Új hozzászólás Aktív témák
-
tomi5244
őstag
Na, jól kezdődik a fehérvári Barta szervizem tapasztalata is
Tegnap odamegyek: Bediktálom a rendszámot.
- Ilyen rendszámra nincs időpont.
Mondom másfél hónapja voltam itt, egy hölgy adott időpontot. Bediktáltam az adataimat is.
- Hát ő nem látja
Pedig direkt személyesen jöttem be, mert se e-mailre se telefonra nem voltatok képesek reagálni.
- Nagy csend.
Jó akkor adjatok légyszi egy közeli időpontot, mert már így is túlléptem a 15k-t
- Ó suzukinál nem gond a km túllépés! De persze, keresek időpontot.
Jövőhét hétfőn mehetek vissza.
Kérdezem, hogy, akkor tuti az időpont.?
-Igen, de felírom a névjegykártyámra, hogy ne legyen félreértés.
Ezzel szerintem célozni akart, hogy biztos én vagyok a balf@sz, hogy elfelejtettem mikorra szól az első időpont. Holott a rendszámom alapján sehol nem látták a rendszerben az adataim.Nincs ezzel gond, elmegyek jövőhéten, de akkor is bosszant, hogy tök halál nyugodtan, egy bocsi teljes mellőzése mellett határozottan közömbösen kezeltek. Nem ott vettem az autót, nem voltam eddig ügyfél, lehet talán az a gond. Van aki vidékről utazik fel a szerviz kedvéért, vagy akár szabit vesz ki, azzal is így bánnak?
Jövő ilyenkor lejár a garancia, utána szépen otthon fogom végezni ezeket a dolgokat. Amúgy 33-36k körül lesz a két éves szerviz és a fékolaj csere is benne van. Az így szerintem teljesen korrekt.
T
[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
válasz Drughi #39753 üzenetére
Három napig hívogattam őket, szóval lehet több kolléga is szóba jöhetett volna, meg amúgy mit kezdek ezzel az infóval? Szerintem semmit, és ők sem. Nem fogják odahívni, és kérdőre vonni úgysem. Nem akartam annyira hisztizni ott, meg nem is vagyok olyan. De akkor is bosszant. Amit azért jeleztem ott is.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Drughi #39753 üzenetére
Nem foglalkozik ezzel senki, leszarják.. vagy Te nem ezt tapasztalod mindenhol?
Mivel munkaerőhiány van, így hígul minden "szakma" illetve az alkalmazottak tudják hogy megtehetnek szinte bármit, akkor se fogják őket elküldeni. A jó kis magyar habitus meg erre rá is játszik persze. Mindenki sz*rik mindenre és mindenkire ebben az országban!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz Zoleee83 #39754 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt hogy bírjátok idegileg.. Én 11 hónap alatt egyszer láttam világítani az üzemanyagszint jelzőt, akkor szándékosan vártam ki (hogy lássam működik-e ) ; ha a negyedénél kevesebb van benne, már nem érzem jól magam, de még kibírom egy darabig, és tervezem fejben, hogy mikor fog útba esni a kút átlagban szerintem ~32 litert tankolok (mindig teletöltöm természetesen).
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz Tom1939 #39761 üzenetére
Megnyugodtam Én próbálom úgy alakítani, hogy mindig ugyanazon a kúton, lehetőleg ugyanannál az oszlopnál tudjak megállni. Azért ez nem mindig jön össze
Most húztam egy átlagot az excel-re, tényleg 32,4L -> 502km után állok be a kútra átlagosan."... and I hope you have a great day!"
-
-
tboldi
nagyúr
válasz pető bá' #39759 üzenetére
Én ugyanez. Sokáig azt hittem, hogy egyáltalán nem is működik a csóróságjelző lámpa a Jazz-ben, de csak én nem mertem annyira kifogyasztani. A mutató már szinte a nullán, amikor elkezd világítani, pedig akkor még van benne 8 liter a 42-ből.
Illetve én is mindig ugyanahhoz a kúthoz megyek, ugyanahhoz az oszlophoz állok, és ugyanazt a V-Power 100-ast tankolom mindig.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz tboldi #39758 üzenetére
Áááá, én meg azt hittem 35l körül van, ezért mindig 28-31l körül tankolok. Az üzemanyagszint jelzőben nem bízok, mert egyszer én is kipróbáltam, mikor mutat. Folyamatos fénynél mentem vagy 15 km-t aztán elkezdett villogni, pánikba esve kerestem kutat. Akkor ment bele kb 32 liter.
-
Dvix
senior tag
2006-os ignisbe 4,6 Littyó Piros fagyálló igaz? Na de G11, vagy pedig G12?
Igen Ignisbe 10 Liter környékén villan a tankolást kérő lámpa![ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Drughi #39768 üzenetére
Nekem is az van most(zöld), de 13 éves autó és 3. éve hajtom, és előttem volt 3 tulaj szóval....jó lenne cserélni 105ezres nagyszervíznél, csak valamit elejtve találtam, hogy tán piros kell bele. Ennél közelebbit semmit [link]
Ez jó választás lenne vajon? [link][ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
Én mindig megvárom a jelzést mivel itt van a kút 3 km-re szóval nem izgulok de így is sokat hagyok benne. Mindig 10-ért szoktam havonta 25-28 l. Viszont nem ajánlott jópár évente hagyni hogy teljesen vagy majdnem kifogyjon?
-
tboldi
nagyúr
válasz Szilágyi84 #39773 üzenetére
Nem, lásd tboy93 korábbi hsz-a.
Siriusb: Legközelebb csapd fel a kezelési útmutatót.
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz pető bá' #39759 üzenetére
Hátööö, az úgy volt hogy Pestről tartottunk haza autópályán az éjszaka közepén, aztán rájöttem hogy a cimborámat még haza kell vinni de ekkor már minden létező kútat elhagytunk, rég világító tankolásjelzővel, úgy értem be a városba: "Édesjóistenem add hogy az első kútig elguruljak a benzingőzzel!!! 😀"
Egyébként nálam sem világít soha, idegesítene hogy világít. 😉
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Zoleee83
addikt
Srácok tudja valaki a pontos típusát a gyári irridium gyertyának? 2005-ös M13A Swift II.-be keresem.
Nemrég beszéltem két bolttal is 10.000/db az ár szerintük, kicsit sokallom a 40k-t érte, túl is szaladtam 117.000 km-nél tartok, lassan csak kicserélném, hogy ne ölje meg a trafót.
Ki is tudnám cserélni ha találnék olcsóbban, van hozzá kulcsom.@ Petőbá - Verigúdverinájsz!
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Zoleee83
addikt
A gyújtásidőzítés a válasz.
A korszerű, hengerenkénti gyújtótrafóval ellátott rendszereknél ha eléri a gyertya az élettartama végét egy idő után elkezdi "szórni" a szikrát, értsd nem ott gyullad az üzemanyag ahol kellene.
Ez vagy feltűnik a vezetőnek vagy nem, ellenben a trafó biztosan megérzi, nem szakad meg időben kör, visszaszivárog, próbál kompenzálni, az ECU meg még be is segít előgyújtás szabályozással.
Lehet hogy elmennék még 10-15 ezer km-t is ezzel a szériával, ellenben nem kockáztatnám meg a nagyobb bajt, jobb a csere, következő 105k km-re le van tudva.
A srácok jófejek voltak linkelték is így jóval olcsóbban megúszom a történetet.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
yanna
őstag
Új, vonóhorgos Vitara/S-Cross tulajoktól kérdezem, mennyi plusz költség a horog nagyságrendileg?
[ Szerkesztve ]
-
yanna
őstag
Köszönöm szépen mindkettőtöknek.
-
Viktoár
addikt
Mi a különbség a rocket és a rocket asia tipusú akkuk között? Azt értem hogy a rocket asia, japán és ázsiai autókhoz ajánlják de miben különbözik maga az akkumulátor?
Még nem vettem akkut a suzukiba de ma vagy holnap megrendelem. [link]
Üdv:Viktor
-
pjen
félisten
válasz Zoleee83 #39783 üzenetére
A korszerű, hengerenkénti gyújtótrafóval ellátott rendszereknél.Bocsi a bakancs Swift nél ez sincs így.Két gyujtó trafó van,ami szimultán 2-2 hengeren szikrázik,csak az egyik nincs a megfelelő helyzetben.Nagyon szépen,érthetően le van írva és rajzolva a szervíz könyvben.ment privi.
-
Zoleee83
addikt
Köszi a magyarázatot, a privet, meg hogy utána néztél!
Rosszul gondoltam ezek szerint, viszont nem tudom hogy értette a szervizes kolléga azt hogy mehet tönkre a trafó a rossz gyertya miatt, majd utána kérdezek, engem is érdekel.
Rendelek az IFR6J-11-ből 4db-ot, most egészen jó áron találtam 5770/db. (mégsem 40k)
Bár van kulcsom hozzá nem biztos hogy el kezdem egyedül, úgyis vinni kell a hátsó lengéscsillapítók + hátsó munkahengerek + fékolaj cseréje miatt, hátha lesznek olyan jó fejek és beleteszik, nem szalon szervíz[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Tom5
addikt
Én innen rendeltem, már a kocsiban duruzsol szépen.
Leadott rendelés után felhívott a csajszi, másnap már a kezemben is volt a 4 darab.
Ugyanaz az egy dobozos verzió ami az előző linken.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Szilágyi84 #39744 üzenetére
Szia
Tavaly nyári.
1184 bp jegenyefasor 15 -
olta
aktív tag
-
Benhill
senior tag
Vitarát (1.6benzin), ti meddig húzatjátok ki váltáskor?
Nálam sokkal simább a járása, ha kb olyan 2800-3000-ig húzatom ki. Ha ez alatt váltok pl 2400-2500, akkor ilyen pifpaf(értitek gondolom), hangja van a kuplungnak felengedéskor, és kicsit megtorpan a kocsi. Próbálok gyorsan váltani hogy ne essen vissza a fordulatszám.
Ennyire pörgetni kell nálatok is?
(Bocs ha amatőr kérdés, 10 éve vezetek, de eddig csak dieselel volt dolgom)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Lightyear - befektetési app
- Gyúrósok ide!
- Steam Deck
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xbox Series X|S
- EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000