Új hozzászólás Aktív témák

  • gordonfreemN

    addikt

    válasz mouzrr #64125 üzenetére

    Üdv! Nem tudom látogatod-e még a fórumot, de azért leírom a tapasztalatom.
    Úgy 150e km-nél kezdett nekünk is előjönni a hiba. Gyertyacsere idő is már bőven időszakos volt, igy hát elsőre ezt próbáltam. Ekkor mar a második O2 1es szonda volt bennt, abban 50e km tehát elvileg ez rendben volt. A gyertyacsere után rosszabb lett, de nem gyári gyertyák voltak, és mint köztudott, hamisítják ezerrel az iridiumgyertyákat, igy bevállaltam, rendeltem gyári suzuki dobozosat, amivel olyan gyakran dobta ismét a p0420at mint eredetileg, pár ezer km-enként a 100as benzinnel, tehát javult. 95el gyakrabban. Persze 480as 95 meg 700as 100asnál mar mi is átálltunk 95re. Mostanság már napi szinten dobta a check enginet. Szokták ilyenkor cserélni az 1es a 2es szondát, a katalizátort, ideog óráig megoldja. Láttam szétvágott katalizátort, valamelyest persze romlik az állapotuk, de az egyértelmü, hogy a rendszer túl érzékeny, ezért a hibakód ilyen hamar.
    Na most úgy néz ki, magamnak sikerült megoldani oly módon,hogy az érzékelés továbbra is él, csak nem olyan érzékeny. Ha több hónapig jó lesz, akkor gondolkozom, hogy megvásárolható formában meghirdetem

    ¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

Új hozzászólás Aktív témák