyismondjam olyan kicsi belterűnek tűnt. Elöl is. Bár magasságra el lehet férni benne, 185 cm-es embernek is.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
N1
tag
Azért azt el kell ismerni, hogy nem egy nagy autó, nagy tágasságot nem is várhat tőle az ember.
Engem a középre belógó, utasteret szinte kettészelő középkonzolok szoktak zavarni.
Ajtó egyik oldalon, nagy hajókormány előtted, a lábaid eltűnnek a műanyag alatt, középkonzol másik oldalon, borzasztó..(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
-
N1
tag
válasz SzalaiG #2527 üzenetére
Beleülés lesz ennek a vége. Hülyeség így kérdezgetni.. Ez a koporsóérzés szubjektív dolog..
(vagy vennem kéne új Swift helyett egy ilyet? [link])(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
sasa311
veterán
nekem mondod 2 dízelünk is van
1.4 HDI pözsó (70) pl. 1800-2000 körül kezd el éledni, és 4000nél hal meg
#2528: mög egy benzinkutat és valakit, aki fizeti rá az adót meg a biztosítást
De ha mán hely kell bele meg az, hogy ne akadj el sehol: [link]
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
N1
tag
válasz fokukac #2529 üzenetére
Eddig már vezettem néhányat (több-kevesebb ideig), és érdekes módon a körülölelő kisautókban volt ilyen érzésem, nem azokban, amikben ment hátra a hajtás.
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
Miért mindenkinek ez az első szempont, amikor meglát egy ilyet?
A biztosítást kiszámoltam, 67.000 lenne egy évre, ha beleszámolok minden kedvezményt, amit igénybe vehetnék..
Csábító, de ha ebben bedöglik valami, a gatyám is rámegy.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
Ezzel nem vagy egyedül, én is.
Ha egy gyors autó kellene, szinte biztos, hogy nem ilyet vennék, hanem valami könnyű kétliteres turbót.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
válasz SzalaiG #2544 üzenetére
''nem elég gyors''
Nekem nem csak az számít, hogy a kanyarokban milyen, én általában nem szlalomozok, hanem egyenesen megyek.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
KőkorSzaki
tag
válasz SzalaiG #2527 üzenetére
''Mindemellett egy olcsó és jó autó az új Swift. Meg szép. És megbízható.''
A megbízhatóságról szerintem egyelőre senki nem tud nyilatkozni. Környezetemben eddig egyből egy gyári hibás volt, na nem egy megoldhatatlan probléma volt, ''csak'' a kuplunghidraulika. És ez bizony tanulságos dolog: a régi swift bowdenes kuplungja ugye elavult, de viszonylag igénytelen dolog (sokan mondták rosszmájúan, hogy abban az autóban nincs semmi, ami elromolhatna, hát igen, bár inkább legyen kicsit fapadosabb, mint hogy havonta kelljen szervizbe járni vele, de ez egyéni ízlés kérdése) -
KőkorSzaki
tag
''Amit meg kell szokni, hogy kicsit magasan fog a kuplung. ''
Lásd előző hsz-em! Kuplunghidraulika hiba is lehet (beállítással nem korrigálható), ugyanez volt az ismerősnél. Ha fel kell emelned a sarkadat a padlóról, akkor az nem megszokás kérdése lesz, kérni kell a cserét! (csak nem szériahibáról van szó?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mozilla Thunderbird
- iPhone topik
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- További aktív témák...
- BMW E36 E46 Alkatrészek
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000