Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz roberto211 #18912 üzenetére

    Idővel rájön az ember, jobb ha kerüli az hülyeséget... jó most nem az élet tapasztalt "valaki" szól belőlem.

    A mai napig én is úgy vagyok/voltam vele, néha kitaposom a belét az autónak, de szerintem ha meleg a motor, van benne jó olaj, és nem egyes tiltáson tolsz le 100 kilómétert, nem igazán lehet "kiütni" motort.

    Viszont a váltót-kuplungot-futóművet gumikat lehet strapálni, végülis nincs olyan hogy nem javítható :D, de van egy határ amin nem érdemes átlépni, mert marha deficites lesz minden.

    Az tuning is pont ilyen... egy kis fólia, ültetés, felni ok
    De pl van a miskolci suzuki klubtól egy ismerősöm. Tényleg autóbuzi, új swiftre évi fél-3/4 millát simán elver. Új hangcucc optikai tuning, stb, de pl a múltkor büszkén mutogatta az általa egyébként újonnan vett "csoda" swiftet... hát a gumi belső futófelülete tükörre volt kopva, csapágyas volt a kerék, ha meg oldalba lökted kasznit fél percig billeget, mert olyan faszák voltak alatta a gátlók.

    Nekem már az érték ha gyári állapotban van az autó, nem csörög, nem csattog, halk a motor és minden 100%-os. Az az igazság ehhez is pénz kell szervizek formájában.. legutóbb pl: 4 db gyári iridium gyertya 21.000, olaj 10,000, váltó olaj szintén 10.000. a 3 szűrő, ott van hogy majd 50K.

Új hozzászólás Aktív témák