Új hozzászólás Aktív témák

  • hzsolee

    őstag

    válasz hzsolee #17537 üzenetére

    Hivatalosan:
    Fedélzeti diagnosztikai rendszer (öndiagnosztikai funkció)
    Amikor a gyújtáskapcsoló „ON” (bekapcsolt) állásban van és
    a motor működik, az ECM az alábbiakban felsorolt egységekben
    fellépő zavarokat diagnosztizálja, és a diagnózis
    eredményét a hibajelző („CHECK ENGINE”) lámpa meggyújtásával
    vagy villogtatásával jelzi.
    A diagnosztikai funkció az alábbi egységekre terjed ki:
    • Fűtött oxigénérzékelő
    • Hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő
    • Fojtószelepállás érzékelő
    • Belépő levegőhőmérséklet érzékelő
    • Szívócsonk abszolút nyomás érzékelő
    • Vezérműtengely helyzet érzékelő
    • Jármű sebesség érzékelő
    • Alapjárati fordulatszám szabályzó egység
    • ECM központi egység (mikroprocesszor)

    A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

Új hozzászólás Aktív témák