Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Szajo #38716 üzenetére

    Egy dolgot olvastam ami előjöhet a Balenóknál gyakrabban: a kuplung kinyomócsapágy gond. De elég random hogy kinél fordult elő. Nálam 10.000 km után semmi gond, apóséknak bő 30.000 km-nél még szintén semmi. A két autó között gyártásban meg majdnem 1 év van. Akinél előjött ez a dolog annál garanciában javították.

    Én erről is csak a típus FB csoportjában olvastam, nélam semmi minőségbeli gond nem lépett fel. A fényezése elég vékony még az kényes de ez általában egyik Suzukinak se erőssége. A beltér anyagai kb olyanok mint a többi új Suzukinak, kapcsolók, kormány például tök azonos a Vitarával.
    Nyilván a műszerfal nem szűz Connolly marha bőrével van bevonva de azt nem is ennél a márkánál kell keresni. :D

    Én speciel bő 1 év után nagyon elégedett vagyok vele. Pedig egy Honda Civic VTi-ről váltottam de a sportosságot leszámítva egyáltalán nem hiányzik (8 évig volt meg és nagyon szerettem). Két dolog nagyon kellemes meglepetés volt a Balenónál: rendkívül jól fogyaszt és méretéhez képest nagyon tág a beltere. Konkrétan nagyobb a hely benne mint az egyel nagyobb méretű Vitarában. Persze a csomagtartója kisebb. :K
    Ezen kívül a kis önsúly miatt viszonylag fürge. Megpakolva mondjuk erősen romlik a dinamikája de persze ez nem meglepő egy 1.2-es szívó motortól.

    Amúgy épp most kezdem családi autóként tesztelni mert 1 hónapja született meg a kislányom. Kíváncsi vagyok hogy fogunk elférni így.

    [ Szerkesztve ]

    Més que un club!

Új hozzászólás Aktív témák