Új hozzászólás Aktív témák
-
hzsolee
őstag
válasz hzsolee #17537 üzenetére
Hivatalosan:
Fedélzeti diagnosztikai rendszer (öndiagnosztikai funkció)
Amikor a gyújtáskapcsoló „ON” (bekapcsolt) állásban van és
a motor működik, az ECM az alábbiakban felsorolt egységekben
fellépő zavarokat diagnosztizálja, és a diagnózis
eredményét a hibajelző („CHECK ENGINE”) lámpa meggyújtásával
vagy villogtatásával jelzi.
A diagnosztikai funkció az alábbi egységekre terjed ki:
• Fűtött oxigénérzékelő
• Hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő
• Fojtószelepállás érzékelő
• Belépő levegőhőmérséklet érzékelő
• Szívócsonk abszolút nyomás érzékelő
• Vezérműtengely helyzet érzékelő
• Jármű sebesség érzékelő
• Alapjárati fordulatszám szabályzó egység
• ECM központi egység (mikroprocesszor)A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Robogó, kismotor
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- További aktív témák...