Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Sándor -P20- #58568 üzenetére

    Nem lehet, hogy az ún. zargatások miatt van ennyi hiba? ;]

    De komolyan, szintén 2004-es M13A (1.3 VVT, 93 ló) WagonR-ünk van, 211k km-rel a háta mögött semmi baja nem volt eddig motorikusan*, csak az előírt karbantartásokkal kellett foglalkozni. A nyelestengelycsapágy már hallatja magát ugyan, de 1, elismerésre méltó, hogy idáig bírta a hirhedten szar mivolta ellenére, 2, az már nem is a motor része, hanem a váltóé. :D
    Persze újkora óta a miénk, nincs kétség az előéletét illetően.

    *Nem motorikusan sem volt semmi komoly: fékek, lengéscsillapítók, szélvédő, üzemanyag-betöltőcső (az eredeti nem volt korrózióvédett, a cseredarab már az), balos féltengely belső gumiharangja, világításkapcsoló (khm... GM/Opel...), pótféklámpa elszakadt vezetékei, egy recsegő hangszóró, rozsdásodó vonóhorog.

    OBD-téma:
    - Vgate iCar 3 biztosan működik iPhone-nal és a Car Scanner nevű appal
    - Delphi DS150 számítógépes interfész is pazar, még az ABS-hez vagy a légzsákokhoz is hozzáfér

Új hozzászólás Aktív témák