Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz roberto211 #18703 üzenetére

    Dehogynem, láttam én már suzukit úgy kolytolni, hogy mögötte nem láttál semmit. Az is annak tudható be, hogy szart a gazdája rá... haveroméknak is volt egy 1.3-as járgány 60k-ig nem cseréltek benne olajat.. miért? mert-csak.. utána meg hencegés tárgya volt, hogy mekkora jó autó a suzuki, mert 60k-t olajcsere nélkül kibírt :(((

    Persze meghirdetve már: "gyárt karcmentes állapot" volt, és fel volt háborodva ha 50e-et alkudni akartak belőle, mert ez egy igazi "megkímélt" autó.

    Igazából ha egy normális valóban megkímélt autóról van szó, amin valóban minden karbantartás be van/volt tartva akkor akár lehet 15 éves is... persze a drótok elfáradnak/megtörhetnek, különböző elektronikai kütyük kiprucanhatnak, (csak nem sorozatban, mert ha bontottat rak bele az illető ami "épp jó" akkor megint behal)... féltengelyek, mechanikus dolgok, ha figyelve van rá akkor inkább a futott km teszi őket tönkre... de pl egy lengéscsillapító is 200.000km-t tuti kibír, féltengely? Ha nem gyílkolják akkor kb soha, csak ha kireped a porvédő, és begyűjti a koszt és ledarálja magát. Kerékcsapágyak? Talpasok? Mind mind 200e km fölött hallnak be... kivéve ha olyan úton használják őket, ami szétkúrja. (pl BP ;] )

    De egyébként ha adnának egy új autót, hogy tegyem tönkre, 6 hónap elég lenne hozzá... és vannak muksók akik ezt csinálják. :(

Új hozzászólás Aktív témák