Új hozzászólás Aktív témák

  • kunberci

    aktív tag

    válasz Tigerclaw #42888 üzenetére

    Szia!
    Nekem 2016-os Swiftem van. Amikor kihoztuk az autószalonból, akkor nekem is azt mondta a kereskedő, hogy tanítani kell a szelepeket, és 26000FT/db. Azóta nem jártunk nála. Akkoriban rendeltem az interneten 4db gyári continental WDO TPMS szelepet, és az lett az új alufelnikbe beépítve a kocsihoz kapott nyári gumival. A gyári lemezfelni meg kapott új téli gumikat. Nálam csak egy visszajelző lámpa van, nincs külön kijelzése a 4 keréknek. A lényeg, hogy nem kellett tanítani a szelepeket, első alkalomkor menni kell vele pár kilométert, és automatikusan elaludt a visszajelző lámpám. Három éve cserélem a téli, és nyári gumikat, és minden szezonnál az első, és hátsó kerekeket is megfordítom. Még sohasem volt gondom, mindig működött a rendszer. Volt már, hogy a téli keréknél, volt már, hogy a nyári keréknél jelzett be, és pumpálni kellett a kerekekbe. Én mind a négy kerékbe 2.5 bar nyomást fújok, általában nálam 2.2 bar-nál szokott bejelezni.
    A 2016-os Swiftbe nincs csipogás, csak egy visszajelző égő van. Amennyiben nincs szelep a kerékben, akkor abban a szezonban végig ég a visszajelző égő.

    A lényeg, hogy ezeket a szelepeket nem kell tanítani, de feltétlen a gyári continental WDO szelepeket vedd meg, ha a másik garnitúrába is tervezel szelepet vásárolni.
    TPMS szelep

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák