Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz meroly #17066 üzenetére

    Alapvetően nem Merci-BMW-Audi háromszöggel van a baj, mert valójában tényleg azok igazából a nagybetűs AUTÓ-k

    Nálunk felfogásbeli bajok vannak, ezek a 10+ éves használt prémium autók amik 3000-4000euro közt vannak kinn, szó szerint bontószökevények. Persze a beltere/külseje csilivili mindnek, de műszaki állapota konvergál nullához. 300,200+ fölötti futásnál olyan hibák jönnek ami nem filléres. Eszi az olajat/kompresszió már nem tökéletes, futómű bajos.... még sikítva de elmegy 50e km-t, de onnantól kb milliós tétel rendbe hozni műszakilag, kinn nem véletlen adnak már rajtuk túl. Anyagilag nem érdemes fenn tartani...

    2 hete hétvégén voltam kinn olaszban... faterom munkatársa vett autót. E-mercédes, használtan 30.000 euro 2 éves, na azt megéri megvenni... de magyar hol fogja már megvenni? :U, rokonom 6 ezret futott a3 kombit vett 25e euróért.... na azok normális kategória, de áruk van.

    A másik, hogy mind fapados, lefutott amit behoznak, 316-318 stb, a baj az, hogy a reális autó 1,5 millióért, 3-6 éves közép kategóriás autó lenne (vagy alatta), ezerszer rosszabb vétel a prémium 10+ éves autók, műszakilag csak egy pont (és annak költsége), de nincs benne semmi extra, de alap dolgokra kell gondolni: pl légkondi

    Egyszerűen irreális az egész, pusztán azért mert a vérpistikének logó kell...

    A suzukisokkal is ez baj, csak ők meg mind1 milyen áron autót akar, van 200e forintja és kell.... mikor rohadtul nem férne bele az autó fenntartása.

Új hozzászólás Aktív témák