Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sándor -P20-

    senior tag

    válasz tboldi #58571 üzenetére

    Ugyanarról az M13A motorról van szó, de ez inkább a 300K-hoz jár közelebb mint a 200-hoz.
    Én is ezeknek a motoroknak az elpusztíthatatlanságáról hallottam, pont ezért próbáltam ki szinte mindent mielőtt megbontottuk.
    Ez a vízkitolás jelenség tavaly nyáron kezdődött, addig max gyertyacsere miatt nyúltam a motorhoz, meg tavaly az a fránya jeladó a folytószelepen.
    Úgy látszik valóban hengerfej probléma volt, a víz kitolás megszűnt.
    Most ez a hibakód zavar. Mielőtt megbontottuk semmi baja nem volt.
    Ment mint a rabló.. :DDD
    A mostani hibajelzés is egy előzés után jött elő.
    Sajnálom, de ki kell próbálni, mit tud a technika, ne élesben hagyjon cserben, főleg ha visz ki minket a világból valahol az ország másik felén... :DDD
    A zargatás az erősen eseti szokott lenni, azonkívül részemről ki szokott merülni egy-egy előzésben. Nem csapatok vele, nem igazán arra való, de jó tudni, hogyha szükséges be lehet vele ugrani a forgalomba. :D
    Ezen kívül leginkább asszonypajtás zargatja, kora hajnalban, és késő este vidéken. (sötét van mint a tehénben, és az utak is hagynak kívánni valót... :F ) Ráadásul minden tele van munkagépekkel, meg a róluk potyogó "ajándékokkal, meglepikkel", szal itt nem igen lehet szétcsapni a motort... :U
    Az autó kb 2 évesen került hozzám, azóta megkapott mindent amit illik neki adni.
    Az idén év elején kopott le róla lízing... ;] ;]
    Tavaly kapott új kuplung szettet, tavaly előtt meg a fékek újultak meg. A nyereg kivételével minden cserélve lett... :DDD
    A kaszni folyamatosan újulgatott idáig.
    Hiába az erősen 270K+ kilométer nem múlik el nyomtalanul.

    [ Szerkesztve ]

    40 feletti kornak megvan az előnye és hátránya... Igaz, a betűket csak közelről látod, viszont az idiótákat már messziről észreveszed.

Új hozzászólás Aktív témák