Új hozzászólás Aktív témák

  • steve@prhw

    őstag

    válasz Szalma #761 üzenetére

    keress alvázat - azt csak pl. wartburgban találsz... Az önhordó karosszáriában nincs kimondott alváz.. (A merevítésben részt vesz a hossz- és kereszttartóktól a tetőig nagyon sok minden...)
    Egyébként mindkettőtöknek van igazság a mondandójában. Egy jó minőségű, jól formatizált vékony lemez lehet erősebb (ez sajna nem a régi swift jellemzője...).

    Autóknál a seprűnyél a kormánymű - nagyon régóta elv az autótervezésben az összecsukló kormánymű (sajna még mindig kihívás néhány gyártónál), elviekben a ''seprűnyéllel'' így nem találkozhatnál.

    A nagyautó-kisautó meddő vitához egy kis kiegészítés: pl. a merci 25-30 éve úgy építi az autóit, hogy ütkozéskor a motor a hossztartók megfelelő elhelyezésének köszönhetően az utastér alá csúszik, megemelve azt. Így egy halom ütközési energiát elnyelnek, és nem arra eszmélsz, hogy a motor van a lábaid helyén. Könnyű ezt úgy megoldani, ha majd két méter orr előtted van... Na ezt a büdös életben nem éred el egy swift méretű autóval... Szvsz erről fölösleges vitázni.

    És azért egészen más érzés... Bátyám pl. -vidéki lakcímmel, B10-el- 10 körül fizet kötelezőt negyedévente a 3.0D-s mercire. Súlyadóban megint max. 2-3 e HUF a többlet, fogyasztása 8-9.5 l közötti... És ebbe nyugodtan nyomathatod a 150Ft-os gázolajat... Tehát ugyanolyan hülyeség az, hogy a gatyád rámegy egy nagy autóra.

    ''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola

Új hozzászólás Aktív témák