Új hozzászólás Aktív témák

  • dioka7

    senior tag

    Konkrétan SX4 hosszútávú teszttel nem tudok beszámolni, de vezettem már, és valóban ahogy "kornelka" kolléga írja kuplung+váltó+szerelési minőség. Általában ezekre van rengeteg panasz. Ignis-ünk volt, valamint előtt és vele egyszerre 11(!) db swift a családban, valamint 1 liana. A swift valamint az összes japán autó arról híresek, hogy jó a szerelési minőség, minden alkatrész minőségi, tartós db, ezen kívül pörgős kis fogyasztású motorok vannak benne. Ez a vonal valahol az ignis kiadásakor elveszett. A mi ignis-szünk annak ellenére, hogy lóerőben erősebb volt (papíron), mégsem gyorsult úgy, mint bármelyik 1.3-as (vagy erősebb) swift. Nagy fordulaton persze megy az, csak győzzed tankolni, ugyanis ott már 9 liter körül eszik. Szóval vagy nem haladsz vagy tankolhatod folyton. A baj az, hogy német technikát is raktak bele, sajnos átvették az opel baromságait (kiragadott példa, de lásd: fényszóró kapcsoló, és úgy tudom a váltó is onnan jött bár ez csak hallomás). Ismerőseim (SX4 tulajok) elmondása alapján az SX4 is ilyen lett. Szép nagy meg minden, csak lomha, vagy ha nyomod neki akkor zabál, ezen kívül nyikorog mindenhonnan (ülés (80kg-os ember alatt)+műszerfal), és a váltó sem az a "kis ügyes" ami a régi technikáknál megszokott volt. Ezért bizony maradok a lianánál, csak frissíteni szeretnék egyet, most 2002-es van, ezt akarom cserélni 2004-körülire. És bizony inkább adok 1+M Ft-ot egy japán lianáért (1.6-osom van, ebből akárhogy hajtom 7,5 liternél több sosem jött még ki), mint egy pár évvel fiatalabb magyar SX4-ért. Nem véletlen, hogy fiatalabbat kapsz ugyanazért a pénzért: olcsó húsnak híg a leve...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák